Ongetwijfeld ga je die persoon notenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
bij deze en met mijn hart op mijn hart? als er nu iemand hier is die mij uit die punten telling haalt. mijn vrede heb je
tis maar wat je gewend bent. het wordt normaal, maar al met al is het niet dat je zeg maar daarvoor nog ff gaat koken of dingen doen behalve je boterhammetjes smeren en mss nog bak koffie.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil ook zo uitslapen door de weeks
ik note bijna nooit iemand? of moet het echt te erg vinden? maar dan is het wel persoonlijk aanval ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ga je die persoon noten
Zou wat zijn als je wel notes kon zettenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik note bijna nooit iemand? of moet het echt te erg vinden? maar dan is het wel persoonlijk aanval ofzo.
weet ik het is ook niet onmogelijk. maarja ben er beetje lui in wel ook. dat geef ik toe.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
ik werk ook fulltime en ik zorg altijd voor dat ik goed eet en goed kook dus dat is geen excuus
Daarom, 6 uur is lekker uitslapenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis maar wat je gewend bent. het wordt normaal, maar al met al is het niet dat je zeg maar daarvoor nog ff gaat koken of dingen doen behalve je boterhammetjes smeren en mss nog bak koffie.
Oeh leukquote:Op maandag 20 januari 2025 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je wel notes kon zetten
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
wel echt weer een open deur in gooien dit.
wat een kut artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent me voor!
![]()
ben je ook eerder klaarquote:Op maandag 20 januari 2025 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom, 6 uur is lekker uitslapen
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ga je die persoon noten
Oh ja, ik had het over CS Amsterdam, had even gemist dat het centraal station Utrecht wasquote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik raakte gefrustreerd van de popups en shit en heb de eerste de beste genomen
intell hotels @ hoog catherijne
of TR je weet wel joh. anyway boeie.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe kan je een persoon noten als je geen mod bent
quote:
Kan Kree gewoonquote:Op maandag 20 januari 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe kan je een persoon noten als je geen mod bent
Naar KLB gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef kree het volgende:
ik moet zeggen mijn klaagbarometer zat wel redelijk hoog, kunnen we daar niet wat aan doen?
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef kree het volgende:
ik moet zeggen mijn klaagbarometer zat wel redelijk hoog, kunnen we daar niet wat aan doen?
Hier zat ik op te wachtenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik had het over CS Amsterdam, had even gemist dat het centraal station Utrecht was![]()
Bij Amsterdam daar was het geloof ik zo dat 1 iemand zn huis niet wilde verkopen en dat ze het hotel er helemaal omheen hebben gebouwd.
Ok, dit zijn waarschijnlijk weer een van die leuke weetjes waar niemand op zit te wachten
ik ken dit helemaal niet, maar hou wel van dat idee enzo. tis beetje zelfde als lullos of toen was geluk nog heel gewoon, gefilmd met publiek enzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
Zat aan een snapshot hier van te denken:
https://www.youtube.com/watch?v=yv7eLQmfdX
"we"? je bent daar zelf verantwoordelijk toch en niet een anderquote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef kree het volgende:
neuh het viel wel mee eigenlijk ookquote:Op maandag 20 januari 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]Jij veel klagen?!?
Ik denk niet dat iemand dat hier is opgevallen!
Gelukkig heb ik sarcasme nooit door.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik sarcasme nooit door.![]()
Ik zie dit als een teken dat ik gewoon al deze spannende weetjes kan blijven spuien
En zo niet dan toch, dit is ONZ
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik had hem al klaar staan!
Erwtensoep zoals mijn oma het maakte maak ik nu ook zo. Met een extra portie liefdequote:Op maandag 20 januari 2025 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Paar uur.
Maar dan heb je wel verse soep.
Ik hou van onzinnige weetjesquote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik sarcasme nooit door.![]()
Ik zie dit als een teken dat ik gewoon al deze spannende weetjes kan blijven spuien
En zo niet dan toch, dit is ONZ
Ik heb hem al zoveel knuffels gegeven dus deze kan er ook nog bijquote:Op maandag 20 januari 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben niet helemaal bijgelezen, want vergaderingen, maar knuffel voor @:sinterklaaskapoentje
@:mascara-klodder, geef jij m even door?
Nog eentje extra danquote:Op maandag 20 januari 2025 16:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb hem al zoveel knuffels gegeven dus deze kan er ook nog bij
geklaag? niks van gemerkt?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:04 schreef ToT het volgende:
Alleen had ik dat plaatje ctrl + c gedaan vanwege iemands geklaag!
Vandaag ookquote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef kree het volgende:
gaat het weer trouwens nog wat beter worden? ik vond het gister echt focking koud nl toen ik terug ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |