Koffie?quote:
Fijn dat hij zo'n lieve vriend aan je heeftquote:Op maandag 20 januari 2025 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat waren geinige, domme feesten toen!
He's my bro!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Fijn dat hij zo'n lieve vriend aan je heeft
Over op thee?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
Anders val ik straks niet meer in slaap. Drink vanaf de middag geen koffie meer.
Erwtensoep isquote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Sow, soep in zak was vorige week in de aanbieding. Per ongeluk een zak erwtensoep meegenomen.
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!
Ik wil wel mario meenemen naar de AH, benieuwd of die er ook last van heeftquote:Op maandag 20 januari 2025 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
ik herken het niet echt ....
maar moet nu wel hieraan denken:
waarom moet ik altijd kakken als ik in de Albert Heijn ben
Vloggen dan aubquote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wil wel mario meenemen naar de AH, benieuwd of die er ook last van heeft
Zou hij er in de Billa ook last van hebben?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen in de AHquote:Op maandag 20 januari 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou hij er in de Billa ook last van hebben?
Vind uien en ossenstaart altijd wel een dikke prima van Unox.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Sow, soep in zak was vorige week in de aanbieding. Per ongeluk een zak erwtensoep meegenomen.
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die uiensoep heb ik ook!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind uien en ossenstaart altijd wel een dikke prima van Unox.
Geen enkele thee..quote:Op maandag 20 januari 2025 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewone Pickwick Engelse melange, of ook allerlei soorten kruidentheetjes en dergelijke?
erwtenspoep van moeders. ken het uit blikken enzo, maar dat is niet te vergelijken.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |