Wat is dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Jockari het volgende:
Milena heeft goesting voor een croque madame. Jockari ook, maar heeft dit nu niet bij de hand.
Zeker! Als ze hem op de bank zetten, bestaat de kans dat kijkers 'm redden. Zoals met Ashley vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje.
50% speel je tegen de bewoners en 50% speel je voor de kijkers.
De kijkers hebben de laatste stem.
Weten we al wat er in het kistje zit?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey hoopt dat zijn dansje met het kistje op tv komt
Is ook lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Jockari het volgende:
Milena heeft goesting voor een croque madame. Jockari ook, maar heeft dit nu niet bij de hand.
Ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Als ze hem op de bank zetten, bestaat de kans dat kijkers 'm redden. Zoals met Ashley vorig jaar.
Of je als speler elke week op de bank wil zitten weet ik zo net nog niet.
Hij is ook wel echt de hele tijd met de camera bezig.. Jordy trouwens ook, die kijkt ook continu of er één op hem staat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey hoopt dat zijn dansje met het kistje op tv komt
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tosti kaas- hesp met een spiegelei er boven op.
Ja dat is ook wel zo!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Weet het niet
Ash was wat subtieler
Axel is meer een olifant in een porseleinkast
Oeww, goede vraagquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef Clasientje het volgende:
Als Linda toch erop staat met Jolien, Lennie en Remi dan gaat Linda naar huis. Maar wat ik me dan afvraag zij heeft ook haar geld he dat weggegeven wordt gaat dat geld dan naar Jeffrey? Want hij heeft haar genomineerd.
Croque monsieur is nog lekkerderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
de trailer van jolien is ook erst 2 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze zal ook geen stap richting keuken doen, of het moet al bijna klaar zijn. Dan als ze trek heeft staat ze daar als eerst aan de andere kan van de bar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik slinger de stream weer aan en ik hoor Milena klagen/zagen over het eten
Axel is rechtstreekser en dat mag ik wel, ash vond ik sneakyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Weet het niet
Ash was wat subtieler
Axel is meer een olifant in een porseleinkast
Heeft gisteren 2 x gekooktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zal ook geen stap richting keuken doen, of het moet al bijna klaar zijn. Dan als ze trek heeft staat ze daar als eerst aan de andere kan van de bar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |