Heel irritant vind ik dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:
Milena trekt zo vaak dat rare gezicht dat het bijna haar tweede natuur lijkt geworden
oh ooh...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Lennie is ook terug, ze is hoog in haar emotie valt ze op.
Was ook wel pittig zegt 'Remi'.
Dat lijkt mij nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:43 schreef 5thencounter het volgende:
Lennie en Remi zien er sjaggo uit,, hebben verloren?
FaceBook Elsa wordt ook goed bijgehouden zag ik gisteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:39 schreef ledn81 het volgende:
Milena heeft (net als Jordy) van tevoren filmpjes opgenomen die geplaatst worden als ze een nominatie overwint.
Zij was idd niet heel actief op TikTok dus doet dat via een bevriende TikTokker met wat bereik.
https://www.tiktok.com/@:(...)=7458973232755181078
Jordy heeft online heel actieve beheerders. Op X,Tiktok enz worden dit soort filmpjes geplaatst
https://www.tiktok.com/@:(...)=7458973232755181078
En terecht, dat hadden ze vorig jaar al vaker mogen roepenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Het heeft niet lang geduurd volgens Remi
BB Jullie mogen weg uit de hal
Denk ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt denkt dat hij LInda erop gaat zetten.
Als dat kan denk ik het ook, maar die mocht de eerste week niet genomineerd worden.quote:
Nee dat word Lindaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff moet zn nominatie aan iemand anders geven.
Dat wordt Jordy.
Axel en Nele zijn DM ,dus die kunnen niet genomineerd worden. Dat kon vorige week ook niet met Jeff en Nielsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind van wel ... maar ja... ik ben geen febo.
zou onhandig zijn als je weet dat die zelf ook dingen gekocht heeft in de kluis. Dan krijg je hem 2x zo hard terugquote:
Een bal tussen 2 pinnen geklemd houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
Iets met evenwicht en kracht hadden ze nodig
Ah dank jequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een bal tussen 2 pinnen geklemd houden
Yes!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
BB die eindelijk eens sterk spel laat zien
Dat zou leuk zijn maar volgens mij kan dat niet want geen pin, of het spel moet nu compleet veranderen , wat kan maar dat is nog afwachtenquote:
volgens mij welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
Remi en Lennie weten dus nog niet dat hij iemand heeft moeten nomineren
Waarom doe je dat dan nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien echt dom ik denk echt dat nik nog langer had gekund
Morning !quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Leuke twist dit![]()
En goedemorgen Cos'rs
voor mij zou de echte twist zijn als niet genomineerden nu ook een pin kunnen krijgenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Leuke twist dit![]()
En goedemorgen Cos'rs
Haar vrindje de winst gunnen, da's echte liefdequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: ik denk wel dat ik hem had kunnen verslaan
hahahaatjes erbij
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
voor mij zou de echte twist zijn als niet genomineerden nu ook een pin kunnen krijgen
Jeffrey moet toch iemand nomineren nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
voor mij zou de echte twist zijn als niet genomineerden nu ook een pin kunnen krijgen
Ik bedoel meer als in een Linda of Milena etc die niet zijn genomineerd maar door een twist nu wel zo'n pin zouden kunnen krijgenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Omdat Niels en Jordy zich hebben ‘vrijgespeeld ‘
Ik weet het ff nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jeffrey moet toch iemand nomineren nu?
Helaas niet Nele of Axel, maar wel 1 van de andere bewoners
Of bedoel jij het anders?
Ik denk van wel jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als in een Linda of Milena etc die niet zijn genomineerd maar door een twist nu wel zo'n pin zouden kunnen krijgen
Ik ben heel erg benieuwdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff Linda dan heeft gekozen
Lijkt me toch dat dat moet kunnen ... wie zou hij anders moeten nomineren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als in een Linda of Milena etc die niet zijn genomineerd maar door een twist nu wel zo'n pin zouden kunnen krijgen
Dit maakt het wel weer heel erg leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat dat moet kunnen ... wie zou hij anders moeten nomineren.
Als ze die heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
Als Jeff Linda kiest en Linda gebruikt een gamechanger om Jeff weer terug te zetten..
Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik hooop dat Milena of Linda een pin krijgen
Mwah hij weet wel dat Linda 2 dingen heeft gekocht uit de kluis.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oh die ploft!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef Jockari het volgende:
Als Jeff de nominatie aan Jordy geeft, gaan er rare dingen gebeuren (hoop ik)
"U heeft weinig van uwzelf laten zien, daarom heb ik u genomineerd"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja áls.. en of ze die heeft kunnen betalen.. ik hoorde net al duizenden euro's door de lucht vliegen, ze hebben blijkbaar zat verdiend de afgelopen weekquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze die heeft
Dat was de duurste toch ?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
"U heeft weinig van uwzelf laten zien, daarom heb ik u genomineerd"
Zoiets zal het dan worden gok ik
Tja, dan gaat zij er ook uit in eigen kledij. Is toch altijd leuker dan dat je het huis moet verlaten in dat noord-koreaans kloffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:59 schreef Clasientje het volgende:
Jeff heeft denk ik Linda genomineerd. Hij zei al dat hij haar niet vertrouwd en een gevaarlijke speler is
Nee ze had net 1000quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja áls.. en of ze die heeft kunnen betalen.. ik hoorde net al duizenden euro's door de lucht vliegen, ze hebben blijkbaar zat verdiend de afgelopen week
Jolien zit er nog bij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Als de bank dan Linda, Lennie en 'Remi' is (en blijft), dan weten we al wel wie er zal gaan
Dar zou ze geen pin mee hebben gekocht dan, nou ja, het volk daar speculeerd er ook maar op losquote:
Ja, die vergat ik er bij te zetten inderdaad! Aangepast, thanks!quote:
Dan zou ik als ik BB was Linda wisselen voor een Jeffrey.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Als de bank dan Linda, Lennie en 'Remi' is (en blijft), dan weten we al wel wie er zal gaan
Precies.......... koppeltjes gaan ze langer erin houden. Trekt kijkersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:04 schreef ben34567 het volgende:
Hoe dan ook febo stuurt Jolien of Jeffrey nog niet naar huis.
Maar Linda heeft ook nog twee gamechangersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Als de bank dan Linda, Jolien, Lennie en 'Remi' is (en blijft), dan weten we al wel wie er zal gaan
Oeww, echtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Linda heeft ook nog twee gamechangers![]()
Zou ook weer een twist kunnen worden
Jeffrey zou nooit Milena kiezen op dit moment Die kunnen hele goed met elkaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Linda mag, Milena zie ik liever nog even blijven
(Of gewoon de stemmen manipuleren indien de publieke polls dicht genoeg bij elkaar liggen)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Jolien nog steeds target. Zal hem ook straks wel kwijt zijn want stelletje moet in tact blijven van de FEBO.
Misschien zit ik fout hoor maar ik zie zelf wel optiesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oeww, echt
Spanning en sensatie in de maak
Denk niet dat ze genoeg had om een waardevolle te kunnen kopen voor nominaties eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Linda heeft ook nog twee gamechangers![]()
Zou ook weer een twist kunnen worden
Prijzen veranderen ook iedere keer , dat maakt dat het lastiger wordt om in te schatten wie wat en voor welke prijs heeft gekochtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk niet dat ze genoeg had om een waardevolle te kunnen kopen voor nominaties eigenlijk.
Maar inderdaad, we weten het niet, kom maar op met die twists
Het wordt soms ook een beetje gestuurd he, wij denken dit en die lui achter denken in aantal kijkers.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien zit ik fout hoor maar ik zie zelf wel opties
Eensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het wordt soms ook een beetje gestuurd he, wij denken dit en die lui achter denken in aantal kijkers.
Een Lennie eruit zal wel een achterban teleurgesteld achterlaten.
Bij een Niels zou het echt niemand uitmaken qua fans.
Er zijn meer dan 5 gamechangers, BB heeft ze nog niet allemaal 'aan ons voorgesteld', maar sommigen waren wel al in de tweede aflevering te zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef rinardo het volgende:
Ik lees in streamverslag
Een van de dingen die gekocht kon worden is de Gamechanger. Je mag dan jezelf van de nominatie afhalen en er iemand anders opzetten.
Die heet ''de wraak''
Maar er zijn 5 gamechangers, ze heten alle 5 een gamechanger, en ze hebben verschillende acties en namen.
Het kan ook een andere zijn, maar als ze de wraak heeft gekocht, is het juist niet slim haar er op te zetten, want dan wijst ze een ander aan die het huis misschien moet verlaten. Het is dus wel een dingetje om dat te doen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
How, how, how ! De springkastelen-federatie gaat hier niet mee kunnen lachen !quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij een Niels zou het echt niemand uitmaken qua fans.
Wat een sneuneus is dat tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
Jordy
Ik denk niet dat Axel hier zo blij mee is
Dat je je hebt vrijgespeeld
Jordy wil wraak
En pushed anderen hem erop te zetten
En niks te zeggen
Die papegaai he. Die zouden ze moeten nomineren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
Jordy
Ik denk niet dat Axel hier zo blij mee is
Dat je je hebt vrijgespeeld
Jordy wil wraak
En pushed anderen hem erop te zetten
En niks te zeggen
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die papegaai he. Die zouden ze moeten nomineren.
Die doet niet wat ik ervan verwacht had.
ik vind dat niet schattig maar domquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef Clasientje het volgende:
Wat schattig van Jeffrey dat hij Jolien wil laten winnen❤️
Maar jolien wil dat niet❤️
Ik geloof het niet maar het klinkt leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef Clasientje het volgende:
Wat schattig van Jeffrey dat hij Jolien wil laten winnen❤️
Maar jolien wil dat niet❤️
Iemand die pretendeert normen en waarden te hebben en eerlijk en oprecht wil handelen , maar zich compleet mee laat slepen.quote:
a bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ondertussen zingen de andere bewoners vaker dan jordy
Als Jolien gewonnen had en Jeffrey was genomineerd had hij het sowieso wel gehaald tegen een Remi.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind dat niet schattig maar dom
Keanu en Jeff jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
De bro's hebben het erover om af te spreken na BB
Die houdt wijselijk zijn mond.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu en Jeff ja
Jordy hebben ze het niet over
Die erbij zit
Och krijgen we dit gezeik weer, bro dit en bro dat maar als het nodig is dan steken ze elkaar een mes in de rug, zie expeditie Robinsonquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
De bro's hebben het erover om af te spreken na BB
Neee ik zei bro voor de grapquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Och krijgen we dit gezeik weer, bro dit en bro dat maar als het nodig is dan steken ze elkaar een mes in de rug, zie expeditie Robinson
De helft weet waarschijnlijk hun eigen nummer nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:19 schreef Droopie het volgende:
Fleur dacht ook in de auto, friends voor life.
Ben benieuwd of ze sowieso een telefoonnummer heeft van iemand
Hallo Keanuquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Hallo Jordy .... ooit van Fok gehoord?
Jordyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:20 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wil zien wat er online is.
Jeffrey: is er veel op twitter?
Keanu: echt wel heel veel , als je veel refresht op twitter, iedere 2 min staat er heeel veeel.
je hebt livestreamkijkers en tv kijkers..
Wtf jeffrey doet alsof hij van niks weet......... hoe dit werkt.......
K3 generatiequote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:27 schreef Snensie het volgende:
Al die Belgen zijn gek op kinderliedjes, ze hebben niet veel anders ofzo.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat viel me al op in zijn. Intro-filmpje
Edit: ik las MAF![]()
Over het slapen op die vloer. Ze wordt veel wakker en de heupen doen zeerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Linda : Ik denk, hoe lang kun je mensen zo laten leven?
Die is best lang ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:28 schreef engine het volgende:
Axel gaat nog niet zo lekker op de grond
Misschien moet ze overdag wat actiever worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Over het slapen op die vloer. Ze wordt veel wakker en de heupen doen zeer
Op de grond, op bed, op het aanrecht.....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:28 schreef engine het volgende:
Axel gaat nog niet zo lekker op de grond
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien moet ze overdag wat actiever worden.
Ja maar ook de volwassenen. Ik zat eens op een camping in Griekenland en zette een k3 liedje op en er kwamen direct drie bejaarde Belgische mannen meezingen, haha.quote:
Helaba ! Niet iedereen over de zelfde kam scheren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:27 schreef Snensie het volgende:
Al die Belgen zijn gek op kinderliedjes, ze hebben niet veel anders ofzo.
Er zijn prachtige Vlaamse chansonquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Helaba ! Niet iedereen over de zelfde kam scheren.
Ze is anders dan andersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:34 schreef ledn81 het volgende:
wel lief Elsa kwam even informeren of het wel goed ging met Linda en Axel. Ze had ze al even niet gezien
Nee voor meer dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:36 schreef Clasientje het volgende:
Zo hun hebben nu meer Kip en Aardappelen.
Oepsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Helaba ! Niet iedereen over de zelfde kam scheren.
Van rood naar paars verschietenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
Iemand gaat heel hard verschieten zegt Jeff.
Niels mag weg, maar Jeff en Jordy voorlopig niet. Maken gewoon TV anders wordt het mokersaai!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:40 schreef Puzzie het volgende:
Jeff, Niels en Jordy zijn voor mij de bewoners weg kunnen.
Stelletje stokende dramaqueens
Ja , Dan kom ik toch op Axel en Lindaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van rood naar paars verschieten
Ja, dit is gefilmd na het vertrek.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
is de trailer wat nu fleur is al bij naar huis rijden?
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
is de trailer wat nu fleur is al bij naar huis rijden?
Van mij mogen Linda of Niels gaan dus zou top zijn als Jeffrey de pin aan Linda geeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey : stel dat je een pin geeft aan Linda.. dan geeft ze hem aan u (door wat ze gekocht heeft)
Jeffrey gaat aan Matthie vragen of hij die gister gekocht heeft
Twijfelgevalletje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ben het wel met Niels eens. Axel is gewoon niet subtiel aan het spel begonnen. Daarnaast was 'Nele' vertrouwen ook een grote fout, die hing meteen alles aan de grote klok.
Voor de kijker leuk dat iemand zo durft te spelen, maar slim is het niet, dat zie je nu wel
Wie weet......Asley deed ook steeds domme dingen maar BB hield zijn hand boven haar hoofd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ben het wel met Niels eens. Axel is gewoon niet subtiel aan het spel begonnen. Daarnaast was 'Nele' vertrouwen ook een grote fout, die hing meteen alles aan de grote klok.
Voor de kijker leuk dat iemand zo durft te spelen, maar slim is het niet, dat zie je nu wel
Ik weet niet of het niet slim is, het maakt veel los en dat heeft hij toch maar mooi voor elkaar gekregen bij dat miepende roddeldames clubjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
Het is natuurlijk ook wel moeilijk om later binnen te komen en zeker als je dan ook nog meteen wordt uitgedaagd om te vertellen wat je gaat doen. We aten ook allemaal dat ze gestuurd worden door BB en in een bepaalde richting worden geduwd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |