Tot nu toe vind ik hem wel leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij is echt een nuchtere Hollandse jongen. Hij heeft er van te voren over nagedacht en komt hier duidelijk niet om vrienden te maken. Hij houdt echt bewust afstand van een vriendschappelijke band.
Hierdoor kan hij bepaalde keuzes goed maken. Maar ik vraag me toch wel af voor hoelang hij dat kan volhouden
Dan klopt het dus tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... Linda heeft er dus 2 gekocht en Mattie 1 ..
Genoeg , dat blijkt welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat valt daar over te roddelen zou je zeggen, ze is vrij onzichtbaar
Die snap ik ff nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy moet je Linda, als ze hem heeft gelijk erop zetten, dan is ze hem kwijt
Jordy de nieuwe Dilanoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy moet je Linda, als ze hem heeft gelijk erop zetten, dan is ze hem kwijt
Als Linda de Gamechanger heeft, dan willen ze haar er snel op zetten, dan zet ze hem waarschijnlijk in, is ze hem kwijt.quote:
Aaah op op die fiets!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als Linda de Gamechanger heeft, dan willen ze haar er snel op zetten, dan zet ze hem waarschijnlijk in, is ze hem kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |