Denk ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt denkt dat hij LInda erop gaat zetten.
Als dat kan denk ik het ook, maar die mocht de eerste week niet genomineerd worden.quote:
Nee dat word Lindaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff moet zn nominatie aan iemand anders geven.
Dat wordt Jordy.
Nee die heeft immuniteitquote:
Axel en Nele zijn DM ,dus die kunnen niet genomineerd worden. Dat kon vorige week ook niet met Jeff en Nielsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind van wel ... maar ja... ik ben geen febo.
zou onhandig zijn als je weet dat die zelf ook dingen gekocht heeft in de kluis. Dan krijg je hem 2x zo hard terugquote:
Een bal tussen 2 pinnen geklemd houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
Iets met evenwicht en kracht hadden ze nodig
Ah dank jequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een bal tussen 2 pinnen geklemd houden
Yes!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
BB die eindelijk eens sterk spel laat zien
Dat zou leuk zijn maar volgens mij kan dat niet want geen pin, of het spel moet nu compleet veranderen , wat kan maar dat is nog afwachtenquote:
volgens mij welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
Remi en Lennie weten dus nog niet dat hij iemand heeft moeten nomineren
Waarom doe je dat dan nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien echt dom ik denk echt dat nik nog langer had gekund
Morning !quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Leuke twist dit![]()
En goedemorgen Cos'rs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |