En Jolien gedraagt zich als een verliefde bakvis. Goede matchquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeffrey lijkt nog zo'n jochie van een jaar of 14. (uiterlijk)
Nou succes samen, zie er niks in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En Jolien gedraagt zich als een verliefde bakvis. Goede match
Jeffrey is niet into her; maar hij is ook niet echt afgeknapt door haar. Gewoon een 'tussentijdse oplossing' voor hem om de verveling in BB wat te doden en screentime te krijgen.quote:
Ik vertrouw die Jolien niet zo, aanpappen met tot nu toe een populaire bewoner. Komt misschien dat ze zich voorstelde als een flirt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey wil elkaar niks beloven!
Jolien: hmm ik weet dat niet.. als jij dat niet wil
jeffrey: stel dat ik ga er nu uit en jij zit hier nog 2 maanden dan ben je me na 2 weken toch vergeten
Ja klopt! zij stelde zich voor als flirt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Jolien niet zo, aanpappen met tot nu toe een populaire bewoner. Komt misschien dat ze zich voorstelde als een flirt.
Dat kan je niet faken volgens mij ze heeft echt een crush op hemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja klopt! zij stelde zich voor als flirt.
doet nu alsof ze echt bij hem wil zijn.. ook als 1 van hun er nu uitgaat..
Ja idd dat is gelul natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja klopt! zij stelde zich voor als flirt.
doet nu alsof ze echt bij hem wil zijn.. ook als 1 van hun er nu uitgaat..
Na een week zou ik persoonlijk even de kat uit de boom kijken, of de boot afhouden, of rustig aan doen of....quote:
Jeffrey weet niet wat die status is geloof ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey had toch nog een meid buiten het huis ook.. ex of zoiets waar hij weer wat mee op wilde pakken ook.
Hij wil zich niet vastleggen. Lijkt niet binnen te komen bij Jolien.
Hij is 24. Jolien is 28 met een kinderwens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:18 schreef Kissingbird het volgende:
Heb het idee dat Jeffrey gewoon wat voor de lol daar wil hebben en dat ze het wel zien verder.
nou ik vind het maar traag gaan ,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey vindt het zot dat dit zo rap gaat
Jesus hou op met mequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij is 24. Jolien is 28 met een kinderwens.
Daar kwam het wel op neer ja, al zei ze het niet met zoveel woorden (eerder vanavond tijdens de afwas)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien heeft 2 of 3 weken voor ze het huis in kwam geneukt?? of wat bedoelde ze?
Jeffrey zei dat het voor hem al langer geleden is.
Had je een leuke spaanse aan de haak geslagen met een kinderwens?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:22 schreef mario390 het volgende:
better dat niks werd,ik will niet het selfde erleben als in spanie
Nee dat was een suggestie van mijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat BB gezegd had dat ze niet meer mochten fluisteren?
Dan heb ik het denk ik toch goed gehoord net.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer ja, al zei ze het niet met zoveel woorden (eerder vanavond tijdens de afwas)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik kan er geen woord van verstaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze maken zich druk over wat de familie er van zal vinden
Zijn geverfde wimpersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 heeft ze nog dezelfde mascara op. Vies wijf wast haar gezicht niet.
Zijn geplakte ook dat zie je, sommige zijn langer en vallen er nu dus uit. Jeffrey plukt ze van haar afquote:
ja dan hebben we de beelden en is het lekker klaar met ditquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:14 schreef Kissingbird het volgende:
Stel dit stel dat..
Man ga zoenen en kijk of je elkaar leuk vindt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn geplakte ook dat zie je, sommige zijn langer en vallen er nu dus uit. Jeffrey plukt ze van haar af
tijd voor een klapper van een zendercheck man manquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Speaker vol open en nog niets te verstaan. In de montage hebben ze goede apparatuur om dit nog enigszins op te krikken en te kunnen ondertitelen, maar op stream niet...
Natuurlijke wimpers zijn ook ongelijk alleen zie je dat nooit omdat ze nooit zwart zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn geplakte ook dat zie je, sommige zijn langer en vallen er nu dus uit. Jeffrey plukt ze van haar af
Okquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Natuurlijke wimpers zijn ook ongelijk alleen zie je dat nooit omdat ze nooit zwart zijn
Als ze echt nep waren dan trek je ze er per 3 af en krijg je gaten in de wimpersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus dat ze haar mascara er al dagen niet eraf heeft gehaald geloof jij? Als ik dat een nachtje niet doe ben ik Alice Cooperquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als ze echt nep waren dan trek je ze er per 3 af en krijg je gaten in de wimpers
Een nadelig eigenschap van wimpers verven is dus ook wimpers uitval
Omdat het gewoon niet zo gezond is
Dat blijft echt geen 7 dagen zitten danquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:00 schreef Folies het volgende:
En ze had het erover dat ze zonder mascara er niet uitziet, dus haar ogen niet wast.
Verven is geen mascaraquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus dat ze haar mascara er al dagen niet eraf heeft gehaald geloof jij? Als ik dat een nachtje niet doe ben ik Alice Cooper
Denk je? Ik denk ook vanwege het weg kunnen stemmen..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:33 schreef spapaars het volgende:
Een goedenachtkus was al te gewaagd, een dikke sl.
Tot nu toe de meest saaie streams ooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:41 schreef Epicouros het volgende:
Ik ga afhaken denk ik.
SL vanaf er mogelijk, misschien iets interessants gaat gebeuren...
Waarom nog streams kijken dan?...
Ik geef het op.
Geheime opdracht, is ze vandaag de Molquote:Op dinsdag 14 januari 2025 05:12 schreef danaqui het volgende:
Ze loopt een beetje rondjes van binnen naar buiten en weer terug kijken of alles oke is.
Hey kanjerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 05:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geheime opdracht, is ze vandaag de Mol
Ik ben nog gaan kijken ook 👍👍quote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:53 schreef Paul het volgende:
Veel gebeurd vannacht als ik salar zn twitter lees
saai is het om dat de regie helemal schlecht isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tot nu toe de meest saaie streams ooit.
Geen deelnemers die er bovenuit springen met hun karakter.
De EO zou dit ook kunnen brengen.
Ja en ben nu wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Geen streamverslagen zie ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:53 schreef Paul het volgende:
Veel gebeurd vannacht als ik salar zn twitter lees
niks,zei ik toch,salar is andachtsgeilquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en ben nu wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Geen streamverslagen zie ik
Stofzuigen, was opvouwenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
Zit ze weer die linda doet echt geen moer daar
Niet iedereen lust havermout natuurlijk. Vind het ook raar dat er niet twee dingen zijn waar ze uit kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Dit gezeik krijg je alleen omdat er een paar die slob niet willen.
Ik eet dat ook echt niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen lust havermout natuurlijk. Vind het ook raar dat er niet twee dingen zijn waar ze uit kunnen kiezen.
In deze setting betekent "ik lust dat niet" geen eten hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen lust havermout natuurlijk. Vind het ook raar dat er niet twee dingen zijn waar ze uit kunnen kiezen.
Dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In deze setting betekent "ik lust dat niet" geen eten hebben.
Punt.
de venten dromen van warme ijslutscherquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Axel wil graag kinderen. Een tweeling lijkt hem kikke
Jordy wil liever 1 kind ofzo. Niels: ofzo? anderhalve kind misschien? Jordy: 2 kinderen kan ook maar drie niet. Mijn ouders hebben 3 kinderen en ik vind dat niks...(of druk)
Nee dat is wel leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ledn81 het volgende:
Axel begint de dag gezellig aan de bar bij zijn grote vrienden Jordy en Niels
Hij gaat het allemaal niet uit de weg![]()
[ afbeelding ]
Ja dat doet hij goed. En Jordy en Niels doen ook normaal tegen hem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch knap. Ik weet niet wat voor mascara dat is, maar dat blijft bij mij écht nooit zo lang zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:00 schreef Folies het volgende:
En ze had het erover dat ze zonder mascara er niet uitziet, dus haar ogen niet wast.
Volgens mij weet hij ook amper wat er allemaal speelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
nee,hoezo?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij gaat er steeds slechter uitzien.
Ik vind van wel, haar huid , ze eet bijna niets , zegt geen honger te hebben, dat is niet goed, ze eten al weinig.quote:
Lennie wel steeds bovenaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:30 schreef rinardo het volgende:
Wat een verschil met de nummers 2, 3 en 4 in 3 dagen bij deze poll's
Paul in BB / [POLL] Wie is jouw minst of meest favoriete bewoner?
Kodiak100 in BB / [POLL] Wie is jouw minst of meest favoriete bewoner?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
zij is geen violeta dat nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind van wel, haar huid , ze eet bijna niets , zegt geen honger te hebben, dat is niet goed, ze eten al weinig.
huh?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt , ik had het over Jolien.quote:
Ik ook niet, vind haar niet leuker of gezelliger dan anderenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lennie wel steeds bovenaan.
Ik begrijp niet wat er zo bijzonder of leuk aan Lennie is.
Precies. Net als de anderen. Niet meer of minder.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind haar niet leuker of gezelliger dan anderen
Niels was al af voor mij, slappe zak.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:36 schreef ledn81 het volgende:
Niels zegt nu tegen Lennie dat hij het kistje heeft
Het kistje staat toch in de slaapkamer van Jeffrey en Mattheus? Daar stond gisteren hier ook een foto van.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:36 schreef ledn81 het volgende:
Niels zegt nu tegen Lennie dat hij het kistje heeft
was september tot dezem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt , ik had het over Jolien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
was september tot dezem.Ken ik niet maar heeft ook niets te maken met deze BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Graag gedaanquote:
Je zou al bijna vergeten dat ze iets heeft gehad met miss-verkiezingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lennie is best normaal en op een leuke manier aanwezig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lennie wel steeds bovenaan.
Ik begrijp niet wat er zo bijzonder of leuk aan Lennie is.
ik bedoel zo mooi zijn de in nl belg.editie nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ken ik niet maar heeft ook niets te maken met deze BB.
Klopt, daarom is het sneu. Niels zei : "ik heb hem gepakt, want ik wil niet dat Axel hem pakt"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het kistje staat toch in de slaapkamer van Jeffrey en Mattheus? Daar stond gisteren hier ook een foto van.
de in gefangenis kregen wel vleesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Leven in de gevangenis beter dan in BB volgens Milena
Maar dat is sowieso vaak natuurlijk : in het echt puur natuur zien mensen er gelukkig toch anders uitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je zou al bijna vergeten dat ze iets heeft gehad met miss-verkiezingen.
Die heeft net als Jordy een gezichtsuitdrukking waar niemand vrolijk van wordtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:45 schreef Jockari het volgende:
Deze zie je met het uur verslensen
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Niels en Jordy zitten alweer in stookmodus . Echt jammer hoe die zich laten meeslepen
Vroeger toen ik nog blowde in mijn tienerjaren, had ik ook zulke ogen als ik knetterstoned was.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft net als Jordy een gezichtsuitdrukking waar niemand vrolijk van wordt
Vind ze er ook slechter uitzienquote:
Precies de uitdrukking van Nelequote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog blowde in mijn tienerjaren, had ik ook zulke ogen als ik knetterstoned was.
Daar komt mijn bijnaam Droopie vandaan
[ afbeelding ]
dat doet de produktie hun an, zo gaat dat misschien 5 dagen met zo weinig eten maar geen 14 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ze er ook slechter uitzien
Lennie krijgt echt een heel smal snoetje
En Jolien zie je het ook al aan
Ftfyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft super makkelijk haar daar kan je veel mee doen volgens Jolien
Ze mogen naar huis hèquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet de produktie hun an, zo gaat dat misschien 5 dagen met zo weinig eten maar geen 14 dagen
Jeffrey heeft die tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niels was al af voor mij, slappe zak.
wat bedoelt deze satz? zij heft toch geen darmkrebsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft super makkelijk haar darmkanker je veel mee doen volgens Jolien
misschien eet zij thuis ook niet zo veel, maar gezonderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen naar huis hè
Maar ben het met je eens dat ze goed eten moeten hebben
Nee Mario autocorrectie maakte dat er vanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoelt deze satz? zij heft toch geen darmkrebs
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog blowde in mijn tienerjaren, had ik ook zulke ogen als ik knetterstoned was.
Daar komt mijn bijnaam Droopie vandaan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ze er ook slechter uitzien
Lennie krijgt echt een heel smal snoetje
En Jolien zie je het ook al aan
En dat doet Nele helemaal zelfquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Lennie laat Nele over zich heen lopen
Raar woord trouwensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
Keanu maakt zich maar wat druk om dat bloedgeld
Hebben ze zelf bedachtquote:
Heel overdrevenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze zelf bedacht
Vind het ook wat overdreven
Ook wel een rare opmerkingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
Keanu is van zichzelf ook wel een grote persoonlijkheid
Hij heeft het alleen nog niet kunnen laten zien
"De dansende barman"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
Keanu is van zichzelf ook wel een grote persoonlijkheid
Hij heeft het alleen nog niet kunnen laten zien
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Op zich wel handig , kan ik zo rustig boodschappen doen.
Make upquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:10 schreef mario390 het volgende:
trailer jolien,kann je zien hoe mooi zij was
nep haren? misschien was zij erder bij de kapster bevor zij in huis gingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Make up
En nep haar en wimpers kan heel veel
Mensen mooi maken Mario
Nee dat zijn extensionsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nep haren? misschien was zij erder bij de kapster bevor zij in huis ging
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
Nele hangt ook alleen maar op die plek met een volstrekt uitgestreken gezicht. Zit totaal geen emotie in
Gooooquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
Alleen Lennie,Jeff, Jolien en Remi moeten het spel doen.
Ik dan eerder Jolienquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik gun Remi ook winst![]()
Ik vind hem leuk
Ja die vind ik ook steeds beter overkomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik gun Remi ook winst![]()
Ik vind hem leuk
Dat hoop ik iig niet, Remi is wel een smaakmaker en zijn verhaal is nog niet klaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk niet dat Remi eruit zou moeten i.v.m. die missie
Preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoop ik iig niet, Remi is wel een smaakmaker en zijn verhaal is nog niet klaar.
das wel lullig tov anderenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk niet dat Remi eruit zou moeten i.v.m. die missie
Wat een teleurstelling is die jongen.. Volgende keer als hij genomineerd is kan hij wmb weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
Jordy weer bezig over nomineren
Vermoeiend![]()
Linda mag je niet onderschatten zegt Niels
Qua egoïsme
Dan heb je nog niks gemistquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik slinger voor het eerste de streams aan en waar gaat het over, nomineren!!!
Jordy en Niels beide jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling is die jongen.. Volgende keer als hij genomineerd is kan hij wmb weg.
Dubbele exitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Samen weg zou nog leuker zijn maar ja
Daar heeft ze ergens wel wat van wegquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:19 schreef Verida het volgende:
Nele heeft iets weg van S10, die voor het ESF heeft meegedaan
vond ik ook zo'n uitgestreken, nietszeggend smoelwerk
Maar zitten er leuke bewoners tussen? Ik ga het wel weer voorzichtig volgen, dan merk ik wel wie er leuk zijn en wie niet.quote:
Twijfelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar zitten er leuke bewoners tussen? Ik ga het wel weer voorzichtig volgen, dan merk ik wel wie er leuk zijn en wie niet.
okay, was zij niet de enige van de missen denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat zijn extensions
Heeft ze er nu ook nog in
Zei ze aan het begin
Misschien wie dit wint nog vrijgesteld. Dan hoop ik Lenniequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Goede observatie van Milena : BB heeft niet gezegd dat ze in duo's spelen.
Maar zonder zeikers zou het saai zijn ... je hebt wel een beetje zo'n mix nodig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Twijfel
Er zitten wel veel zeikerds in
Nee kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
okay, was zij niet de enige van de missen denk ik
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zonder zeikers zou het saai zijn ... je hebt wel een beetje zo'n mix nodig.
Ja mooi he?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Axel is geen pussy
Die gaat het allemaal wel aan
Gaat bij mensen zitten waarvan hij weet dat ze pissed op hem zijn
hij is echt een nuchtere Hollandse jongen. Hij heeft er van te voren over nagedacht en komt hier duidelijk niet om vrienden te maken. Hij houdt echt bewust afstand van een vriendschappelijke band.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Axel is geen pussy
Die gaat het allemaal wel aan
Gaat bij mensen zitten waarvan hij weet dat ze pissed op hem zijn
En over de memes/gifs die rondgaan van de bewonersquote:
Tot nu toe vind ik hem wel leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij is echt een nuchtere Hollandse jongen. Hij heeft er van te voren over nagedacht en komt hier duidelijk niet om vrienden te maken. Hij houdt echt bewust afstand van een vriendschappelijke band.
Hierdoor kan hij bepaalde keuzes goed maken. Maar ik vraag me toch wel af voor hoelang hij dat kan volhouden
Dan klopt het dus tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... Linda heeft er dus 2 gekocht en Mattie 1 ..
Genoeg , dat blijkt welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat valt daar over te roddelen zou je zeggen, ze is vrij onzichtbaar
Die snap ik ff nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy moet je Linda, als ze hem heeft gelijk erop zetten, dan is ze hem kwijt
Jordy de nieuwe Dilanoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy moet je Linda, als ze hem heeft gelijk erop zetten, dan is ze hem kwijt
Als Linda de Gamechanger heeft, dan willen ze haar er snel op zetten, dan zet ze hem waarschijnlijk in, is ze hem kwijt.quote:
Aaah op op die fiets!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als Linda de Gamechanger heeft, dan willen ze haar er snel op zetten, dan zet ze hem waarschijnlijk in, is ze hem kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |