Mij ook niet maar we hadden het vorige week over het merk van het servies en bestek , ik heb net ff gegoogeld en het serviesmerk heet james Cookequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zegt mij niets, maar las dat mensen hier het wilden weten
Ze kunnen er iig goed mee schrapenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mij ook niet maar we hadden het vorige week over het merk van het servies en bestek , ik heb net ff gegoogeld en het serviesmerk heet james Cooke
Zodra Gert toiletpotten (als hij ook dat al niet doet) gaat verkopen, zal ik er over nadenken er 1 te kopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:33 schreef Jockari het volgende:
Matt gaat er van uit dat de borden van James Cooke zijn, want staat onderaan het bord.
Niels antwoord dat hij er heeft van Gert Verhulst.
Niet te doen iddquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kunnen er iig goed mee schrapen
Ik heb geen idee, vroeger ook op middelbaar onderwijs. Maar was een keuzevakquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:38 schreef Jockari het volgende:
Jordy zegt dat franse les enkel in hoger onderwijs wordt gegeven. Fries zit niet in het lessenpakket...
Zal wel niets met "onze" James Cooke te maken hebben. (Belgische presentator).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mij ook niet maar we hadden het vorige week over het merk van het servies en bestek , ik heb net ff gegoogeld en het serviesmerk heet james Cooke
Hij bedoelde (en zei) hoger niveau onderwijs ... nog steeds middelbaar, maar meer vakken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:38 schreef Jockari het volgende:
Jordy zegt dat franse les enkel in hoger onderwijs wordt gegeven. Fries zit niet in het lessenpakket...
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal wel niets met "onze" James Cooke te maken hebben. (Belgische presentator).
Ik heb het niet over de hoeveelheid maar hoe hij het naar binnen werktquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Het is ook een man, die eten meer.
Dietwee zijn wel aan elkaar gewaagdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was Jeffrey eerder. Haha die propt het naar binnen en is samen met niels heel snel met eten
Er is natuurlijk nog een gouden kistje in het spel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk ook dat nog 1 iemand vrijgesteld word gaat maar 3 genomineerd worden. Waarschijnlijk gebeurd dat morgen.
Ook die twee zijn aan elkaar gewaagd wat irritatie betreft.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat heb ik met een andere nog meer. Ik noem maar geen naam, ik verklap alleen dat de eerste letter een "J" is en dat de naam eindigt op "ordy".
Uiteindelijk blijven er 3 over na de algemene nominaties.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk ook dat nog 1 iemand vrijgesteld word gaat maar 3 genomineerd worden. Waarschijnlijk gebeurd dat morgen.
Dat ook nog idd. Oh wat als Jeffrey die kistje open maakt en hij iemand mag vrijstellen weet ik wel wie hij kiest om van de nominatie af te halen hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog een gouden kistje in het spel.
Ik hoop dat dat kistje in figuurlijke zin recht in Jeffies gezicht ontploft .....iets met karmaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog een gouden kistje in het spel.
Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat kistje in figuurlijke zin recht in Jeffies gezicht ontploft .....iets met karma
Oh ja jij weet alles beter maar misschien een idee om beter te lezen wat ik zeg.quote:
Betweters gewoon negerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja jij weet alles beter maar misschien een idee om beter te lezen wat ik zeg.
Dat doe ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja jij weet alles beter maar misschien een idee om beter te lezen wat ik zeg.
Ach zo stoer van dit ventje als je Boe roept schijt hij al in zijn broek of gaat hij jankenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft even stoer gedaan bij zijn baas. Als ze het niet accepteerde dat hij meedeed aan BB dan nam hij ontslag
Jolien redden en Elsa er op zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus mag dus iemand redden van de nominatie en inruilen voor een ander
Zoals ik begrijp wel. Jeffrey zegt dat hij vandaag ook zo iets heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus mag dus iemand redden van de nominatie en inruilen voor een ander
Hij kan dit toch wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach zo stoer van dit ventje als je Boe roept schijt hij al in zijn broek of gaat hij janken
Kan maar het past totaal niet bij de persoon die ik nu in BB ziequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij kan dit toch wel gedaan hebben.
Je kan ze niet bewaren toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattheus zou gestoord zijn om 'm deze week al in te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |