SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij aandrangincontinentie of urge-incontinentie voelt u een plotselinge, dwingende aandrang om te plassen, die u niet kunt stoppen. De blaasspier knijpt onverwacht samen en u plast zonder dat u van tevoren gewaarschuwd bent.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik zou liegen als dat niet zo was.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie dat ook zo vaak?
Zit je te cruisen in je waggie, alles relaxed!
Parkeren, no problem!
Nog even wat boodschapjes doen, niks aan het handje!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ik herken het niet echt ....quote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Parkeren, no problem!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!
maar moet nu wel hieraan denken:
waarom moet ik altijd kakken als ik in de Albert Heijn ben![]()
KoffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Snap ik!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach ik heb zo met hem te doen![]()
![]()
Wij hebben ALLEMAAL met @sinterklaaskapoentje te doenquote:Op maandag 20 januari 2025 14:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach ik heb zo met hem te doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze vrouw hequote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo lijstje maken en spullen alvast pakken.
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.![]()
Zucht, dingen doen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vooral na een lange dagje weg, dan moet ik vaak enorm schijten, denk omdat het thuis gewoon lekker relaxed kanquote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef ToT het volgende:
Parkeren, no problem!
Kom je thuis, zet je één stap over de drempel en je moet GOFTEDOMME GELIJK ECHT PISSEN ALS EEN OTTER EN WEET NIET HOE SNEL JE NAAR DE PLEE MOET LOPEN EN DIE BROEK OPEN MOET KRIJGEN!!!!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooi.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.
Heeft hij je die oude foto's nog laten zien die ik hem gestuurd had?
Dan kun je nog lekker even wat luchtige lol hebben samen!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig was jullie weekend nu bij hem.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan maken we er nog een fijne avond van samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 20 januari 2025 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi.
Heeft hij je die oude foto's nog laten zien die ik hem gestuurd had?
Dan kun je nog lekker even wat luchtige lol hebben samen!![]()
![]()
Ik denk het ook ja; je spieren daar ontspannen zich onbewust of zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vooral na een lange dagje weg, dan moet ik vaak enorm schijten, denk omdat het thuis gewoon lekker relaxed kan![]()
Waarom verbaast me dat niksquote:Op maandag 20 januari 2025 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!![]()
Hij kan zich er niks van herinneren!![]()
![]()
Dat waren geinige, domme feesten toen!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat niks![]()
![]()
Fijn dat hij zo'n lieve vriend aan je heeftquote:Op maandag 20 januari 2025 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat waren geinige, domme feesten toen!![]()
![]()
Sow, soep in zak was vorige week in de aanbieding. Per ongeluk een zak erwtensoep meegenomen.
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!![]()
![]()
He's my bro!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Fijn dat hij zo'n lieve vriend aan je heeft![]()
![]()
Anders val ik straks niet meer in slaap. Drink vanaf de middag geen koffie meer.Smile, it's free therapy.![]()
Over op thee?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
Anders val ik straks niet meer in slaap. Drink vanaf de middag geen koffie meer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Erwtensoep isquote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Sow, soep in zak was vorige week in de aanbieding. Per ongeluk een zak erwtensoep meegenomen.
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil wel mario meenemen naar de AH, benieuwd of die er ook last van heeftquote:Op maandag 20 januari 2025 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
ik herken het niet echt ....
maar moet nu wel hieraan denken:
waarom moet ik altijd kakken als ik in de Albert Heijn benUw ADH vitamine Worst
Vloggen dan aubquote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wil wel mario meenemen naar de AH, benieuwd of die er ook last van heeft![]()
![]()
![]()
Zou hij er in de Billa ook last van hebben?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wil wel mario meenemen naar de AH, benieuwd of die er ook last van heeft![]()
alleen in de AHquote:Op maandag 20 januari 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou hij er in de Billa ook last van hebben?Uw ADH vitamine Worst
Vind uien en ossenstaart altijd wel een dikke prima van Unox.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
!
![]()
Ik heb mijn lichaam getraind om daar geen last van te hebben als ik een lange dag van huis ben maar dan op kantoorUw ADH vitamine Worst
Die uiensoep heb ik ook!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind uien en ossenstaart altijd wel een dikke prima van Unox.![]()
![]()
Geen enkele thee..quote:Op maandag 20 januari 2025 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewone Pickwick Engelse melange, of ook allerlei soorten kruidentheetjes en dergelijke?
Smile, it's free therapy.![]()
erwtenspoep van moeders. ken het uit blikken enzo, maar dat is niet te vergelijken.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!
Ik vind het wel lekker trouwens ?Do what you love, love what you do!![]()
Blikken kunnen doden, dus daar beginnen we niet aan!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
erwtenspoep van moeders. ken het uit blikken enzo, maar dat is niet te vergelijken.
Ik vind het wel lekker trouwens ?![]()
![]()
Nog een flinke rookworst erbij gooien, vind het in die zakken altijd maar zielige worststukjesquote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ToT het volgende:
Als kind had ik daar altijd een grafhekel aan. Later leerde ik het te tolereren, maar nu vond ik dit best wel lekker eigenlijk!Uw ADH vitamine Worst
Ben ook nooit een fan geweest van rookworsten eigenlijk!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog een flinke rookworst erbij gooien, vind het in die zakken altijd maar zielige worststukjesDat eet ik ook pas sinds een jaar of 10 of zo.
![]()
nouja zoals mijn ma het maakte lijkt niet op uit blikken of zakken?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Blikken kunnen doden, dus daar beginnen we niet aan!
maar heb het altijd wel lekker gevonden toch.Do what you love, love what you do!![]()
van zo'n verspakket is ook heel prima te doen, dan kan ik mijn favo worst erin gooienquote:Op maandag 20 januari 2025 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zoals mijn ma het maakte lijkt niet op uit blikken of zakken?
maar heb het altijd wel lekker gevonden toch.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb @hemarookworst altijd al een toffe peer gevondenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ook nooit een fan geweest van rookworsten eigenlijk!Dat eet ik ook pas sinds een jaar of 10 of zo.
![]()
![]()
terzijde trouwens dat ik tomaten soepje of champignon van Unox uit die zakken nog wel redelijk ok vind
Do what you love, love what you do!![]()
Jammer voor je toekomstige vriendin dan!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van zo'n verspakket is ook heel prima te doen, dan kan ik mijn favo worst erin gooien![]()
![]()
ja weet niet, eerlijk gezegd heb het nooit echt zelf gemaaktquote:Op maandag 20 januari 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
van zo'n verspakket is ook heel prima te doen, dan kan ik mijn favo worst erin gooien
Kwam altijd van mijn ma als het er was/is. mss toch eens recept vragen.
Do what you love, love what you do!![]()
Je zit dagen en nachten voor de punten hierquote:Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
kost toch beetje veel tijd eigenlijk?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: