ik denk dat het goed is dat je even naar een warme plek vliegt, canarische eilanden ofzoquote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef kree het volgende:
gaat het weer trouwens nog wat beter worden? ik vond het gister echt focking koud nl toen ik terug ging?
nu is het nog beter als harde wind en regen (zeg maar herfst wat we de hele rest hadden)quote:
Ja beter dan dit grauwe weerquote:Op maandag 20 januari 2025 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
nu is het nog beter als harde wind en regen (zeg maar herfst wat we de hele rest hadden)
Winterzonnetje kan ik wel waarderen hoor ookal koud.
En waar ze geen internet hebbenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat het goed is dat je even naar een warme plek vliegt, canarische eilanden ofzo
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Planning dagbesteding is aangepast.
Kut echt.
?quote:
Wat dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Planning dagbesteding is aangepast.
Kut echt.
Incidentje geweestquote:
maar hij zal wel met allemaal dingen komen van dit dat zus zo dat die niet gaatquote:Op maandag 20 januari 2025 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En waar ze geen internet hebben
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat het goed is dat je even naar een warme plek vliegt, canarische eilanden ofzo
Geen idee joh.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:09 schreef kree het volgende:
gaat het weer trouwens nog wat beter worden? ik vond het gister echt focking koud nl toen ik terug ging?
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zullen we een GoFundMe oprichten?
Blue Mondayquote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
Stoppen met mopperen: Isabelle pleit voor 30 dagen zonder klagen
Het is koud, grijs, de dagen zijn te kort en alles is te duur. Op deze 'Blue Monday' ligt het voor de hand om even flink te mopperen. Maar we zouden eens moeten proberen om een maand niet te klagen. Althans dat vindt de Belgische Isabelle Gonnissen oprichter van de campagne '30 dagen zonder klagen'. Al is een beetje mopperen soms ook gewoon fijn. "Soms wil je gewoon je ei kwijt."
Klagen over het werk, je gezin en de maatschappij. Volgens initiatiefnemer Isabelle Gonnissen van '30 dagen zonder klagen' heeft klagen geen zin. "Je jaagt jezelf alleen maar op", zegt ze tegen Editie NL. Ze wil met deze actie mensen bewuster maken van hun klaaggedrag. "Je vult een klaagbarometer in en aan de hand van de uitslag krijg je tips om minder te klagen", legt ze uit.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nder-klagen-mopperen
Voor de beveiliging om zijn simkaart af te pakkenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ja die arme man heeft zo weinig geld
Ik stel voor dat je meegaatquote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor de beveiliging om zijn simkaart af te pakken
Wakamé van de super.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n bakje wakame vd super of iets specialers?
Helaas, ik ga niet op zoek naar onzinnige weetjes, ik spui ze als ze in mn hoofd oppoppen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou van onzinnige weetjes![]()
Dus ga vooral door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |