Ik vind hem wel leuk. En ook grappig als die mannen bij elkaar zitten, weer eens wat anders dan dat lhbtq+ gelul.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:07 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan die kop van Niels en stem niet meer uitstaan
Dat heb ik met een andere nog meer. Ik noem maar geen naam, ik verklap alleen dat de eerste letter een "J" is en dat de naam eindigt op "ordy".quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:07 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan die kop van Niels en stem niet meer uitstaan
Pestgedrag van de andere bewoners vin¤ ik. Heel erg kinderachtig en vals.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor Axel die compleet genegeerd lijkt te worden
Ja eens!! Dat is te gênant voor woordenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Pestgedrag van de andere bewoners vin¤ ik. Heel erg kinderachtig en vals.
En terecht, voegt niets toe. Is een lege huls met een kutkop.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor Axel die compleet genegeerd lijkt te worden
Nee daarom zijn ze allemaal bang voor hem hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, voegt niets toe. Is een lege huls met een kutkop.
Aggos, wel sneu ditquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, voegt niets toe. Is een lege huls met een kutkop.
Vind het allemaal wel meevallen, zijn er genoeg die wel gewoon met 'm praten ('Remi', 'Nele', Milena en Linda bijvoorbeeld). Zelf kan hij ook gewoon op iemand afstappen in plaats van wachten tot ze naar hem toekomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ah oké dat heb ik,gemist maar ik vind dat sommigen wel ver gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind pestgedrag wel een groot woord. Hij heeft de hele ochtend in het boudoir gezeten, met iedereen kletsen,.
Heb niels en jordy ook met hem zie pratenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen, zijn er genoeg die wel gewoon met 'm praten ('Remi', 'Nele', Milena en Linda bijvoorbeeld). Zelf kan hij ook gewoon op iemand afstappen in plaats van wachten tot ze naar hem toekomen.
Ja haha maar dat is allemaal fakequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb niels en jordy ook met hem zie praten
Axel wil niet veel vertellen. Niels heeft het geprobeerd maar hij krijgt alleen mwah mwah euhm jaja. Daarom steken ze er geen moeite meer in. En vanmorgen hebven ze wel met hem staan babbelen over koetjes en kalfjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |