Stofzuigen, was opvouwenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
Zit ze weer die linda doet echt geen moer daar
Niet iedereen lust havermout natuurlijk. Vind het ook raar dat er niet twee dingen zijn waar ze uit kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Dit gezeik krijg je alleen omdat er een paar die slob niet willen.
Ik eet dat ook echt niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen lust havermout natuurlijk. Vind het ook raar dat er niet twee dingen zijn waar ze uit kunnen kiezen.
In deze setting betekent "ik lust dat niet" geen eten hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedereen lust havermout natuurlijk. Vind het ook raar dat er niet twee dingen zijn waar ze uit kunnen kiezen.
Dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In deze setting betekent "ik lust dat niet" geen eten hebben.
Punt.
de venten dromen van warme ijslutscherquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Axel wil graag kinderen. Een tweeling lijkt hem kikke
Jordy wil liever 1 kind ofzo. Niels: ofzo? anderhalve kind misschien? Jordy: 2 kinderen kan ook maar drie niet. Mijn ouders hebben 3 kinderen en ik vind dat niks...(of druk)
Nee dat is wel leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ledn81 het volgende:
Axel begint de dag gezellig aan de bar bij zijn grote vrienden Jordy en Niels
Hij gaat het allemaal niet uit de weg![]()
[ afbeelding ]
Ja dat doet hij goed. En Jordy en Niels doen ook normaal tegen hem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch knap. Ik weet niet wat voor mascara dat is, maar dat blijft bij mij écht nooit zo lang zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:00 schreef Folies het volgende:
En ze had het erover dat ze zonder mascara er niet uitziet, dus haar ogen niet wast.
Volgens mij weet hij ook amper wat er allemaal speelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:04 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |