Wat is dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Jockari het volgende:
Milena heeft goesting voor een croque madame. Jockari ook, maar heeft dit nu niet bij de hand.
Zeker! Als ze hem op de bank zetten, bestaat de kans dat kijkers 'm redden. Zoals met Ashley vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje.
50% speel je tegen de bewoners en 50% speel je voor de kijkers.
De kijkers hebben de laatste stem.
Weten we al wat er in het kistje zit?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey hoopt dat zijn dansje met het kistje op tv komt
Is ook lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Jockari het volgende:
Milena heeft goesting voor een croque madame. Jockari ook, maar heeft dit nu niet bij de hand.
Ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Als ze hem op de bank zetten, bestaat de kans dat kijkers 'm redden. Zoals met Ashley vorig jaar.
Of je als speler elke week op de bank wil zitten weet ik zo net nog niet.
Hij is ook wel echt de hele tijd met de camera bezig.. Jordy trouwens ook, die kijkt ook continu of er één op hem staat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey hoopt dat zijn dansje met het kistje op tv komt
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tosti kaas- hesp met een spiegelei er boven op.
Ja dat is ook wel zo!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Weet het niet
Ash was wat subtieler
Axel is meer een olifant in een porseleinkast
Oeww, goede vraagquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef Clasientje het volgende:
Als Linda toch erop staat met Jolien, Lennie en Remi dan gaat Linda naar huis. Maar wat ik me dan afvraag zij heeft ook haar geld he dat weggegeven wordt gaat dat geld dan naar Jeffrey? Want hij heeft haar genomineerd.
Croque monsieur is nog lekkerderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
de trailer van jolien is ook erst 2 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze zal ook geen stap richting keuken doen, of het moet al bijna klaar zijn. Dan als ze trek heeft staat ze daar als eerst aan de andere kan van de bar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik slinger de stream weer aan en ik hoor Milena klagen/zagen over het eten
Axel is rechtstreekser en dat mag ik wel, ash vond ik sneakyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Weet het niet
Ash was wat subtieler
Heeft gisteren 2 x gekooktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zal ook geen stap richting keuken doen, of het moet al bijna klaar zijn. Dan als ze trek heeft staat ze daar als eerst aan de andere kan van de bar.
BB heeft gezegd dat de erfenis zo wordt verdeeld dit seizoen dus ik neem aan dat Jeffrey die dan krijgt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef Clasientje het volgende:
Als Linda toch erop staat met Jolien, Lennie en Remi dan gaat Linda naar huis. Maar wat ik me dan afvraag zij heeft ook haar geld he dat weggegeven wordt gaat dat geld dan naar Jeffrey? Want hij heeft haar genomineerd.
Ik vond Asley een mammoet in een porseleinkast.......behalve als ze er weer opstond dan was het huilen....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Weet het niet
Ash was wat subtieler
Mwahhhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Axel is rechtstreekser en dat mag ik wel, ash vond ik sneaky
Nee.. het blijft nog even spannendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Weten we al wat er in het kistje zit?
Wat is er voorgevallen tussen die twee?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:01 schreef Puzzie het volgende:
Voor Niels is Axel de enige die hij na BB niet meer hoeft te zien
Eerlijk hoeft ook niet dat hoort bij het spel, maar goed ik had ook totaal niks met Ash dus dat zal het ook zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Hij was ook niet eerlijk over het nomineren
Hoeft van mij ook niet hoor
Maar eerlijker zie ik niet zo
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam rijdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
Iedereen die zich bemoeit met dat eten
Ga er dan zelf staan
Dat komt omdat iedereen zegt dat ze niets doet, men gaat elkaar herhalen, ik zie juist dat ze heel veel doet, maar dat gaat dan ook niemand geloven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat meen je niet, heb ik dus gemist.....
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam rijden
Linda is de enige die ik niks zie doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen zegt dat ze niets doet, men gaat elkaar herhalen, ik zie juist dat ze heel veel doet, maar dat gaat dan ook niemand geloven.
Linda praat met iedereen mee en daarna weer met een ander en hetgeen van die vorige persoon doorvertellen. Doet mij denken aan die vrouw van serie 3.quote:
Ooe ik hoop dat het vandaag nog komtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee.. het blijft nog even spannend
Oh, echt dat kan ik inderdaad niet geloven.....als ik kijk zit ze, maar ga opnieuw oplettenb.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen zegt dat ze niets doet, men gaat elkaar herhalen, ik zie juist dat ze heel veel doet, maar dat gaat dan ook niemand geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |