voor mij zou de echte twist zijn als niet genomineerden nu ook een pin kunnen krijgenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Leuke twist dit![]()
En goedemorgen Cos'rs
Haar vrindje de winst gunnen, da's echte liefdequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: ik denk wel dat ik hem had kunnen verslaan
hahahaatjes erbij
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
voor mij zou de echte twist zijn als niet genomineerden nu ook een pin kunnen krijgen
Jeffrey moet toch iemand nomineren nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
voor mij zou de echte twist zijn als niet genomineerden nu ook een pin kunnen krijgen
Ik bedoel meer als in een Linda of Milena etc die niet zijn genomineerd maar door een twist nu wel zo'n pin zouden kunnen krijgenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik wel
Omdat Niels en Jordy zich hebben ‘vrijgespeeld ‘
Ik weet het ff nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jeffrey moet toch iemand nomineren nu?
Helaas niet Nele of Axel, maar wel 1 van de andere bewoners
Of bedoel jij het anders?
Ik denk van wel jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als in een Linda of Milena etc die niet zijn genomineerd maar door een twist nu wel zo'n pin zouden kunnen krijgen
Ik denk dat Jeff Linda dan heeft gekozenquote:
Ik ben heel erg benieuwdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff Linda dan heeft gekozen
Lijkt me toch dat dat moet kunnen ... wie zou hij anders moeten nomineren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als in een Linda of Milena etc die niet zijn genomineerd maar door een twist nu wel zo'n pin zouden kunnen krijgen
quote:
Dit maakt het wel weer heel erg leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat dat moet kunnen ... wie zou hij anders moeten nomineren.
Als ze die heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
Als Jeff Linda kiest en Linda gebruikt een gamechanger om Jeff weer terug te zetten..
Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik hooop dat Milena of Linda een pin krijgen
Mwah hij weet wel dat Linda 2 dingen heeft gekocht uit de kluis.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff Linda dan heeft gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |