Wilders en Yesilgoz slaan al verkiezingstaal uit, dus misschien weten zij meer dan wij....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:55 schreef Hanca het volgende:
Wilders is inderdaad weer op oorlogspad: https://www.ad.nl/politie(...)n-oekraine~a5e971f4/
Hah, dat zou een enorme flater zijn zeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders en Yesilgoz slaan al verkiezingstaal uit, dus misschien weten zij meer dan wij....
Al is dat vooral wensdenken van mijn kant. Vooral Wilders staat permanent in campagnestand, volgens mij kent die man ook geen andere manier van politiek bedrijven.
Er blijkt altijd weer een nieuw laagtepunt te zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
Zie dat Wilders nu ook AI heeft ontdekt en het denkt te moeten gebruiken om te illustreren hoe zielig hij wel niet is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar Wiersma heeft het druk. Met het beïnvloeden van lopende rechtszaken bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Grootste dossier zal toch nog altijd stikstofmaatregelen zijn, en we wachten nog tot minister Wiersma daarmee over de brug komt.
Echter moet de brug nog gebouwd worden, echter zijn de grenswaarden al bereikt dus dat loopt vertraging op
Het komt van NRC dus ik kan niet het hele stuk quoten, maar de strekking van het verhaal isquote:BBB-minister Femke Wiersma (Landbouw, Natuur, Voedselveiligheid en Visserij) heeft maandag persoonlijk de openbaarmaking van bedrijfsgegevens van veehouders tegengehouden bij de rechter. Op basis van de gegevens kan worden berekend hoe effectief het stikstofbeleid van het kabinet is.
Ik sta er eigenlijk van te kijken dat dit überhaupt kan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar Wiersma heeft het druk. Met het beïnvloeden van lopende rechtszaken bijvoorbeeld:
[..]
Het komt van NRC dus ik kan niet het hele stuk quoten, maar de strekking van het verhaal is
1. Dat dergelijk ingrijpen door een minister zeer ongebruikelijk en zeer onwenselijk is en
2. Dat dit niet zorgt voor een andere uitkomst, maar wel weer voor allerlei vertraging.
Maar dat laatste lijkt dan ook het enige doel te zijn. Ordinair tijdrekken.
Op uw wenken bediend.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar Wiersma heeft het druk. Met het beïnvloeden van lopende rechtszaken bijvoorbeeld:
[..]
Het komt van NRC dus ik kan niet het hele stuk quoten, maar de strekking van het verhaal is
1. Dat dergelijk ingrijpen door een minister zeer ongebruikelijk en zeer onwenselijk is en
2. Dat dit niet zorgt voor een andere uitkomst, maar wel weer voor allerlei vertraging.
Waarom zitten al die incapabele lui er nog? Is de motie van wantrouwen uit de mode geraakt ofzo? Het is mij onbegrijpelijk hoe zo'n Wiersma en Faber een stemming in de kamer kunnen overleven. We hebben toch een extra parlementair kabinet? Dan kan NSC die lui toch keihard op de schopstoel zetten. Van NSC zijn er al meerdere lui wél weg die capabeler leken dan in ieder geval die andere twee die ik in deze post noem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op uw wenken bediend.
https://www.nieuweoogst.n(...)m_source=chatgpt.com
Idd. Als er één bevolkingsgroep chronisch gepamperd wordt en van de gemeenschapstrog slurpt...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]![]()
Ze weten altijd wel een journalist op te trommelen om een jankverhaal op te hangen die boeren. Laat ze er gewoon mee stoppen dan. Iedereen blij. Zo'n Enquete gedaan door LTO heeft wel een heel hoog wij van WC eend gehalte. Ze hebben zo te zien ook helemaal geen punt, waarom zou het geheim moeten zijn hoeveel subsidie boeren ontvangen.
83% van de boeren is bang dat ze problemen krijgen als de rest van het land mag leren hoe hard ze profiteren van subsidie en wat voor een bende ze ervan maken. Nou zal dat percentage natuurlijk ook flink opgeklopt worden door al hun belangenclubs, bangmakerij werkt goed. Maar er zal ook een kern van waarheid inzitten. De boeren weten best dat ze gigantisch subsidie krijgen én onze leefomgeving slopen.
Doe niet zo gek. De coalitie houdt elkaar nog gewoon stevig vast. Dat gaat echt ver voor het landsbelang.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zitten al die incapabele lui er nog? Is de motie van wantrouwen uit de mode geraakt ofzo? Het is mij onbegrijpelijk hoe zo'n Wiersma en Faber een stemming in de kamer kunnen overleven. We hebben toch een extra parlementair kabinet? Dan kan NSC die lui toch keihard op de schopstoel zetten. Van NSC zijn er al meerdere lui wél weg die capabeler leken dan in ieder geval die andere twee die ik in deze post noem.
Heldere boodschap van Wilders: "de Islam heeft een duidelijke boodschap aan niet-moslims".quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
Zie dat Wilders nu ook AI heeft ontdekt en het denkt te moeten gebruiken om te illustreren hoe zielig hij wel niet is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit er nu naast eentje. Heb nog steeds geen kromzwaard op m'n keel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Heldere boodschap van Wilders: "de Islam heeft een duidelijke boodschap aan niet-moslims".
Brabo's en moslims zijn beiden een bedreiging voor ons land. Liever Turk nog Paaps…quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zit er nu naast eentje. Heb nog steeds geen kromzwaard op m'n keel?
Gezien we in heel Europa het meeste betalen voor onze energie, wat een primaire levensbehoeften is kun je prima argumenteren dat je het geld wat blijft liggen daarvoor gebruikt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:55 schreef Hanca het volgende:
Wilders is inderdaad weer op oorlogspad: https://www.ad.nl/politie(...)n-oekraine~a5e971f4/
Ja, maar geen geld extra naar Oekraïne en Klimaat als eisen, dat is gewoon oorlogspad. Beide zaken zijn heilig voor NSC en VVD.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gezien we in heel Europa het meeste betalen voor onze energie, wat een primaire levensbehoeften is kun je prima argumenteren dat je het geld wat blijft liggen daarvoor gebruikt.
Ik zie niet weten waarom je persoonlijke informatie moet bekend maken? We hebben niet voor niets een AVG/privacywetgeving.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]![]()
Ze weten altijd wel een journalist op te trommelen om een jankverhaal op te hangen die boeren. Laat ze er gewoon mee stoppen dan. Iedereen blij. Zo'n Enquete gedaan door LTO heeft wel een heel hoog wij van WC eend gehalte. Ze hebben zo te zien ook helemaal geen punt, waarom zou het geheim moeten zijn hoeveel subsidie boeren ontvangen.
83% van de boeren is bang dat ze problemen krijgen als de rest van het land mag leren hoe hard ze profiteren van subsidie en wat voor een bende ze ervan maken. Nou zal dat percentage natuurlijk ook flink opgeklopt worden door al hun belangenclubs, bangmakerij werkt goed. Maar er zal ook een kern van waarheid inzitten. De boeren weten best dat ze gigantisch subsidie krijgen én onze leefomgeving slopen.
Verdrag van Aarhus en WOOquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zie niet weten waarom je persoonlijke informatie moet bekend maken? We hebben niet voor niets een AVG/privacywetgeving.
Zijn gewoon bedrijfsgegevens. Bovendien gaat er bergen belastinggeld heen, dat hoeft niet in het geniep te gebeuren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik zie niet weten waarom je persoonlijke informatie moet bekend maken? We hebben niet voor niets een AVG/privacywetgeving.
Jup.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Je kunt dit toch prima anonimiseren?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn gewoon bedrijfsgegevens. Bovendien gaat er bergen belastinggeld heen, dat hoeft niet in het geniep te gebeuren.
Nee joh! Hij bedoelt juist dat moslims heel lief zijn! Kijk maar!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:17 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Heldere boodschap van Wilders: "de Islam heeft een duidelijke boodschap aan niet-moslims".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |