was september tot dezem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt , ik had het over Jolien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
was september tot dezem.Ken ik niet maar heeft ook niets te maken met deze BB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Graag gedaanquote:
Je zou al bijna vergeten dat ze iets heeft gehad met miss-verkiezingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij gaat er steeds slechter uitzien.
Lennie is best normaal en op een leuke manier aanwezig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lennie wel steeds bovenaan.
Ik begrijp niet wat er zo bijzonder of leuk aan Lennie is.
ik bedoel zo mooi zijn de in nl belg.editie nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ken ik niet maar heeft ook niets te maken met deze BB.
Klopt, daarom is het sneu. Niels zei : "ik heb hem gepakt, want ik wil niet dat Axel hem pakt"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het kistje staat toch in de slaapkamer van Jeffrey en Mattheus? Daar stond gisteren hier ook een foto van.
de in gefangenis kregen wel vleesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Leven in de gevangenis beter dan in BB volgens Milena
Maar dat is sowieso vaak natuurlijk : in het echt puur natuur zien mensen er gelukkig toch anders uitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je zou al bijna vergeten dat ze iets heeft gehad met miss-verkiezingen.
Die heeft net als Jordy een gezichtsuitdrukking waar niemand vrolijk van wordtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:45 schreef Jockari het volgende:
Deze zie je met het uur verslensen
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Niels en Jordy zitten alweer in stookmodus . Echt jammer hoe die zich laten meeslepen
Vroeger toen ik nog blowde in mijn tienerjaren, had ik ook zulke ogen als ik knetterstoned was.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft net als Jordy een gezichtsuitdrukking waar niemand vrolijk van wordt
Vind ze er ook slechter uitzienquote:
Precies de uitdrukking van Nelequote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog blowde in mijn tienerjaren, had ik ook zulke ogen als ik knetterstoned was.
Daar komt mijn bijnaam Droopie vandaan
[ afbeelding ]
dat doet de produktie hun an, zo gaat dat misschien 5 dagen met zo weinig eten maar geen 14 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ze er ook slechter uitzien
Lennie krijgt echt een heel smal snoetje
En Jolien zie je het ook al aan
Ftfyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft super makkelijk haar daar kan je veel mee doen volgens Jolien
Ze mogen naar huis hèquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet de produktie hun an, zo gaat dat misschien 5 dagen met zo weinig eten maar geen 14 dagen
Jeffrey heeft die tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niels was al af voor mij, slappe zak.
wat bedoelt deze satz? zij heft toch geen darmkrebsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena heeft super makkelijk haar darmkanker je veel mee doen volgens Jolien
misschien eet zij thuis ook niet zo veel, maar gezonderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen naar huis hè
Maar ben het met je eens dat ze goed eten moeten hebben
Nee Mario autocorrectie maakte dat er vanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoelt deze satz? zij heft toch geen darmkrebs
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog blowde in mijn tienerjaren, had ik ook zulke ogen als ik knetterstoned was.
Daar komt mijn bijnaam Droopie vandaan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ze er ook slechter uitzien
Lennie krijgt echt een heel smal snoetje
En Jolien zie je het ook al aan
En dat doet Nele helemaal zelfquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Lennie laat Nele over zich heen lopen
Raar woord trouwensquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
Keanu maakt zich maar wat druk om dat bloedgeld
Hebben ze zelf bedachtquote:
Heel overdrevenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze zelf bedacht
Vind het ook wat overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |