Wat ik net hoorde is dat zij gisteren het spel gespeeld heeft en Jeff het niet kon en verloren hebben, wat niet erg is zegt zequote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
Volgt iemand het gesprek met Lennie ?
Aangezien ik wat negatieve klanken lees hier?
Nein de schraapgeluiden moeten nog komenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:26 schreef Kodiak100 het volgende:
hebben ze het voedsel al geïnhaleerd
ahhh ik was dus niet de enige die hem niet snapte , dankjewelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
VS = Vrijstelling ik was vergeten het nog uit te tikken
VS is Vrijstellingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dm
Decision maker
Vs
Versus neem ik aan
Waarschijnlijk een fragmentje van 5 seconden of zoquote:
En sommige mensen kijken wat chagrijnigerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben een stuk smallere koppies gekregen
Jordyquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En sommige mensen kijken wat chagrijniger
Maar ze is al behoorlijk door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Daar is linda weer, die gaat alle groepjes af om bij te zitten
Goeie!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Jody deelt nog even een steekje onder water uit. aan Linda. die zegt als er veel gekocht wordt in de DR dan blijft er weinig geld over. Jordy daarboven op helemaal als jij als eerste bent geweest
nee dat zalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey vindt voor de DR wie het eerst komt het eerst maalt moet zijn
Lenie, Jordy en Niels zijn het er niet mee eens
En uit horen een gevaarlijke speelster is zequote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
Daar is linda weer, die gaat alle groepjes af om bij te zitten
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieman kan iets tegen Elsa hebben volgens Niels
Mattheus oppert peperspray
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand) ¤200quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
streamstresswil beide streams luisteren nu
op s2 noemen ze de 6 dm op
1 dief , geld afpakken
2 wraak , jij gaat buiten verraad spel maar kunt iemand nomineren
3 game changer ongedaan maken
4 dubbele stem (die was weg bij jordy
5 iemand eraf halen en erop zetten
bij jordy waren er nog 3 dm
ze weten de 6de niet meer
Nou dat valt wel mee. Het is ook een man, die eten meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:05 schreef lojanda het volgende:
Niels is alweer als eerste uitgegeten.. die schuift het zo naar binnen en slikt zonder te kauwen
Het is echt een boerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:05 schreef lojanda het volgende:
Niels is alweer als eerste uitgegeten.. die schuift het zo naar binnen en slikt zonder te kauwen
Was Jeffrey eerder. Haha die propt het naar binnen en is samen met niels heel snel met etenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:05 schreef lojanda het volgende:
Ik vind hem wel leuk. En ook grappig als die mannen bij elkaar zitten, weer eens wat anders dan dat lhbtq+ gelul.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:07 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan die kop van Niels en stem niet meer uitstaan
Dat heb ik met een andere nog meer. Ik noem maar geen naam, ik verklap alleen dat de eerste letter een "J" is en dat de naam eindigt op "ordy".quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:07 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik kan die kop van Niels en stem niet meer uitstaan
Pestgedrag van de andere bewoners vin¤ ik. Heel erg kinderachtig en vals.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor Axel die compleet genegeerd lijkt te worden
Ja eens!! Dat is te gênant voor woordenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Pestgedrag van de andere bewoners vin¤ ik. Heel erg kinderachtig en vals.
En terecht, voegt niets toe. Is een lege huls met een kutkop.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Puzzie het volgende:
Respect voor Axel die compleet genegeerd lijkt te worden
Nee daarom zijn ze allemaal bang voor hem hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, voegt niets toe. Is een lege huls met een kutkop.
Aggos, wel sneu ditquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, voegt niets toe. Is een lege huls met een kutkop.
Vind het allemaal wel meevallen, zijn er genoeg die wel gewoon met 'm praten ('Remi', 'Nele', Milena en Linda bijvoorbeeld). Zelf kan hij ook gewoon op iemand afstappen in plaats van wachten tot ze naar hem toekomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ah oké dat heb ik,gemist maar ik vind dat sommigen wel ver gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind pestgedrag wel een groot woord. Hij heeft de hele ochtend in het boudoir gezeten, met iedereen kletsen,.
Heb niels en jordy ook met hem zie pratenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen, zijn er genoeg die wel gewoon met 'm praten ('Remi', 'Nele', Milena en Linda bijvoorbeeld). Zelf kan hij ook gewoon op iemand afstappen in plaats van wachten tot ze naar hem toekomen.
Ja haha maar dat is allemaal fakequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb niels en jordy ook met hem zie praten
Axel wil niet veel vertellen. Niels heeft het geprobeerd maar hij krijgt alleen mwah mwah euhm jaja. Daarom steken ze er geen moeite meer in. En vanmorgen hebven ze wel met hem staan babbelen over koetjes en kalfjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin komende week.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelang moet Elen nog Nele heten.. BB doet er geen moer mee
Eerst moet Remi nog ge-out worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Over 2½maand zijn ze allemaal Out dan hoeft het niet meerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eerst moet Remi nog ge-out worden.
En wanneer dat uitkomt, wat dan nog?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Nele heet Sharicequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Precies, het duurt al veel te lang om nog enig opzien te gaan barenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wanneer dat uitkomt, wat dan nog?
Het momentum duurt te lang.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, het duurt al veel te lang om nog enig opzien te gaan baren
Die doofstomme kutpapagaai had allang toespelingen moeten maken om dat spelletje levend te houdenquote:
Ze zijn haske bang voor hemquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien zijn ze een beetje bang voor hem.
Ahhh!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mat leest onder het bord staat James Cook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |