Lijkt me wel, die was er niet meer toen Jordy er was, en Mattheus heeft De Reddingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
Linda heeft dus de dubbele stem gamechanger begrijp ik?
Ah ja , dus dit gaat wel leuk wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die was er niet meer toen Jordy er was, en Mattheus heeft De Redding
Gewoon hun "liefdesrelatie" zo lang mogelijk uitmelken. Zolang die eerste kus en gedeeld bed er niet komt houdt febo hen erin. Dat weten ze ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:56 schreef Puzzie het volgende:
Ze kijken naar mogelijkheden om Jolien erin te houden.
hij is niet de hele game geldigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast![]()
Ik weet het niet zeker
Nee precies, had ik het wel goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet de hele game geldig
maar hoelang weet niemand
Ze zijn niet oneindig geldigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast![]()
Ik weet het niet zeker
zo heb ik het ook begrepen, net als de prijzen, die wisselen ook steedsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet de hele game geldig
maar hoelang weet niemand
Van mij hoeft die shit niet in deze shows. Doen ze buiten maar, of ze hadden zich moeten inschrijven voor een van de 80.000 programma's die daar juist over gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gewoon hun "liefdesrelatie" zo lang mogelijk uitmelken. Zolang die eerste kus en gedeeld bed er niet komt houdt febo hen erin. Dat weten ze ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |