pffffff meestal ben ik zo moe dat ik niet eens meer zin heb vrijagavond nog wat te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:40 schreef maily het volgende:
[..]
Zaterdagochtend bijvoorbeeld.
Of vrijdagavond en dan is het zaterdagochtend klaar.
Dan niet he.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
pffffff meestal ben ik zo moe dat ik niet eens meer zin heb vrijagavond nog wat te doen.
laat staan door de weeks he want wekker gaat al 6 uur dus ervoor gaat ook niet echt.
ik weet wel zou het handiger kunnen plannen enzo. maar al met al vind ik het toch lastig hoor alle huishoudelijke dingen en met full-time baan.? is ff mijn eerlijke mening.quote:
soep is makkelijk te maken kost alleen wat meer tijdquote:Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
kost toch beetje veel tijd eigenlijk?
eens met Isabellequote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
Stoppen met mopperen: Isabelle pleit voor 30 dagen zonder klagen
Het is koud, grijs, de dagen zijn te kort en alles is te duur. Op deze 'Blue Monday' ligt het voor de hand om even flink te mopperen. Maar we zouden eens moeten proberen om een maand niet te klagen. Althans dat vindt de Belgische Isabelle Gonnissen oprichter van de campagne '30 dagen zonder klagen'. Al is een beetje mopperen soms ook gewoon fijn. "Soms wil je gewoon je ei kwijt."
Klagen over het werk, je gezin en de maatschappij. Volgens initiatiefnemer Isabelle Gonnissen van '30 dagen zonder klagen' heeft klagen geen zin. "Je jaagt jezelf alleen maar op", zegt ze tegen Editie NL. Ze wil met deze actie mensen bewuster maken van hun klaaggedrag. "Je vult een klaagbarometer in en aan de hand van de uitslag krijg je tips om minder te klagen", legt ze uit.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nder-klagen-mopperen
haha dart weet ik, daarom dus juistquote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
soep is makkelijk te maken kost alleen wat meer tijd
wel echt weer een open deur in gooien dit.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
Stoppen met mopperen: Isabelle pleit voor 30 dagen zonder klagen
Het is koud, grijs, de dagen zijn te kort en alles is te duur. Op deze 'Blue Monday' ligt het voor de hand om even flink te mopperen. Maar we zouden eens moeten proberen om een maand niet te klagen. Althans dat vindt de Belgische Isabelle Gonnissen oprichter van de campagne '30 dagen zonder klagen'. Al is een beetje mopperen soms ook gewoon fijn. "Soms wil je gewoon je ei kwijt."
Klagen over het werk, je gezin en de maatschappij. Volgens initiatiefnemer Isabelle Gonnissen van '30 dagen zonder klagen' heeft klagen geen zin. "Je jaagt jezelf alleen maar op", zegt ze tegen Editie NL. Ze wil met deze actie mensen bewuster maken van hun klaaggedrag. "Je vult een klaagbarometer in en aan de hand van de uitslag krijg je tips om minder te klagen", legt ze uit.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nder-klagen-mopperen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Ik wil ook zo uitslapen door de weeksquote:Op maandag 20 januari 2025 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
pffffff meestal ben ik zo moe dat ik niet eens meer zin heb vrijagavond nog wat te doen.
laat staan door de weeks he want wekker gaat al 6 uur dus ervoor gaat ook niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |