Daar heeft ze ergens wel wat van wegquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:19 schreef Verida het volgende:
Nele heeft iets weg van S10, die voor het ESF heeft meegedaan
vond ik ook zo'n uitgestreken, nietszeggend smoelwerk
Maar zitten er leuke bewoners tussen? Ik ga het wel weer voorzichtig volgen, dan merk ik wel wie er leuk zijn en wie niet.quote:
Twijfelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar zitten er leuke bewoners tussen? Ik ga het wel weer voorzichtig volgen, dan merk ik wel wie er leuk zijn en wie niet.
okay, was zij niet de enige van de missen denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat zijn extensions
Heeft ze er nu ook nog in
Zei ze aan het begin
Misschien wie dit wint nog vrijgesteld. Dan hoop ik Lenniequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Goede observatie van Milena : BB heeft niet gezegd dat ze in duo's spelen.
Maar zonder zeikers zou het saai zijn ... je hebt wel een beetje zo'n mix nodig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Twijfel
Er zitten wel veel zeikerds in
Nee kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
okay, was zij niet de enige van de missen denk ik
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar zonder zeikers zou het saai zijn ... je hebt wel een beetje zo'n mix nodig.
Ja mooi he?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Axel is geen pussy
Die gaat het allemaal wel aan
Gaat bij mensen zitten waarvan hij weet dat ze pissed op hem zijn
hij is echt een nuchtere Hollandse jongen. Hij heeft er van te voren over nagedacht en komt hier duidelijk niet om vrienden te maken. Hij houdt echt bewust afstand van een vriendschappelijke band.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Axel is geen pussy
Die gaat het allemaal wel aan
Gaat bij mensen zitten waarvan hij weet dat ze pissed op hem zijn
En over de memes/gifs die rondgaan van de bewonersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |