Oh die ploft!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef Jockari het volgende:
Als Jeff de nominatie aan Jordy geeft, gaan er rare dingen gebeuren (hoop ik)
"U heeft weinig van uwzelf laten zien, daarom heb ik u genomineerd"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff Linda dan heeft gekozen
Ja áls.. en of ze die heeft kunnen betalen.. ik hoorde net al duizenden euro's door de lucht vliegen, ze hebben blijkbaar zat verdiend de afgelopen weekquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze die heeft
Dat was de duurste toch ?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
"U heeft weinig van uwzelf laten zien, daarom heb ik u genomineerd"
Zoiets zal het dan worden gok ik
Tja, dan gaat zij er ook uit in eigen kledij. Is toch altijd leuker dan dat je het huis moet verlaten in dat noord-koreaans kloffie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:59 schreef Clasientje het volgende:
Jeff heeft denk ik Linda genomineerd. Hij zei al dat hij haar niet vertrouwd en een gevaarlijke speler is
Nee ze had net 1000quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja áls.. en of ze die heeft kunnen betalen.. ik hoorde net al duizenden euro's door de lucht vliegen, ze hebben blijkbaar zat verdiend de afgelopen week
Jolien zit er nog bij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Als de bank dan Linda, Lennie en 'Remi' is (en blijft), dan weten we al wel wie er zal gaan
Dar zou ze geen pin mee hebben gekocht dan, nou ja, het volk daar speculeerd er ook maar op losquote:
Ja, die vergat ik er bij te zetten inderdaad! Aangepast, thanks!quote:
Dan zou ik als ik BB was Linda wisselen voor een Jeffrey.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Als de bank dan Linda, Lennie en 'Remi' is (en blijft), dan weten we al wel wie er zal gaan
Precies.......... koppeltjes gaan ze langer erin houden. Trekt kijkersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:04 schreef ben34567 het volgende:
Hoe dan ook febo stuurt Jolien of Jeffrey nog niet naar huis.
Maar Linda heeft ook nog twee gamechangersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
Als de bank dan Linda, Jolien, Lennie en 'Remi' is (en blijft), dan weten we al wel wie er zal gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |