En Jolien gedraagt zich als een verliefde bakvis. Goede matchquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeffrey lijkt nog zo'n jochie van een jaar of 14. (uiterlijk)
Nou succes samen, zie er niks in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En Jolien gedraagt zich als een verliefde bakvis. Goede match
Jeffrey is niet into her; maar hij is ook niet echt afgeknapt door haar. Gewoon een 'tussentijdse oplossing' voor hem om de verveling in BB wat te doden en screentime te krijgen.quote:
Ik vertrouw die Jolien niet zo, aanpappen met tot nu toe een populaire bewoner. Komt misschien dat ze zich voorstelde als een flirt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:10 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey wil elkaar niks beloven!
Jolien: hmm ik weet dat niet.. als jij dat niet wil
jeffrey: stel dat ik ga er nu uit en jij zit hier nog 2 maanden dan ben je me na 2 weken toch vergeten
Ja klopt! zij stelde zich voor als flirt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Jolien niet zo, aanpappen met tot nu toe een populaire bewoner. Komt misschien dat ze zich voorstelde als een flirt.
Dat kan je niet faken volgens mij ze heeft echt een crush op hemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja klopt! zij stelde zich voor als flirt.
doet nu alsof ze echt bij hem wil zijn.. ook als 1 van hun er nu uitgaat..
Ja idd dat is gelul natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja klopt! zij stelde zich voor als flirt.
doet nu alsof ze echt bij hem wil zijn.. ook als 1 van hun er nu uitgaat..
Na een week zou ik persoonlijk even de kat uit de boom kijken, of de boot afhouden, of rustig aan doen of....quote:
Jeffrey weet niet wat die status is geloof ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey had toch nog een meid buiten het huis ook.. ex of zoiets waar hij weer wat mee op wilde pakken ook.
Hij wil zich niet vastleggen. Lijkt niet binnen te komen bij Jolien.
Hij is 24. Jolien is 28 met een kinderwens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:18 schreef Kissingbird het volgende:
Heb het idee dat Jeffrey gewoon wat voor de lol daar wil hebben en dat ze het wel zien verder.
nou ik vind het maar traag gaan ,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey vindt het zot dat dit zo rap gaat
Jesus hou op met mequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij is 24. Jolien is 28 met een kinderwens.
Daar kwam het wel op neer ja, al zei ze het niet met zoveel woorden (eerder vanavond tijdens de afwas)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien heeft 2 of 3 weken voor ze het huis in kwam geneukt?? of wat bedoelde ze?
Jeffrey zei dat het voor hem al langer geleden is.
Had je een leuke spaanse aan de haak geslagen met een kinderwens?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:22 schreef mario390 het volgende:
better dat niks werd,ik will niet het selfde erleben als in spanie
Nee dat was een suggestie van mijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat BB gezegd had dat ze niet meer mochten fluisteren?
Dan heb ik het denk ik toch goed gehoord net.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer ja, al zei ze het niet met zoveel woorden (eerder vanavond tijdens de afwas)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |