Hij is 24. Jolien is 28 met een kinderwens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:18 schreef Kissingbird het volgende:
Heb het idee dat Jeffrey gewoon wat voor de lol daar wil hebben en dat ze het wel zien verder.
nou ik vind het maar traag gaan ,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey vindt het zot dat dit zo rap gaat
Jesus hou op met mequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij is 24. Jolien is 28 met een kinderwens.
eens.. ik ga ook naar bed.quote:
Daar kwam het wel op neer ja, al zei ze het niet met zoveel woorden (eerder vanavond tijdens de afwas)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien heeft 2 of 3 weken voor ze het huis in kwam geneukt?? of wat bedoelde ze?
Jeffrey zei dat het voor hem al langer geleden is.
Had je een leuke spaanse aan de haak geslagen met een kinderwens?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:22 schreef mario390 het volgende:
better dat niks werd,ik will niet het selfde erleben als in spanie
Nee dat was een suggestie van mijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat BB gezegd had dat ze niet meer mochten fluisteren?
Dan heb ik het denk ik toch goed gehoord net.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer ja, al zei ze het niet met zoveel woorden (eerder vanavond tijdens de afwas)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Mag ik dan bij jou :muziek:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |