Wat een sneuneus is dat tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
Jordy
Ik denk niet dat Axel hier zo blij mee is
Dat je je hebt vrijgespeeld
Jordy wil wraak
En pushed anderen hem erop te zetten
En niks te zeggen
Beetje kinderachtig gedragquote:
Die papegaai he. Die zouden ze moeten nomineren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
Jordy
Ik denk niet dat Axel hier zo blij mee is
Dat je je hebt vrijgespeeld
Jordy wil wraak
En pushed anderen hem erop te zetten
En niks te zeggen
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die papegaai he. Die zouden ze moeten nomineren.
Die doet niet wat ik ervan verwacht had.
ik vind dat niet schattig maar domquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef Clasientje het volgende:
Wat schattig van Jeffrey dat hij Jolien wil laten winnen❤️
Maar jolien wil dat niet❤️
Ik geloof het niet maar het klinkt leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef Clasientje het volgende:
Wat schattig van Jeffrey dat hij Jolien wil laten winnen❤️
Maar jolien wil dat niet❤️
Iemand die pretendeert normen en waarden te hebben en eerlijk en oprecht wil handelen , maar zich compleet mee laat slepen.quote:
a bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ondertussen zingen de andere bewoners vaker dan jordy
Als Jolien gewonnen had en Jeffrey was genomineerd had hij het sowieso wel gehaald tegen een Remi.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind dat niet schattig maar dom
Keanu en Jeff jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
De bro's hebben het erover om af te spreken na BB
Die houdt wijselijk zijn mond.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keanu en Jeff ja
Jordy hebben ze het niet over
Die erbij zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |