Niels mag weg, maar Jeff en Jordy voorlopig niet. Maken gewoon TV anders wordt het mokersaai!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:40 schreef Puzzie het volgende:
Jeff, Niels en Jordy zijn voor mij de bewoners weg kunnen.
Stelletje stokende dramaqueens
Ja , Dan kom ik toch op Axel en Lindaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van rood naar paars verschieten
Ja, dit is gefilmd na het vertrek.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
is de trailer wat nu fleur is al bij naar huis rijden?
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
is de trailer wat nu fleur is al bij naar huis rijden?
Van mij mogen Linda of Niels gaan dus zou top zijn als Jeffrey de pin aan Linda geeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey : stel dat je een pin geeft aan Linda.. dan geeft ze hem aan u (door wat ze gekocht heeft)
Jeffrey gaat aan Matthie vragen of hij die gister gekocht heeft
Twijfelgevalletje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ben het wel met Niels eens. Axel is gewoon niet subtiel aan het spel begonnen. Daarnaast was 'Nele' vertrouwen ook een grote fout, die hing meteen alles aan de grote klok.
Voor de kijker leuk dat iemand zo durft te spelen, maar slim is het niet, dat zie je nu wel
Wie weet......Asley deed ook steeds domme dingen maar BB hield zijn hand boven haar hoofd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
Ben het wel met Niels eens. Axel is gewoon niet subtiel aan het spel begonnen. Daarnaast was 'Nele' vertrouwen ook een grote fout, die hing meteen alles aan de grote klok.
Voor de kijker leuk dat iemand zo durft te spelen, maar slim is het niet, dat zie je nu wel
Ik weet niet of het niet slim is, het maakt veel los en dat heeft hij toch maar mooi voor elkaar gekregen bij dat miepende roddeldames clubjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |