Oeww, echtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Linda heeft ook nog twee gamechangers![]()
Zou ook weer een twist kunnen worden
Jeffrey zou nooit Milena kiezen op dit moment Die kunnen hele goed met elkaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Linda mag, Milena zie ik liever nog even blijven
(Of gewoon de stemmen manipuleren indien de publieke polls dicht genoeg bij elkaar liggen)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Jolien nog steeds target. Zal hem ook straks wel kwijt zijn want stelletje moet in tact blijven van de FEBO.
Misschien zit ik fout hoor maar ik zie zelf wel optiesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oeww, echt
Spanning en sensatie in de maak
Denk niet dat ze genoeg had om een waardevolle te kunnen kopen voor nominaties eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Linda heeft ook nog twee gamechangers![]()
Zou ook weer een twist kunnen worden
Prijzen veranderen ook iedere keer , dat maakt dat het lastiger wordt om in te schatten wie wat en voor welke prijs heeft gekochtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk niet dat ze genoeg had om een waardevolle te kunnen kopen voor nominaties eigenlijk.
Maar inderdaad, we weten het niet, kom maar op met die twists
Het wordt soms ook een beetje gestuurd he, wij denken dit en die lui achter denken in aantal kijkers.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien zit ik fout hoor maar ik zie zelf wel opties
Eensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het wordt soms ook een beetje gestuurd he, wij denken dit en die lui achter denken in aantal kijkers.
Een Lennie eruit zal wel een achterban teleurgesteld achterlaten.
Bij een Niels zou het echt niemand uitmaken qua fans.
Er zijn meer dan 5 gamechangers, BB heeft ze nog niet allemaal 'aan ons voorgesteld', maar sommigen waren wel al in de tweede aflevering te zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:06 schreef rinardo het volgende:
Ik lees in streamverslag
Een van de dingen die gekocht kon worden is de Gamechanger. Je mag dan jezelf van de nominatie afhalen en er iemand anders opzetten.
Die heet ''de wraak''
Maar er zijn 5 gamechangers, ze heten alle 5 een gamechanger, en ze hebben verschillende acties en namen.
Het kan ook een andere zijn, maar als ze de wraak heeft gekocht, is het juist niet slim haar er op te zetten, want dan wijst ze een ander aan die het huis misschien moet verlaten. Het is dus wel een dingetje om dat te doen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
How, how, how ! De springkastelen-federatie gaat hier niet mee kunnen lachen !quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij een Niels zou het echt niemand uitmaken qua fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |