Wat is dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Jockari het volgende:
Milena heeft goesting voor een croque madame. Jockari ook, maar heeft dit nu niet bij de hand.
Zeker! Als ze hem op de bank zetten, bestaat de kans dat kijkers 'm redden. Zoals met Ashley vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje.
50% speel je tegen de bewoners en 50% speel je voor de kijkers.
De kijkers hebben de laatste stem.
Weten we al wat er in het kistje zit?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey hoopt dat zijn dansje met het kistje op tv komt
Is ook lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Jockari het volgende:
Milena heeft goesting voor een croque madame. Jockari ook, maar heeft dit nu niet bij de hand.
Ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Als ze hem op de bank zetten, bestaat de kans dat kijkers 'm redden. Zoals met Ashley vorig jaar.
Of je als speler elke week op de bank wil zitten weet ik zo net nog niet.
Hij is ook wel echt de hele tijd met de camera bezig.. Jordy trouwens ook, die kijkt ook continu of er één op hem staat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey hoopt dat zijn dansje met het kistje op tv komt
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tosti kaas- hesp met een spiegelei er boven op.
Ja dat is ook wel zo!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Weet het niet
Ash was wat subtieler
Axel is meer een olifant in een porseleinkast
Oeww, goede vraagquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef Clasientje het volgende:
Als Linda toch erop staat met Jolien, Lennie en Remi dan gaat Linda naar huis. Maar wat ik me dan afvraag zij heeft ook haar geld he dat weggegeven wordt gaat dat geld dan naar Jeffrey? Want hij heeft haar genomineerd.
Croque monsieur is nog lekkerderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
de trailer van jolien is ook erst 2 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze zal ook geen stap richting keuken doen, of het moet al bijna klaar zijn. Dan als ze trek heeft staat ze daar als eerst aan de andere kan van de bar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik slinger de stream weer aan en ik hoor Milena klagen/zagen over het eten
Axel is rechtstreekser en dat mag ik wel, ash vond ik sneakyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Weet het niet
Ash was wat subtieler
Heeft gisteren 2 x gekooktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zal ook geen stap richting keuken doen, of het moet al bijna klaar zijn. Dan als ze trek heeft staat ze daar als eerst aan de andere kan van de bar.
BB heeft gezegd dat de erfenis zo wordt verdeeld dit seizoen dus ik neem aan dat Jeffrey die dan krijgt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef Clasientje het volgende:
Als Linda toch erop staat met Jolien, Lennie en Remi dan gaat Linda naar huis. Maar wat ik me dan afvraag zij heeft ook haar geld he dat weggegeven wordt gaat dat geld dan naar Jeffrey? Want hij heeft haar genomineerd.
Ik vond Asley een mammoet in een porseleinkast.......behalve als ze er weer opstond dan was het huilen....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Weet het niet
Ash was wat subtieler
Mwahhhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Axel is rechtstreekser en dat mag ik wel, ash vond ik sneaky
Nee.. het blijft nog even spannendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Weten we al wat er in het kistje zit?
Wat is er voorgevallen tussen die twee?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:01 schreef Puzzie het volgende:
Voor Niels is Axel de enige die hij na BB niet meer hoeft te zien
Eerlijk hoeft ook niet dat hoort bij het spel, maar goed ik had ook totaal niks met Ash dus dat zal het ook zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Hij was ook niet eerlijk over het nomineren
Hoeft van mij ook niet hoor
Maar eerlijker zie ik niet zo
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam rijdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
Iedereen die zich bemoeit met dat eten
Ga er dan zelf staan
Dat komt omdat iedereen zegt dat ze niets doet, men gaat elkaar herhalen, ik zie juist dat ze heel veel doet, maar dat gaat dan ook niemand geloven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat meen je niet, heb ik dus gemist.....
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam rijden
Linda is de enige die ik niks zie doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen zegt dat ze niets doet, men gaat elkaar herhalen, ik zie juist dat ze heel veel doet, maar dat gaat dan ook niemand geloven.
Linda praat met iedereen mee en daarna weer met een ander en hetgeen van die vorige persoon doorvertellen. Doet mij denken aan die vrouw van serie 3.quote:
Ooe ik hoop dat het vandaag nog komtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee.. het blijft nog even spannend
Oh, echt dat kan ik inderdaad niet geloven.....als ik kijk zit ze, maar ga opnieuw oplettenb.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen zegt dat ze niets doet, men gaat elkaar herhalen, ik zie juist dat ze heel veel doet, maar dat gaat dan ook niemand geloven.
Zolang Matthie en Jeffrey het in de suite laten staan en niet zelf openen komen we het niet te wetenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:05 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooe ik hoop dat het vandaag nog komt
500.euro pakken ipv 460 dus meer dan de groep en stemmen en dan zeggen de vorige genomineerden niet erop willen zetten en wel jordy heeft gedaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat is er voorgevallen tussen die twee?
Ze staat in de keukenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, echt dat kan ik inderdaad niet geloven.....als ik kijk zit ze, maar ga opnieuw oplettenb.
Jawel.. de hele dag de bewoners uithoren en zelf weinig zeggen. Zij schuifelt stilletjes van het ene naar het andere groepje en gaat er dan bijzitten en dan alleen maar luisteren en soms een klein prikje geven waarop ze dan precies zeggen wat ze wil weten. Dat is een linke tante die Lindaquote:
Ze hebben gisteren niet gewonnen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
Omdat de 2 nieuwe mensen binnen komen en alles mogen beslissen
dan komt er een spel waar ze goed in is
Gister wonnen ze door haar.. jeff kon er niks van
en vandaag wint jeff
Ze moeten toch nog een sleuteltje krijgen voor het kistje?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zolang Matthie en Jeffrey het in de suite laten staan en niet zelf openen komen we het niet te weten
Ben 2 dingen tegelijk aan het doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren niet gewonnen?
Dmquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:08 schreef rinardo het volgende:
@:Kissingbird we hebben in streamverslagen heel veel meelezers, die afkortingen vaak niet snappen, misschien kan je het even veranderen?
zelf ken ik er trouwens 1 ook niet (Vs)
Jeffery vindt het niet eerlijk
Nele en Axel
krijgen 3 voordelen
- DM
- Langer meekijken
- Vs
Daar ligt geen spiegelei op maar béchamelsausquote:
Ik moet toch een keer in België gaan eten lees ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar ligt geen spiegelei op maar béchamelsaus
Dat riep hij al toen Axel vijf minuten binnen was. Maar ik denk zomaar dat het wederzijds isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:01 schreef Puzzie het volgende:
Voor Niels is Axel de enige die hij na BB niet meer hoeft te zien
Aandacht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ze vragen waarom Lennie gehuild heeft die bij Keanu en Remi zit
Volgens mij kan dat nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:13 schreef ledn81 het volgende:
Linda heeft dubbele stem en nominatie omruilen volgens Niels (gamechanger)
Sorry maar ik zie het echt niet. Nu zijn er wel meer die niets tot weinig doen daar en er is ook niet veel te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben echt gek op de Vlaamse keukenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik moet toch een keer in België gaan eten lees ik
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
Niels komt via simpel nadenken achter heel veel dingen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels is ook niet de meest snuggere daar in de hut
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:17 schreef zodeju het volgende:
Oei, nu zie je heel goed het litteken van Lennie. Tis net of ze een masker op heeft.
De 6de heeft Mattquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
streamstresswil beide streams luisteren nu
op s2 noemen ze de 6 dm op
1 dief , geld afpakken
2 wraak , jij gaat buiten verraad spel maar kunt iemand nomineren
3 game changer ongedaan maken
4 dubbele stem (die was weg bij jordy
5 iemand eraf halen en erop zetten
bij jordy waren er nog 3 dm
ze weten de 6de niet meer
ja en die mag niet zeggen wat het is daar staan consequenties op zei hij netquote:
Ach…. Bb heeft toch geen ballen dit jaar, zal hooguit waarschuwingen zijn….quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en die mag niet zeggen wat het is daar staan consequenties op zei hij net
Ging over jolien en jeffquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
Volgt iemand het gesprek met Lennie ?
Aangezien ik wat negatieve klanken lees hier?
VS = Vrijstelling ik was vergeten het nog uit te tikkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dm
Decision maker
Vs
Versus neem ik aan
Kijk Tadaaaaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
VS = Vrijstelling ik was vergeten het nog uit te tikken
Logischquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Axel wilde wel een tepelpiercing die zou hij samen met een vriend laten zetten maar die wilde geen tepelpiercing dus heeft hij maar een tong piercing laten zetten
Wat ik net hoorde is dat zij gisteren het spel gespeeld heeft en Jeff het niet kon en verloren hebben, wat niet erg is zegt zequote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
Volgt iemand het gesprek met Lennie ?
Aangezien ik wat negatieve klanken lees hier?
Nein de schraapgeluiden moeten nog komenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:26 schreef Kodiak100 het volgende:
hebben ze het voedsel al geïnhaleerd
ahhh ik was dus niet de enige die hem niet snapte , dankjewelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
VS = Vrijstelling ik was vergeten het nog uit te tikken
VS is Vrijstellingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dm
Decision maker
Vs
Versus neem ik aan
Waarschijnlijk een fragmentje van 5 seconden of zoquote:
En sommige mensen kijken wat chagrijnigerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben een stuk smallere koppies gekregen
Jordyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En sommige mensen kijken wat chagrijniger
Maar ze is al behoorlijk door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Daar is linda weer, die gaat alle groepjes af om bij te zitten
Goeie!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jody deelt nog even een steekje onder water uit. aan Linda. die zegt als er veel gekocht wordt in de DR dan blijft er weinig geld over. Jordy daarboven op helemaal als jij als eerste bent geweest
nee dat zalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey vindt voor de DR wie het eerst komt het eerst maalt moet zijn
Lenie, Jordy en Niels zijn het er niet mee eens
En uit horen een gevaarlijke speelster is zequote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Daar is linda weer, die gaat alle groepjes af om bij te zitten
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieman kan iets tegen Elsa hebben volgens Niels
Mattheus oppert peperspray
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
streamstresswil beide streams luisteren nu
op s2 noemen ze de 6 dm op
1 dief , geld afpakken
2 wraak , jij gaat buiten verraad spel maar kunt iemand nomineren
3 game changer ongedaan maken
4 dubbele stem (die was weg bij jordy
5 iemand eraf halen en erop zetten
bij jordy waren er nog 3 dm
ze weten de 6de niet meer
Nou dat valt wel mee. Het is ook een man, die eten meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:05 schreef lojanda het volgende:
Niels is alweer als eerste uitgegeten.. die schuift het zo naar binnen en slikt zonder te kauwen
Het is echt een boerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:05 schreef lojanda het volgende:
Niels is alweer als eerste uitgegeten.. die schuift het zo naar binnen en slikt zonder te kauwen
Was Jeffrey eerder. Haha die propt het naar binnen en is samen met niels heel snel met etenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:05 schreef lojanda het volgende:
Ik vind hem wel leuk. En ook grappig als die mannen bij elkaar zitten, weer eens wat anders dan dat lhbtq+ gelul.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:07 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan die kop van Niels en stem niet meer uitstaan
Dat heb ik met een andere nog meer. Ik noem maar geen naam, ik verklap alleen dat de eerste letter een "J" is en dat de naam eindigt op "ordy".quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:07 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan die kop van Niels en stem niet meer uitstaan
Pestgedrag van de andere bewoners vin¤ ik. Heel erg kinderachtig en vals.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor Axel die compleet genegeerd lijkt te worden
Ja eens!! Dat is te gênant voor woordenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Pestgedrag van de andere bewoners vin¤ ik. Heel erg kinderachtig en vals.
En terecht, voegt niets toe. Is een lege huls met een kutkop.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor Axel die compleet genegeerd lijkt te worden
Nee daarom zijn ze allemaal bang voor hem hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, voegt niets toe. Is een lege huls met een kutkop.
Aggos, wel sneu ditquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, voegt niets toe. Is een lege huls met een kutkop.
Vind het allemaal wel meevallen, zijn er genoeg die wel gewoon met 'm praten ('Remi', 'Nele', Milena en Linda bijvoorbeeld). Zelf kan hij ook gewoon op iemand afstappen in plaats van wachten tot ze naar hem toekomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ah oké dat heb ik,gemist maar ik vind dat sommigen wel ver gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind pestgedrag wel een groot woord. Hij heeft de hele ochtend in het boudoir gezeten, met iedereen kletsen,.
Heb niels en jordy ook met hem zie pratenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen, zijn er genoeg die wel gewoon met 'm praten ('Remi', 'Nele', Milena en Linda bijvoorbeeld). Zelf kan hij ook gewoon op iemand afstappen in plaats van wachten tot ze naar hem toekomen.
Ja haha maar dat is allemaal fakequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb niels en jordy ook met hem zie praten
Axel wil niet veel vertellen. Niels heeft het geprobeerd maar hij krijgt alleen mwah mwah euhm jaja. Daarom steken ze er geen moeite meer in. En vanmorgen hebven ze wel met hem staan babbelen over koetjes en kalfjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin komende week.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang moet Elen nog Nele heten.. BB doet er geen moer mee
Eerst moet Remi nog ge-out worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Over 2½maand zijn ze allemaal Out dan hoeft het niet meerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eerst moet Remi nog ge-out worden.
En wanneer dat uitkomt, wat dan nog?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Nele heet Sharicequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Precies, het duurt al veel te lang om nog enig opzien te gaan barenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wanneer dat uitkomt, wat dan nog?
Het momentum duurt te lang.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, het duurt al veel te lang om nog enig opzien te gaan baren
Die doofstomme kutpapagaai had allang toespelingen moeten maken om dat spelletje levend te houdenquote:
Ze zijn haske bang voor hemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien zijn ze een beetje bang voor hem.
Ahhh!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mat leest onder het bord staat James Cook
Mij ook niet maar we hadden het vorige week over het merk van het servies en bestek , ik heb net ff gegoogeld en het serviesmerk heet james Cookequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zegt mij niets, maar las dat mensen hier het wilden weten
Ze kunnen er iig goed mee schrapenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mij ook niet maar we hadden het vorige week over het merk van het servies en bestek , ik heb net ff gegoogeld en het serviesmerk heet james Cooke
Zodra Gert toiletpotten (als hij ook dat al niet doet) gaat verkopen, zal ik er over nadenken er 1 te kopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:33 schreef Jockari het volgende:
Matt gaat er van uit dat de borden van James Cooke zijn, want staat onderaan het bord.
Niels antwoord dat hij er heeft van Gert Verhulst.
Niet te doen iddquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kunnen er iig goed mee schrapen
Ik heb geen idee, vroeger ook op middelbaar onderwijs. Maar was een keuzevakquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:38 schreef Jockari het volgende:
Jordy zegt dat franse les enkel in hoger onderwijs wordt gegeven. Fries zit niet in het lessenpakket...
Zal wel niets met "onze" James Cooke te maken hebben. (Belgische presentator).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mij ook niet maar we hadden het vorige week over het merk van het servies en bestek , ik heb net ff gegoogeld en het serviesmerk heet james Cooke
Hij bedoelde (en zei) hoger niveau onderwijs ... nog steeds middelbaar, maar meer vakken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:38 schreef Jockari het volgende:
Jordy zegt dat franse les enkel in hoger onderwijs wordt gegeven. Fries zit niet in het lessenpakket...
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal wel niets met "onze" James Cooke te maken hebben. (Belgische presentator).
Ik heb het niet over de hoeveelheid maar hoe hij het naar binnen werktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Het is ook een man, die eten meer.
Dietwee zijn wel aan elkaar gewaagdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was Jeffrey eerder. Haha die propt het naar binnen en is samen met niels heel snel met eten
Er is natuurlijk nog een gouden kistje in het spel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk ook dat nog 1 iemand vrijgesteld word gaat maar 3 genomineerd worden. Waarschijnlijk gebeurd dat morgen.
Ook die twee zijn aan elkaar gewaagd wat irritatie betreft.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik met een andere nog meer. Ik noem maar geen naam, ik verklap alleen dat de eerste letter een "J" is en dat de naam eindigt op "ordy".
Uiteindelijk blijven er 3 over na de algemene nominaties.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk ook dat nog 1 iemand vrijgesteld word gaat maar 3 genomineerd worden. Waarschijnlijk gebeurd dat morgen.
Dat ook nog idd. Oh wat als Jeffrey die kistje open maakt en hij iemand mag vrijstellen weet ik wel wie hij kiest om van de nominatie af te halen hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog een gouden kistje in het spel.
Ik hoop dat dat kistje in figuurlijke zin recht in Jeffies gezicht ontploft .....iets met karmaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog een gouden kistje in het spel.
Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat kistje in figuurlijke zin recht in Jeffies gezicht ontploft .....iets met karma
Oh ja jij weet alles beter maar misschien een idee om beter te lezen wat ik zeg.quote:
Betweters gewoon negerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja jij weet alles beter maar misschien een idee om beter te lezen wat ik zeg.
Dat doe ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja jij weet alles beter maar misschien een idee om beter te lezen wat ik zeg.
Ach zo stoer van dit ventje als je Boe roept schijt hij al in zijn broek of gaat hij jankenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft even stoer gedaan bij zijn baas. Als ze het niet accepteerde dat hij meedeed aan BB dan nam hij ontslag
Jolien redden en Elsa er op zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus mag dus iemand redden van de nominatie en inruilen voor een ander
Zoals ik begrijp wel. Jeffrey zegt dat hij vandaag ook zo iets heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus mag dus iemand redden van de nominatie en inruilen voor een ander
Hij kan dit toch wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach zo stoer van dit ventje als je Boe roept schijt hij al in zijn broek of gaat hij janken
Kan maar het past totaal niet bij de persoon die ik nu in BB ziequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij kan dit toch wel gedaan hebben.
Je kan ze niet bewaren toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattheus zou gestoord zijn om 'm deze week al in te zetten.
Lijkt me wel, die was er niet meer toen Jordy er was, en Mattheus heeft De Reddingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
Linda heeft dus de dubbele stem gamechanger begrijp ik?
Ah ja , dus dit gaat wel leuk wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die was er niet meer toen Jordy er was, en Mattheus heeft De Redding
Gewoon hun "liefdesrelatie" zo lang mogelijk uitmelken. Zolang die eerste kus en gedeeld bed er niet komt houdt febo hen erin. Dat weten ze ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:56 schreef Puzzie het volgende:
Ze kijken naar mogelijkheden om Jolien erin te houden.
hij is niet de hele game geldigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast![]()
Ik weet het niet zeker
Nee precies, had ik het wel goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet de hele game geldig
maar hoelang weet niemand
Ze zijn niet oneindig geldigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast![]()
Ik weet het niet zeker
zo heb ik het ook begrepen, net als de prijzen, die wisselen ook steedsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet de hele game geldig
maar hoelang weet niemand
Van mij hoeft die shit niet in deze shows. Doen ze buiten maar, of ze hadden zich moeten inschrijven voor een van de 80.000 programma's die daar juist over gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gewoon hun "liefdesrelatie" zo lang mogelijk uitmelken. Zolang die eerste kus en gedeeld bed er niet komt houdt febo hen erin. Dat weten ze ook.
Dat je dat ooit gedaan hebt ...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oeh gelukkig want ik trek Jordy niet meer
Nooit gedaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat je dat ooit gedaan hebt ...
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
boehoequote:
Toch mooi gesprek tussen Jordy en Nele en Jordy kijkt ook naar zichzelf en verteld dat hij zichzelf tegen komtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:02 schreef Koos1958 het volgende:
Nele heeft geleerd dat ze zich niet meer weg laat zetten.
Ook een Snitch dusquote:
Mee eensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch mooi gesprek tussen Jordy en Nele en Jordy kijkt ook naar zichzelf en verteld dat hij zichzelf tegen komt
jeff en Mattquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:04 schreef spapaars het volgende:
Jordy en Mat zijn een belangrijke schakel lijkt het.
Krijgen veel aandacht, voordeeltjes en eigen slaapkamer.
Ik denk eerder dat ze zich heeft laten overrulen door Axel, ze wil dat niet meer laten gebeuren en haar stem ook laten gelden. Is toch alleen maar mooi. het was haar eigen fout dat ze het heeft laten gebeurenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook een Snitch dusze gooien elkaar allemaal onder de bus daar.
U wordt op uw wenken bediendquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
harder
ze horen het niet![]()
aaaah wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |