abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:29:22 #1
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216290744
Geforceerd een verzachtend bijvoeglijk naamwoord gebruiken geeft je niet een beter imago TS
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:30:45 #3
201761 phpmystyle
pi_216290748
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Kom op zeg. We hebben partijen in ons eigen parlement die schaamteloos de teksten uit het Kremlin napapegaaien en actief hun best doen hulp aan Oekraine te saboteren. En dan ga jij roepen dat het nog nooit serieus is aangetoond?
Ik weet écht niet waar je op doelt.
Over welke samenwerking heb je het, wie zijn de samenwerkende partijen, en wat zijn de wederzijdse belangen?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_216290753
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Kom op zeg. We hebben partijen in ons eigen parlement die schaamteloos de teksten uit het Kremlin napapegaaien en actief hun best doen hulp aan Oekraine te saboteren. En dan ga jij roepen dat het nog nooit serieus is aangetoond?
Kijk voor de grap eens naar het oeuvre van deze user in het toppa over de oorlog in Oekraïne, zou ik zeggen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216290766
Eerlijk rechts bestaat niet
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:34:03 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216290779
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan zo aangevoeld worden. Maar van enige samenwerking is nimmer sprake.
Ho ho. Dat is genoeg, hoor. Dit "kabinet" rechtvaardigt zijn onmenselijk asielbeleid voor een groot deel op het feit, dat 'het volk' zou 'voelen dat er een asielcrisis is'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:36:11 #7
201761 phpmystyle
pi_216290787
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ho ho. Dat is genoeg, hoor. Dit "kabinet" rechtvaardigt zijn onmenselijk asielbeleid voor een groot deel op het feit, dat 'het volk' zou 'voelen dat er een asielcrisis is'.
Allemaal best.
Je hebt geen bewijzen voor de innige samenwerking tussen politieke partijen in de tweede kamer en het Kremlin.
Noteren we dat.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:37:20 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216290804
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik weet écht niet waar je op doelt.
Over welke samenwerking heb je het, wie zijn de samenwerkende partijen, en wat zijn de wederzijdse belangen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216291733
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Allemaal best.
Je hebt geen bewijzen voor de innige samenwerking tussen politieke partijen in de tweede kamer en het Kremlin.
Noteren we dat.
Nee, die bewijzen zijn er niet, dat klopt. Althans, zulke bewijzen zijn niet openbaar.

Maar collaboratie omvat meer dan een 'innige samenwerking' die in concrete afspraken is gegoten. We hebben in ons land - en het westen als geheel - in toenemende mate te maken met politici en opiniemakers die lippendiensten bewijzen aan het Kremlin. Mannen zoals Joost Niemoller, Thierry Baudet en Ewald Engelen, die onder het mom van een 'verlangen naar vrede' de kant kiezen en onverbloemd Russische propaganda verspreiden.

Dat wordt bedoeld met collaborateurs, en ik kan mij volledig vinden en die omschrijving.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 14 januari 2025 @ 12:01:18 #10
201761 phpmystyle
pi_216291761
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, die bewijzen zijn er niet, dat klopt. Althans, zulke bewijzen zijn niet openbaar.

Maar collaboratie omvat meer dan een 'innige samenwerking' die in concrete afspraken is gegoten. We hebben in ons land - en het westen als geheel - in toenemende mate te maken met politici en opiniemakers die lippendiensten bewijzen aan het Kremlin. Mannen zoals Joost Niemoller, Thierry Baudet en Ewald Engelen, die onder het mom van een 'verlangen naar vrede' de kant kiezen en onverbloemd Russische propaganda verspreiden.

Dat wordt bedoeld met collaborateurs, en ik kan mij volledig vinden en die omschrijving.
Ik kom terug op mijn woorden. Ik heb er wel degelijk een gevonden:
https://nos.nl/artikel/24(...)pion-van-het-kremlin

De discussie heb ik allang gevoerd verder. De namen die je noemt zijn geen collaborateurs, maar gewoon opinie makende poitici die anders denken over de oorlog dan het mainstream narratief. Newflash: de hele wereld kijkt anders naar het conflict, behalve wij in west-europa en delen van oost-europa.
pi_216291898
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 12:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik kom terug op mijn woorden. Ik heb er wel degelijk een gevonden:
https://nos.nl/artikel/24(...)pion-van-het-kremlin

De discussie heb ik allang gevoerd verder. De namen die je noemt zijn geen collaborateurs, maar gewoon opinie makende poitici die anders denken over de oorlog dan het mainstream narratief. Newflash: de hele wereld kijkt anders naar het conflict, behalve wij in west-europa en delen van oost-europa.
Opiniemakers die de leugens en desinformatie van het Kremlin nakakelen en dat verpakken als 'opinies'. En natuurlijk beschouw jij die mannen niet als collaborateurs, want jij slaat hier op FOK! zo ongeveer dezelfde taal uit.

En dat ze elders in de wereld anders tegen het westen en de oorlog in Oekraïne aankijken, daar ben ik mij van bewust. De Russische en Chinese propaganda die driftig wordt verspreid in de tweede en derde wereld mist zijn invloed niet.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 12:36:52 #12
201761 phpmystyle
pi_216292245
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 12:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Opiniemakers die de leugens en desinformatie van het Kremlin nakakelen en dat verpakken als 'opinies'. En natuurlijk beschouw jij die mannen niet als collaborateurs, want jij slaat hier op FOK! zo ongeveer dezelfde taal uit.

En dat ze elders in de wereld anders tegen het westen en de oorlog in Oekraïne aankijken, daar ben ik mij van bewust. De Russische en Chinese propaganda die driftig wordt verspreid in de tweede en derde wereld mist zijn invloed niet.
Beetje simplistisch om te spreken over leugens en desinformatie. Kijk naar NS2, dat was ook misinformatie. Maar dan door het westen.

Ik denk dat de Russische en Chinese propaganda nogal wordt overtrokken. Ik zie die propaganda nergens, daar zorgt de EU (en terecht) wel voor.
pi_216292493
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
politici en opiniemakers die lippendiensten bewijzen aan het Kremlin. Mannen zoals Joost Niemoller, Thierry Baudet en Ewald Engelen
Lippendienst van Baudet: "Er is een globale samenzwering van evil reptiles en de enige globale player die dit bestrijdt is Poetin"
twitter

a Die man is gestoord
b Hij krijgt geld van Rusland voor dit soort onzin
c a én b zijn beiden waar
pi_216292587
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 12:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Beetje simplistisch om te spreken over leugens en desinformatie. Kijk naar NS2, dat was ook misinformatie. Maar dan door het westen.

Ik denk dat de Russische en Chinese propaganda nogal wordt overtrokken. Ik zie die propaganda nergens, daar zorgt de EU (en terecht) wel voor.
Ik beweer ook nergens dat het westen poeslief of altijd rechtgeaard is, maar onze liberale democratie met zijn nadruk op vrijheid en mensenrechten valt nog altijd te prefereren boven de autocratieën die draaien om zelfverrijking, macht en onderdrukking.

In het huidige conflict tussen het westen en de gezamenlijke autocratieën - en vergis je niet, dat conflict is er - kies ik de kant van ons eigen, imperfecte westen.

En jij ziet nergens leugens en misinformatie? Haal je kop uit het zand. Kijk alleen maar naar hoe het Kremlin omging met de MH17, de continue stroom van tegenstrijdige verklaringen en de pogingen om verwarring te zaaien over de uitkomsten van het JIT-onderzoek.

Lees ook eens een boek over de actualiteit, in plaats van te weg te dromen bij de conservatieve nationalisme waar je zo verzot op bent. Begin maar eens met de boeken van Huib Modderkolk en begin daarna aan Autocratie bv van Anne Applebaum.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 14-01-2025 16:16:13 ]
pi_216292713
Nog meer lippendienst van Baudet over de Oekraïne oorlog
"het huidige conflict is voor 100% door het Westen uitgelokt "
twitter

aldus de poetinlikker..
  dinsdag 14 januari 2025 @ 13:14:18 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216292737
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
aldus de poetinlikker..
Ik denk overigens dat hij niet de enige in de kamer is die vindt dat Rusland uitgelokt werd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216293147
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
aldus de poetinlikker..
Dat is toch ook een partij die vrijwel niemand meer serieus neemt, afgezien van wat hardnekkige klapwappie?s
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 14 januari 2025 @ 15:38:54 #18
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_216294787
Het gaat hier een beetje nergens over de laatste dagen, wat ik op zich wel begrijp want er is ook eigenlijk niks actueels om over te praten. Hoe raar is dat? Het kabinet doet al een jaar eigenlijk niks. Nu komen we net uit het kerstreces, dus je zou zeggen: handen uit de mouwen en aan de slag. Maar er is gewoon helemaal geen nieuws? Wat zijn ze aan het doen? Er lijkt wel radiostilte te zijn afgesproken in Den Haag.
pi_216294890
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:38 schreef Tijn het volgende:
Het gaat hier een beetje nergens over de laatste dagen, wat ik op zich wel begrijp want er is ook eigenlijk niks actueels om over te praten. Hoe raar is dat? Het kabinet doet al een jaar eigenlijk niks. Nu komen we net uit het kerstreces, dus je zou zeggen: handen uit de mouwen en aan de slag. Maar er is gewoon helemaal geen nieuws? Wat zijn ze aan het doen? Er lijkt wel radiostilte te zijn afgesproken in Den Haag.
Vandaag is pas de eerste dag na het reces. Maar inderdaad, er ligt ook weinig klaar om te gaan bespreken aan wetsvoorstellen e.d.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_216294892
"Eerlijk rechts"?

Eerlijk betekent dat iedereen evenveel kansen krijgt. Dus bij een "eerlijk rechts" kabinet, zou links dus evenveel kansen moeten krijgen als rechts.

Wat natuurlijk helemaal niet zo kan zijn.

Dus "eerlijk rechts" is een contradictio in terminis, en is dus rechtse propaganda om rechts er beter uit te laten zien dan het is.

Ga gerust onderling over deze stelling discussieren.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 15:48:55 #21
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_216294914
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:38 schreef Tijn het volgende:
Grootste dossier zal toch nog altijd stikstofmaatregelen zijn, en we wachten nog tot minister Wiersma daarmee over de brug komt.

Echter moet de brug nog gebouwd worden, echter zijn de grenswaarden al bereikt dus dat loopt vertraging op :+
pi_216294923
Hey ze zijn weer begonnen.
Geert Wilders weer ophef, nu alle fractieleiders weer in de kamer.

*O*
Hell To The Liars
  dinsdag 14 januari 2025 @ 15:55:11 #23
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216294984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:50 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nogmaals, ik vind het fantastisch dat er mannen zijn die het met mannen doen en mannen die zich laten ombouwen tot vrouw. Wat een vreugde.

Waar ik misselijk van wordt is de ziekelijke neiging van progressief Nederland om dergelijke culturele aberraties gelijk te stellen aan de normale (normaal in de zin van evolutionair bepaald) sex tussen man en vrouw. Progressief Nederland - met als koploper de GroenLinkse grachtengordel gemeenschap - is decadent en totaal de weg kwijt. Zij weten niet wat het inhoud om als echt mens te functioneren.

Dat is mijn mening weer voor vandaag en daar moeten jullie het maar mee doen.
Het is je nu al ettelijke malen in niet geheel onduidelijke taal helder gemaakt dat er helemaal geen ziekelijke neiging bestaat van progressief Nederlands om te stellen dat die zaken gelijk aan elkaar zijn. Wat progressief Nederland juist erkent is dat er op het gebied van seksualiteit diversiteit bestaat en dat je de keuzes die mensen daarin maken lekker aan die mensen zelf over moet laten en je je er verder niet mee hoeft te bemoeien en mensen die anders met hun seksualiteit omgaan dan jij dat doet, daarom niet hoeft (of moet) te marginaliseren. Dat jij daar dan wel honderd keer over heen leest of er honderd keer voor kiest om het gewoon niet in je domme kop te prenten. daar kan progressief Nederland verder niet zoveel aan doen.

Verder, dat jij suggereert dat mensen die niet aan 'normale heteroseks' (mag je het dan nog wel op zjin hondjes doen, of is dat al te spannend?) niet als 'echt mens functioneren' is verder trouwens echt een opmerking om van te kotsen. Schaam je kapot.

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 14-01-2025 16:10:25 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_216294988
Wilders is inderdaad weer op oorlogspad: https://www.ad.nl/politie(...)n-oekraine~a5e971f4/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_216295011
En net leuk in de Kamer: Paternotte had 75 zetels voor een debat, maar dankzij het verlof van Baudet is dat een meerderheid. Debat over de oorlog met Oekraïne voor het krokusreces.
pi_216295295
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:55 schreef Hanca het volgende:
Wilders is inderdaad weer op oorlogspad: https://www.ad.nl/politie(...)n-oekraine~a5e971f4/
Wilders en Yesilgoz slaan al verkiezingstaal uit, dus misschien weten zij meer dan wij....

Al is dat vooral wensdenken van mijn kant. Vooral Wilders staat permanent in campagnestand, volgens mij kent die man ook geen andere manier van politiek bedrijven.
pi_216295430
Wilders ziet er ook weer fris en fruitig uit zeg, mijn God. Volgens mij blijven ze nog even zitten want het schuift nog niet voldoende in de peilingen.
Rule of Acquisition #125: "You can't make a deal if you're dead."
pi_216295513
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 16:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wilders en Yesilgoz slaan al verkiezingstaal uit, dus misschien weten zij meer dan wij....

Al is dat vooral wensdenken van mijn kant. Vooral Wilders staat permanent in campagnestand, volgens mij kent die man ook geen andere manier van politiek bedrijven.
Hah, dat zou een enorme flater zijn zeg.

Een jaar lang formatie en niets-doen door Schoof-1, en dan krijgen we zo nog een jaar verkiezingen en formatie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_216295530
Zie dat Wilders nu ook AI heeft ontdekt en het denkt te moeten gebruiken om te illustreren hoe zielig hij wel niet is.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 17:26:03 #30
375570 crew  Cyan9
pi_216296046
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
Zie dat Wilders nu ook AI heeft ontdekt en het denkt te moeten gebruiken om te illustreren hoe zielig hij wel niet is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Er blijkt altijd weer een nieuw laagtepunt te zijn.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 17:29:43 #31
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216296090
Wilders, voor al uw inhoudsloos toneel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 14 januari 2025 @ 18:17:01 #32
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216296710
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Grootste dossier zal toch nog altijd stikstofmaatregelen zijn, en we wachten nog tot minister Wiersma daarmee over de brug komt.

Echter moet de brug nog gebouwd worden, echter zijn de grenswaarden al bereikt dus dat loopt vertraging op :+
Ja, maar Wiersma heeft het druk. Met het beïnvloeden van lopende rechtszaken bijvoorbeeld:

quote:
BBB-minister Femke Wiersma (Landbouw, Natuur, Voedselveiligheid en Visserij) heeft maandag persoonlijk de openbaarmaking van bedrijfsgegevens van veehouders tegengehouden bij de rechter. Op basis van de gegevens kan worden berekend hoe effectief het stikstofbeleid van het kabinet is.
Het komt van NRC dus ik kan niet het hele stuk quoten, maar de strekking van het verhaal is
1. Dat dergelijk ingrijpen door een minister zeer ongebruikelijk en zeer onwenselijk is en
2. Dat dit niet zorgt voor een andere uitkomst, maar wel weer voor allerlei vertraging.

Maar dat laatste lijkt dan ook het enige doel te zijn. Ordinair tijdrekken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 18:31:05 #33
375570 crew  Cyan9
pi_216296855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 18:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ja, maar Wiersma heeft het druk. Met het beïnvloeden van lopende rechtszaken bijvoorbeeld:
[..]
Het komt van NRC dus ik kan niet het hele stuk quoten, maar de strekking van het verhaal is
1. Dat dergelijk ingrijpen door een minister zeer ongebruikelijk en zeer onwenselijk is en
2. Dat dit niet zorgt voor een andere uitkomst, maar wel weer voor allerlei vertraging.

Ik sta er eigenlijk van te kijken dat dit überhaupt kan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 18:39:00 #34
201761 phpmystyle
pi_216296946
quote:

[..]
[..]

Op uw wenken bediend.
https://www.nieuweoogst.n(...)m_source=chatgpt.com
pi_216297085
quote:

[..]
[..]

Waarom zitten al die incapabele lui er nog? Is de motie van wantrouwen uit de mode geraakt ofzo? Het is mij onbegrijpelijk hoe zo'n Wiersma en Faber een stemming in de kamer kunnen overleven. We hebben toch een extra parlementair kabinet? Dan kan NSC die lui toch keihard op de schopstoel zetten. Van NSC zijn er al meerdere lui wél weg die capabeler leken dan in ieder geval die andere twee die ik in deze post noem.
pi_216297227
quote:
_O-
Ze weten altijd wel een journalist op te trommelen om een jankverhaal op te hangen die boeren. Laat ze er gewoon mee stoppen dan. Iedereen blij. Zo'n Enquete gedaan door LTO heeft wel een heel hoog wij van WC eend gehalte. Ze hebben zo te zien ook helemaal geen punt, waarom zou het geheim moeten zijn hoeveel subsidie boeren ontvangen.

83% van de boeren is bang dat ze problemen krijgen als de rest van het land mag leren hoe hard ze profiteren van subsidie en wat voor een bende ze ervan maken. Nou zal dat percentage natuurlijk ook flink opgeklopt worden door al hun belangenclubs, bangmakerij werkt goed. Maar er zal ook een kern van waarheid inzitten. De boeren weten best dat ze gigantisch subsidie krijgen én onze leefomgeving slopen.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 19:05:47 #37
38496 Perrin
pi_216297357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 18:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
_O-
Ze weten altijd wel een journalist op te trommelen om een jankverhaal op te hangen die boeren. Laat ze er gewoon mee stoppen dan. Iedereen blij. Zo'n Enquete gedaan door LTO heeft wel een heel hoog wij van WC eend gehalte. Ze hebben zo te zien ook helemaal geen punt, waarom zou het geheim moeten zijn hoeveel subsidie boeren ontvangen.

83% van de boeren is bang dat ze problemen krijgen als de rest van het land mag leren hoe hard ze profiteren van subsidie en wat voor een bende ze ervan maken. Nou zal dat percentage natuurlijk ook flink opgeklopt worden door al hun belangenclubs, bangmakerij werkt goed. Maar er zal ook een kern van waarheid inzitten. De boeren weten best dat ze gigantisch subsidie krijgen én onze leefomgeving slopen.
Idd. Als er één bevolkingsgroep chronisch gepamperd wordt en van de gemeenschapstrog slurpt...
pi_216297539
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Waarom zitten al die incapabele lui er nog? Is de motie van wantrouwen uit de mode geraakt ofzo? Het is mij onbegrijpelijk hoe zo'n Wiersma en Faber een stemming in de kamer kunnen overleven. We hebben toch een extra parlementair kabinet? Dan kan NSC die lui toch keihard op de schopstoel zetten. Van NSC zijn er al meerdere lui wél weg die capabeler leken dan in ieder geval die andere twee die ik in deze post noem.
Doe niet zo gek. De coalitie houdt elkaar nog gewoon stevig vast. Dat gaat echt ver voor het landsbelang.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 19:17:13 #39
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216297558
quote:
18s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heldere boodschap van Wilders: "de Islam heeft een duidelijke boodschap aan niet-moslims".
Science matters
pi_216297576
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Heldere boodschap van Wilders: "de Islam heeft een duidelijke boodschap aan niet-moslims".
Ik zit er nu naast eentje. Heb nog steeds geen kromzwaard op m'n keel?
pi_216297597
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik zit er nu naast eentje. Heb nog steeds geen kromzwaard op m'n keel?
Brabo's en moslims zijn beiden een bedreiging voor ons land. Liever Turk nog Paaps…
pi_216297719
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 15:55 schreef Hanca het volgende:
Gezien we in heel Europa het meeste betalen voor onze energie, wat een primaire levensbehoeften is kun je prima argumenteren dat je het geld wat blijft liggen daarvoor gebruikt.
pi_216297804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:25 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Gezien we in heel Europa het meeste betalen voor onze energie, wat een primaire levensbehoeften is kun je prima argumenteren dat je het geld wat blijft liggen daarvoor gebruikt.
Ja, maar geen geld extra naar Oekraïne en Klimaat als eisen, dat is gewoon oorlogspad. Beide zaken zijn heilig voor NSC en VVD.
pi_216297819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 18:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
_O-

Ik zie niet weten waarom je persoonlijke informatie moet bekend maken? We hebben niet voor niets een AVG/privacywetgeving.
pi_216297893
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik zie niet weten waarom je persoonlijke informatie moet bekend maken? We hebben niet voor niets een AVG/privacywetgeving.
Verdrag van Aarhus en WOO

https://iplo.nl/regelgevi(...)gang/verdrag-aarhus/

https://www.nieuweoogst.n(...)t-worden-tegengegaan
  dinsdag 14 januari 2025 @ 19:36:36 #46
38496 Perrin
pi_216297937
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zijn gewoon bedrijfsgegevens. Bovendien gaat er bergen belastinggeld heen, dat hoeft niet in het geniep te gebeuren.
pi_216297954
quote:

[..]
[..]

Jup.
pi_216298049
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zijn gewoon bedrijfsgegevens. Bovendien gaat er bergen belastinggeld heen, dat hoeft niet in het geniep te gebeuren.
Je kunt dit toch prima anonimiseren?
Ik zie niet weten waarom jij moet weten dat Kees Jansen geboren in Kootwijk op 5 januari 1985 eigenaar van bedrijf de bonte koe op Kerklaan 1 in Assen 528 koeien heeft.

Je kunt dit prima anonimiseren tot agrarisch bedrijf uit gemeente Assen met 500 koeien.
pi_216300032
Agema heeft een alternatief voor die 315 miljoen.
https://www.trouw.nl/poli(...)uinigingen~b5edd718/

Nog niet bekend wat, want het kabinet is het er nog niet volledig mee eens.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:47:51 #50
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216300501
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee joh! Hij bedoelt juist dat moslims heel lief zijn! Kijk maar!

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')