Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat kistje in figuurlijke zin recht in Jeffies gezicht ontploft .....iets met karma
Oh ja jij weet alles beter maar misschien een idee om beter te lezen wat ik zeg.quote:
Betweters gewoon negerenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja jij weet alles beter maar misschien een idee om beter te lezen wat ik zeg.
Dat doe ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja jij weet alles beter maar misschien een idee om beter te lezen wat ik zeg.
Ach zo stoer van dit ventje als je Boe roept schijt hij al in zijn broek of gaat hij jankenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft even stoer gedaan bij zijn baas. Als ze het niet accepteerde dat hij meedeed aan BB dan nam hij ontslag
Jolien redden en Elsa er op zetten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus mag dus iemand redden van de nominatie en inruilen voor een ander
Zoals ik begrijp wel. Jeffrey zegt dat hij vandaag ook zo iets heeftquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus mag dus iemand redden van de nominatie en inruilen voor een ander
Hij kan dit toch wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach zo stoer van dit ventje als je Boe roept schijt hij al in zijn broek of gaat hij janken
Kan maar het past totaal niet bij de persoon die ik nu in BB ziequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij kan dit toch wel gedaan hebben.
Je kan ze niet bewaren toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattheus zou gestoord zijn om 'm deze week al in te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |