Iedereen mag zijn en doen wat hij/zij wil maar het verbieden van normstelling van wat natuurlijke sex is, is volkomen fout.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:12 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Heteroseksualiteit als vanzelfsprekende gedragsregel voorschrijven zie ik als ontzettend fout. En dat rijmt ook geenszins met 'geen moeite met transgenders hebben'. En mensen die die norm wel op willen leggen veracht ik. Ik zie hen als ranzig tuig. Waar haalt zo iemand het gore lef vandaan om een ander voor te willen schrijven hoe diegene zichzelf qua seksuele interesse en/of identiteit mag uiten.
Maak je je ook zo druk over het onnatuurlijke karakter van , noem eens wat, computers, douchekranen, tv's en genetisch gemanipuleerde planten en tandwielen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:37 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn en doen wat hij/zij wil maar het verbieden van normstelling van wat natuurlijke sex is, is volkomen fout.
Who cares?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:37 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn en doen wat hij/zij wil maar het verbieden van normstelling van wat natuurlijke sex is, is volkomen fout.
Nee, ik heb een hekel aan de gelijkheidsobsessie van links. De rest van jouw post is prachtige poëzie maar helaas niet relevant.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maak je je ook zo druk over het onnatuurlijke karakter van , noem eens wat, computers, douchekranen, tv's en genetisch gemanipuleerde planten en tandwielen?
Ah ok. Dus je geneuzel over wat "natuurlijke sex" zou moeten zijn is niet meer dan een stok om de hond mee te slaan. Aka selectief shoppen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:43 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan de gelijkheidsobsessie van links. De rest van jouw post is prachtige poëzie maar helaas niet relevant.
De natuur mag verder kapot maar het is van groot belang dat de buurman alleen wipt in de missionarishouding met een buurvrouw.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Wel bijzonder ook dat conservatieven ineens in een soort natuurhippies veranderen op bepaalde momenten.
Nogmaals, ik vind het fantastisch dat er mannen zijn die het met mannen doen en mannen die zich laten ombouwen tot vrouw. Wat een vreugde.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Who cares?
Wat maakt het jou uit of je buurman het liever met mannen dan met vrouwen doet? Of het met drie vrouwen tegelijk doet. Of zich graag laat vastbinden. Of helemaal niet van seks houdt. Of zich elke dag aftrekt.
Jouw leven wordt er op generlei wijze door beinvloed.
Bemoei je met jezelf.
Als dergelijk conservatiefboosvolk over 'natuur' begint weet je al wat er gaat komen over het algemeen ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
De natuur mag verder kapot maar het is van groot belang dat de buurman alleen wipt in de missionarishouding met een buurvrouw.
Ik hoop dat Bassie zelf ook nooit masturbeert, dat zou echt ontzettend hypocriet van hem zijn. ZO HEPT DE NATUUR HET NIET BEDOELT.
Mooi. Ik weet nog een goede plek voor deze van projecties aan elkaar hangende onzin:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:50 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het fantastisch dat er mannen zijn die het met mannen doen en mannen die zich laten ombouwen tot vrouw. Wat een vreugde.
Waar ik misselijk van wordt is de ziekelijke neiging van progressief Nederland om dergelijke culturele aberraties gelijk te stellen aan de normale (normaal in de zin van evolutionair bepaald) sex tussen man en vrouw. Progressief Nederland - met als koploper de GroenLinkse grachtengordel gemeenschap - is decadent en totaal de weg kwijt. Zij weten niet wat het inhoud om als echt mens te functioneren.
Dat is mijn mening weer voor vandaag en daar moeten jullie het maar mee doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Alleen is die 1 a 2% nogal vervelend aanwezig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Anders generaliseer je nog wat meerIk denk dat de meerderheid van de bevolking werkelijk geen enkele moeite heeft met de hele LGBTQ gemeenschap, dus je hebt het echt over de 1 á 2 % die het verpest voor de grote groep.
Dat ga je toch niet voorkomen. Met de instroom van migranten komt er bovendien een hele bevolkingsgroep aan die anti-homo, anti-trans en anti-LHBTQ is. Laten we hopen dat de tijd het verstand ook bij dit laatste clubje mensen erin gaat slijtenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alleen is die 1 a 2% nogal vervelend aanwezig.
Als je rookt, een energierijk consumptiepatroon hebt t.o.v. inkomen, en huurt, en niet met geld kan omgaan, dan heb je een uitdaging inderdaad bij netto salarissen < ¤3.000 en ook nog wel onder de ¤ 3.500quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:36 schreef Hanca het volgende:
Inflatie is 3,3% over 2024: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-3-3-procent-in-2024
Maar daar is een belangrijke kanttekening bij te maken, want er zijn 2 grote aanjagers en beide gelden die niet voor iedereen. Allereerst komt het door huisvesting, maar mensen die in hun koophuis zijn blijven zitten merken daar niks van. En de 2e grote aanjager is de tabaksprijs.
Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd naar een inflatie berekening voor mensen die niet roken (dat allereerst) en evt nog voor mensen die niet zijn verhuisd en niet huren.
Die laatste groep is natuurlijk wel een groep die aandacht verdient (de mensen die echt meer kwijt zijn aan huisvesting), maar dat is een specifieke groep waarvoor je geen algemene maatregelen moet nemen. De inflatie op voedingsmiddelen was maar 1,1%, huishoudelijke artikelen zijn zelfs goedkoper geworden.
Maar dat is een combinatie waar de overheid geen maatregelen voor moet nemen, behalve dan misschien een gratis coach beschikbaar stellen om eens naar de uitgaven te kijken als je in de schulden dreigt te komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je rookt, een energierijk consumptiepatroon hebt t.o.v. inkomen, en huurt, en niet met geld kan omgaan, dan heb je een uitdaging inderdaad bij netto salarissen < ¤3.000 en ook nog wel onder de ¤ 3.500
Ja en nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar dat is een combinatie waar de overheid geen maatregelen voor moet nemen, behalve dan misschien een gratis coach beschikbaar stellen om eens naar de uitgaven te kijken als je in de schulden dreigt te komen.
Als opportunisme een naam zou hebben..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:40 schreef Perrin het volgende:
Вы уже немного говорите по-русски?
[ x ]
Nederland heeft nog wat in te lopen op de jarenlange bezuinigingen op het leger onder leiding van niet nader genoemde personen. Helaas was visie als een olifant die het zicht maar belemmerde.
En het is eerlijk gezegd ook wel behoorlijk overtrokken. Rusland heeft helemaal niet de middelen om een oorlog met Europa te starten. Natuurlijk, het is een dreiging die je uitermate serieus moet nemen, en zeker landen als Finland en de Baltische staten, maar het is nou niet bepaald of Rusland even een Blitzkrieg voert en dwars door Polen en Duitsland doorstoot naar Frankrijk of Spanje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het enorm te prijzen dat Telfon Mark al voordat hij in dienst trad bij NAVO zich enorm heeft ingezet voor Oekraïne, en daarmee ook voor onze veiligheid, maar dit soort babbels van de persoon die eigenhandig Defensie de genadeklap heeft gegeven maken me toch een beetje cynisch.
Ja een getalenteerd verkoper.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als opportunisme een naam zou hebben..
Ja maar dit heeft geen zin. Ik weet wat hij wil. Maar doorlopend alarmeren zorgt ervoor dat je niet meer serieus genomen wordt.quote:
Wie of wat bedoel je precies? Er is zover ik weet nog nooit aangetoond dat op serieuze schaal wordt samengewerkt met de Russen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zorgwekkender is eerder het toenemende aantal collaborateurs in Europa.
Een groot deel van populistisch rechts in het Westen danst naar de pijpen van Poetin.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie of wat bedoel je precies? Er is zover ik weet nog nooit aangetoond dat op serieuze schaal wordt samengewerkt met de Russen.
Kom op zeg. We hebben partijen in ons eigen parlement die schaamteloos de teksten uit het Kremlin napapegaaien en actief hun best doen hulp aan Oekraine te saboteren. En dan ga jij roepen dat het nog nooit serieus is aangetoond?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie of wat bedoel je precies? Er is zover ik weet nog nooit aangetoond dat op serieuze schaal wordt samengewerkt met de Russen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |