Ik weet écht niet waar je op doelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op zeg. We hebben partijen in ons eigen parlement die schaamteloos de teksten uit het Kremlin napapegaaien en actief hun best doen hulp aan Oekraine te saboteren. En dan ga jij roepen dat het nog nooit serieus is aangetoond?
Kijk voor de grap eens naar het oeuvre van deze user in het toppa over de oorlog in Oekraïne, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op zeg. We hebben partijen in ons eigen parlement die schaamteloos de teksten uit het Kremlin napapegaaien en actief hun best doen hulp aan Oekraine te saboteren. En dan ga jij roepen dat het nog nooit serieus is aangetoond?
Ho ho. Dat is genoeg, hoor. Dit "kabinet" rechtvaardigt zijn onmenselijk asielbeleid voor een groot deel op het feit, dat 'het volk' zou 'voelen dat er een asielcrisis is'.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan zo aangevoeld worden. Maar van enige samenwerking is nimmer sprake.
Allemaal best.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ho ho. Dat is genoeg, hoor. Dit "kabinet" rechtvaardigt zijn onmenselijk asielbeleid voor een groot deel op het feit, dat 'het volk' zou 'voelen dat er een asielcrisis is'.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet écht niet waar je op doelt.
Over welke samenwerking heb je het, wie zijn de samenwerkende partijen, en wat zijn de wederzijdse belangen?
Nee, die bewijzen zijn er niet, dat klopt. Althans, zulke bewijzen zijn niet openbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Allemaal best.
Je hebt geen bewijzen voor de innige samenwerking tussen politieke partijen in de tweede kamer en het Kremlin.
Noteren we dat.
Ik kom terug op mijn woorden. Ik heb er wel degelijk een gevonden:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die bewijzen zijn er niet, dat klopt. Althans, zulke bewijzen zijn niet openbaar.
Maar collaboratie omvat meer dan een 'innige samenwerking' die in concrete afspraken is gegoten. We hebben in ons land - en het westen als geheel - in toenemende mate te maken met politici en opiniemakers die lippendiensten bewijzen aan het Kremlin. Mannen zoals Joost Niemoller, Thierry Baudet en Ewald Engelen, die onder het mom van een 'verlangen naar vrede' de kant kiezen en onverbloemd Russische propaganda verspreiden.
Dat wordt bedoeld met collaborateurs, en ik kan mij volledig vinden en die omschrijving.
Opiniemakers die de leugens en desinformatie van het Kremlin nakakelen en dat verpakken als 'opinies'. En natuurlijk beschouw jij die mannen niet als collaborateurs, want jij slaat hier op FOK! zo ongeveer dezelfde taal uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kom terug op mijn woorden. Ik heb er wel degelijk een gevonden:
https://nos.nl/artikel/24(...)pion-van-het-kremlin
De discussie heb ik allang gevoerd verder. De namen die je noemt zijn geen collaborateurs, maar gewoon opinie makende poitici die anders denken over de oorlog dan het mainstream narratief. Newflash: de hele wereld kijkt anders naar het conflict, behalve wij in west-europa en delen van oost-europa.
Beetje simplistisch om te spreken over leugens en desinformatie. Kijk naar NS2, dat was ook misinformatie. Maar dan door het westen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Opiniemakers die de leugens en desinformatie van het Kremlin nakakelen en dat verpakken als 'opinies'. En natuurlijk beschouw jij die mannen niet als collaborateurs, want jij slaat hier op FOK! zo ongeveer dezelfde taal uit.
En dat ze elders in de wereld anders tegen het westen en de oorlog in Oekraïne aankijken, daar ben ik mij van bewust. De Russische en Chinese propaganda die driftig wordt verspreid in de tweede en derde wereld mist zijn invloed niet.
Lippendienst van Baudet: "Er is een globale samenzwering van evil reptiles en de enige globale player die dit bestrijdt is Poetin"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
politici en opiniemakers die lippendiensten bewijzen aan het Kremlin. Mannen zoals Joost Niemoller, Thierry Baudet en Ewald Engelen
Ik beweer ook nergens dat het westen poeslief of altijd rechtgeaard is, maar onze liberale democratie met zijn nadruk op vrijheid en mensenrechten valt nog altijd te prefereren boven de autocratieën die draaien om zelfverrijking, macht en onderdrukking.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje simplistisch om te spreken over leugens en desinformatie. Kijk naar NS2, dat was ook misinformatie. Maar dan door het westen.
Ik denk dat de Russische en Chinese propaganda nogal wordt overtrokken. Ik zie die propaganda nergens, daar zorgt de EU (en terecht) wel voor.
Ik denk overigens dat hij niet de enige in de kamer is die vindt dat Rusland uitgelokt werd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
Nog meer lippendienst van Baudet over de Oekraïne oorlog
"het huidige conflict is voor 100% door het Westen uitgelokt "
[ x ]
aldus de poetinlikker..
Dat is toch ook een partij die vrijwel niemand meer serieus neemt, afgezien van wat hardnekkige klapwappie?squote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
Nog meer lippendienst van Baudet over de Oekraïne oorlog
"het huidige conflict is voor 100% door het Westen uitgelokt "
[ x ]
aldus de poetinlikker..
Vandaag is pas de eerste dag na het reces. Maar inderdaad, er ligt ook weinig klaar om te gaan bespreken aan wetsvoorstellen e.d.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:38 schreef Tijn het volgende:
Het gaat hier een beetje nergens over de laatste dagen, wat ik op zich wel begrijp want er is ook eigenlijk niks actueels om over te praten. Hoe raar is dat? Het kabinet doet al een jaar eigenlijk niks. Nu komen we net uit het kerstreces, dus je zou zeggen: handen uit de mouwen en aan de slag. Maar er is gewoon helemaal geen nieuws? Wat zijn ze aan het doen? Er lijkt wel radiostilte te zijn afgesproken in Den Haag.
Grootste dossier zal toch nog altijd stikstofmaatregelen zijn, en we wachten nog tot minister Wiersma daarmee over de brug komt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:38 schreef Tijn het volgende:
Het gaat hier een beetje nergens over de laatste dagen, wat ik op zich wel begrijp want er is ook eigenlijk niks actueels om over te praten. Hoe raar is dat? Het kabinet doet al een jaar eigenlijk niks. Nu komen we net uit het kerstreces, dus je zou zeggen: handen uit de mouwen en aan de slag. Maar er is gewoon helemaal geen nieuws? Wat zijn ze aan het doen? Er lijkt wel radiostilte te zijn afgesproken in Den Haag.
Het is je nu al ettelijke malen in niet geheel onduidelijke taal helder gemaakt dat er helemaal geen ziekelijke neiging bestaat van progressief Nederlands om te stellen dat die zaken gelijk aan elkaar zijn. Wat progressief Nederland juist erkent is dat er op het gebied van seksualiteit diversiteit bestaat en dat je de keuzes die mensen daarin maken lekker aan die mensen zelf over moet laten en je je er verder niet mee hoeft te bemoeien en mensen die anders met hun seksualiteit omgaan dan jij dat doet, daarom niet hoeft (of moet) te marginaliseren. Dat jij daar dan wel honderd keer over heen leest of er honderd keer voor kiest om het gewoon niet in je domme kop te prenten. daar kan progressief Nederland verder niet zoveel aan doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het fantastisch dat er mannen zijn die het met mannen doen en mannen die zich laten ombouwen tot vrouw. Wat een vreugde.
Waar ik misselijk van wordt is de ziekelijke neiging van progressief Nederland om dergelijke culturele aberraties gelijk te stellen aan de normale (normaal in de zin van evolutionair bepaald) sex tussen man en vrouw. Progressief Nederland - met als koploper de GroenLinkse grachtengordel gemeenschap - is decadent en totaal de weg kwijt. Zij weten niet wat het inhoud om als echt mens te functioneren.
Dat is mijn mening weer voor vandaag en daar moeten jullie het maar mee doen.
Wilders en Yesilgoz slaan al verkiezingstaal uit, dus misschien weten zij meer dan wij....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:55 schreef Hanca het volgende:
Wilders is inderdaad weer op oorlogspad: https://www.ad.nl/politie(...)n-oekraine~a5e971f4/
Hah, dat zou een enorme flater zijn zeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders en Yesilgoz slaan al verkiezingstaal uit, dus misschien weten zij meer dan wij....
Al is dat vooral wensdenken van mijn kant. Vooral Wilders staat permanent in campagnestand, volgens mij kent die man ook geen andere manier van politiek bedrijven.
Er blijkt altijd weer een nieuw laagtepunt te zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
Zie dat Wilders nu ook AI heeft ontdekt en het denkt te moeten gebruiken om te illustreren hoe zielig hij wel niet is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar Wiersma heeft het druk. Met het beïnvloeden van lopende rechtszaken bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Grootste dossier zal toch nog altijd stikstofmaatregelen zijn, en we wachten nog tot minister Wiersma daarmee over de brug komt.
Echter moet de brug nog gebouwd worden, echter zijn de grenswaarden al bereikt dus dat loopt vertraging op
Het komt van NRC dus ik kan niet het hele stuk quoten, maar de strekking van het verhaal isquote:BBB-minister Femke Wiersma (Landbouw, Natuur, Voedselveiligheid en Visserij) heeft maandag persoonlijk de openbaarmaking van bedrijfsgegevens van veehouders tegengehouden bij de rechter. Op basis van de gegevens kan worden berekend hoe effectief het stikstofbeleid van het kabinet is.
Ik sta er eigenlijk van te kijken dat dit überhaupt kan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar Wiersma heeft het druk. Met het beïnvloeden van lopende rechtszaken bijvoorbeeld:
[..]
Het komt van NRC dus ik kan niet het hele stuk quoten, maar de strekking van het verhaal is
1. Dat dergelijk ingrijpen door een minister zeer ongebruikelijk en zeer onwenselijk is en
2. Dat dit niet zorgt voor een andere uitkomst, maar wel weer voor allerlei vertraging.
Maar dat laatste lijkt dan ook het enige doel te zijn. Ordinair tijdrekken.
Op uw wenken bediend.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar Wiersma heeft het druk. Met het beïnvloeden van lopende rechtszaken bijvoorbeeld:
[..]
Het komt van NRC dus ik kan niet het hele stuk quoten, maar de strekking van het verhaal is
1. Dat dergelijk ingrijpen door een minister zeer ongebruikelijk en zeer onwenselijk is en
2. Dat dit niet zorgt voor een andere uitkomst, maar wel weer voor allerlei vertraging.
Waarom zitten al die incapabele lui er nog? Is de motie van wantrouwen uit de mode geraakt ofzo? Het is mij onbegrijpelijk hoe zo'n Wiersma en Faber een stemming in de kamer kunnen overleven. We hebben toch een extra parlementair kabinet? Dan kan NSC die lui toch keihard op de schopstoel zetten. Van NSC zijn er al meerdere lui wél weg die capabeler leken dan in ieder geval die andere twee die ik in deze post noem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op uw wenken bediend.
https://www.nieuweoogst.n(...)m_source=chatgpt.com
Idd. Als er één bevolkingsgroep chronisch gepamperd wordt en van de gemeenschapstrog slurpt...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]![]()
Ze weten altijd wel een journalist op te trommelen om een jankverhaal op te hangen die boeren. Laat ze er gewoon mee stoppen dan. Iedereen blij. Zo'n Enquete gedaan door LTO heeft wel een heel hoog wij van WC eend gehalte. Ze hebben zo te zien ook helemaal geen punt, waarom zou het geheim moeten zijn hoeveel subsidie boeren ontvangen.
83% van de boeren is bang dat ze problemen krijgen als de rest van het land mag leren hoe hard ze profiteren van subsidie en wat voor een bende ze ervan maken. Nou zal dat percentage natuurlijk ook flink opgeklopt worden door al hun belangenclubs, bangmakerij werkt goed. Maar er zal ook een kern van waarheid inzitten. De boeren weten best dat ze gigantisch subsidie krijgen én onze leefomgeving slopen.
Doe niet zo gek. De coalitie houdt elkaar nog gewoon stevig vast. Dat gaat echt ver voor het landsbelang.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zitten al die incapabele lui er nog? Is de motie van wantrouwen uit de mode geraakt ofzo? Het is mij onbegrijpelijk hoe zo'n Wiersma en Faber een stemming in de kamer kunnen overleven. We hebben toch een extra parlementair kabinet? Dan kan NSC die lui toch keihard op de schopstoel zetten. Van NSC zijn er al meerdere lui wél weg die capabeler leken dan in ieder geval die andere twee die ik in deze post noem.
Heldere boodschap van Wilders: "de Islam heeft een duidelijke boodschap aan niet-moslims".quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
Zie dat Wilders nu ook AI heeft ontdekt en het denkt te moeten gebruiken om te illustreren hoe zielig hij wel niet is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit er nu naast eentje. Heb nog steeds geen kromzwaard op m'n keel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Heldere boodschap van Wilders: "de Islam heeft een duidelijke boodschap aan niet-moslims".
Brabo's en moslims zijn beiden een bedreiging voor ons land. Liever Turk nog Paaps…quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zit er nu naast eentje. Heb nog steeds geen kromzwaard op m'n keel?
Gezien we in heel Europa het meeste betalen voor onze energie, wat een primaire levensbehoeften is kun je prima argumenteren dat je het geld wat blijft liggen daarvoor gebruikt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:55 schreef Hanca het volgende:
Wilders is inderdaad weer op oorlogspad: https://www.ad.nl/politie(...)n-oekraine~a5e971f4/
Ja, maar geen geld extra naar Oekraïne en Klimaat als eisen, dat is gewoon oorlogspad. Beide zaken zijn heilig voor NSC en VVD.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gezien we in heel Europa het meeste betalen voor onze energie, wat een primaire levensbehoeften is kun je prima argumenteren dat je het geld wat blijft liggen daarvoor gebruikt.
Ik zie niet weten waarom je persoonlijke informatie moet bekend maken? We hebben niet voor niets een AVG/privacywetgeving.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]![]()
Ze weten altijd wel een journalist op te trommelen om een jankverhaal op te hangen die boeren. Laat ze er gewoon mee stoppen dan. Iedereen blij. Zo'n Enquete gedaan door LTO heeft wel een heel hoog wij van WC eend gehalte. Ze hebben zo te zien ook helemaal geen punt, waarom zou het geheim moeten zijn hoeveel subsidie boeren ontvangen.
83% van de boeren is bang dat ze problemen krijgen als de rest van het land mag leren hoe hard ze profiteren van subsidie en wat voor een bende ze ervan maken. Nou zal dat percentage natuurlijk ook flink opgeklopt worden door al hun belangenclubs, bangmakerij werkt goed. Maar er zal ook een kern van waarheid inzitten. De boeren weten best dat ze gigantisch subsidie krijgen én onze leefomgeving slopen.
Verdrag van Aarhus en WOOquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zie niet weten waarom je persoonlijke informatie moet bekend maken? We hebben niet voor niets een AVG/privacywetgeving.
Zijn gewoon bedrijfsgegevens. Bovendien gaat er bergen belastinggeld heen, dat hoeft niet in het geniep te gebeuren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zie niet weten waarom je persoonlijke informatie moet bekend maken? We hebben niet voor niets een AVG/privacywetgeving.
Jup.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Je kunt dit toch prima anonimiseren?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn gewoon bedrijfsgegevens. Bovendien gaat er bergen belastinggeld heen, dat hoeft niet in het geniep te gebeuren.
Nee joh! Hij bedoelt juist dat moslims heel lief zijn! Kijk maar!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Heldere boodschap van Wilders: "de Islam heeft een duidelijke boodschap aan niet-moslims".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |