abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216289891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:12 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
Klopt. Heteroseksualiteit als vanzelfsprekende gedragsregel voorschrijven zie ik als ontzettend fout. En dat rijmt ook geenszins met 'geen moeite met transgenders hebben'. En mensen die die norm wel op willen leggen veracht ik. Ik zie hen als ranzig tuig. Waar haalt zo iemand het gore lef vandaan om een ander voor te willen schrijven hoe diegene zichzelf qua seksuele interesse en/of identiteit mag uiten.
Iedereen mag zijn en doen wat hij/zij wil maar het verbieden van normstelling van wat natuurlijke sex is, is volkomen fout.
pi_216289906
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Iedereen mag zijn en doen wat hij/zij wil maar het verbieden van normstelling van wat natuurlijke sex is, is volkomen fout.
Maak je je ook zo druk over het onnatuurlijke karakter van , noem eens wat, computers, douchekranen, tv's en genetisch gemanipuleerde planten en tandwielen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 14 januari 2025 @ 08:42:37 #278
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216289921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Who cares?

Wat maakt het jou uit of je buurman het liever met mannen dan met vrouwen doet? Of het met drie vrouwen tegelijk doet. Of zich graag laat vastbinden. Of helemaal niet van seks houdt. Of zich elke dag aftrekt.

Jouw leven wordt er op generlei wijze door beinvloed.

Bemoei je met jezelf.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216289927
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maak je je ook zo druk over het onnatuurlijke karakter van , noem eens wat, computers, douchekranen, tv's en genetisch gemanipuleerde planten en tandwielen?
Nee, ik heb een hekel aan de gelijkheidsobsessie van links. De rest van jouw post is prachtige poëzie maar helaas niet relevant.
pi_216289934
Het is vooral hemeltergend onnozel om naar de menselijke geschiedenis te kijken om normatieve kaders te scheppen. Volgens die logica is kruising met andere soorten uit de geslachtengroep hominini normaal. Kortom Bassie is een chimpanzee- / bonoboneuker.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_216289946
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:43 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee, ik heb een hekel aan de gelijkheidsobsessie van links. De rest van jouw post is prachtige poëzie maar helaas niet relevant.
Ah ok. Dus je geneuzel over wat "natuurlijke sex" zou moeten zijn is niet meer dan een stok om de hond mee te slaan. Aka selectief shoppen.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 08:47:38 #282
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216289952
Wel bijzonder ook dat conservatieven ineens in een soort natuurhippies veranderen op bepaalde momenten.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 08:49:05 #283
38496 Perrin
pi_216289959
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Wel bijzonder ook dat conservatieven ineens in een soort natuurhippies veranderen op bepaalde momenten.
De natuur mag verder kapot maar het is van groot belang dat de buurman alleen wipt in de missionarishouding met een buurvrouw.

Ik hoop dat Bassie zelf ook nooit masturbeert, dat zou echt ontzettend hypocriet van hem zijn. ZO HEPT DE NATUUR HET NIET BEDOELT.
pi_216289962
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:42 schreef Perrin het volgende:

[..]
Who cares?

Wat maakt het jou uit of je buurman het liever met mannen dan met vrouwen doet? Of het met drie vrouwen tegelijk doet. Of zich graag laat vastbinden. Of helemaal niet van seks houdt. Of zich elke dag aftrekt.

Jouw leven wordt er op generlei wijze door beinvloed.

Bemoei je met jezelf.
Nogmaals, ik vind het fantastisch dat er mannen zijn die het met mannen doen en mannen die zich laten ombouwen tot vrouw. Wat een vreugde.

Waar ik misselijk van wordt is de ziekelijke neiging van progressief Nederland om dergelijke culturele aberraties gelijk te stellen aan de normale (normaal in de zin van evolutionair bepaald) sex tussen man en vrouw. Progressief Nederland - met als koploper de GroenLinkse grachtengordel gemeenschap - is decadent en totaal de weg kwijt. Zij weten niet wat het inhoud om als echt mens te functioneren.

Dat is mijn mening weer voor vandaag en daar moeten jullie het maar mee doen.
pi_216289970
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
De natuur mag verder kapot maar het is van groot belang dat de buurman alleen wipt in de missionarishouding met een buurvrouw.

Ik hoop dat Bassie zelf ook nooit masturbeert, dat zou echt ontzettend hypocriet van hem zijn. ZO HEPT DE NATUUR HET NIET BEDOELT.
Als dergelijk conservatiefboosvolk over 'natuur' begint weet je al wat er gaat komen over het algemeen ja.
pi_216289988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:50 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nogmaals, ik vind het fantastisch dat er mannen zijn die het met mannen doen en mannen die zich laten ombouwen tot vrouw. Wat een vreugde.

Waar ik misselijk van wordt is de ziekelijke neiging van progressief Nederland om dergelijke culturele aberraties gelijk te stellen aan de normale (normaal in de zin van evolutionair bepaald) sex tussen man en vrouw. Progressief Nederland - met als koploper de GroenLinkse grachtengordel gemeenschap - is decadent en totaal de weg kwijt. Zij weten niet wat het inhoud om als echt mens te functioneren.

Dat is mijn mening weer voor vandaag en daar moeten jullie het maar mee doen.
Mooi. Ik weet nog een goede plek voor deze van projecties aan elkaar hangende onzin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 08:55:13 #287
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216289997
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:34 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Anders generaliseer je nog wat meer :') Ik denk dat de meerderheid van de bevolking werkelijk geen enkele moeite heeft met de hele LGBTQ gemeenschap, dus je hebt het echt over de 1 á 2 % die het verpest voor de grote groep.
Alleen is die 1 a 2% nogal vervelend aanwezig.
pi_216290026
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Alleen is die 1 a 2% nogal vervelend aanwezig.
Dat ga je toch niet voorkomen. Met de instroom van migranten komt er bovendien een hele bevolkingsgroep aan die anti-homo, anti-trans en anti-LHBTQ is. Laten we hopen dat de tijd het verstand ook bij dit laatste clubje mensen erin gaat slijten :)
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:27:57 #289
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216290187
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:36 schreef Hanca het volgende:
Inflatie is 3,3% over 2024: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-3-3-procent-in-2024

Maar daar is een belangrijke kanttekening bij te maken, want er zijn 2 grote aanjagers en beide gelden die niet voor iedereen. Allereerst komt het door huisvesting, maar mensen die in hun koophuis zijn blijven zitten merken daar niks van. En de 2e grote aanjager is de tabaksprijs.

Ik ben nou eigenlijk wel benieuwd naar een inflatie berekening voor mensen die niet roken (dat allereerst) en evt nog voor mensen die niet zijn verhuisd en niet huren.

Die laatste groep is natuurlijk wel een groep die aandacht verdient (de mensen die echt meer kwijt zijn aan huisvesting), maar dat is een specifieke groep waarvoor je geen algemene maatregelen moet nemen. De inflatie op voedingsmiddelen was maar 1,1%, huishoudelijke artikelen zijn zelfs goedkoper geworden.
Als je rookt, een energierijk consumptiepatroon hebt t.o.v. inkomen, en huurt, en niet met geld kan omgaan, dan heb je een uitdaging inderdaad bij netto salarissen < ¤3.000 en ook nog wel onder de ¤ 3.500
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216290268
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je rookt, een energierijk consumptiepatroon hebt t.o.v. inkomen, en huurt, en niet met geld kan omgaan, dan heb je een uitdaging inderdaad bij netto salarissen < ¤3.000 en ook nog wel onder de ¤ 3.500
Maar dat is een combinatie waar de overheid geen maatregelen voor moet nemen, behalve dan misschien een gratis coach beschikbaar stellen om eens naar de uitgaven te kijken als je in de schulden dreigt te komen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:40:41 #291
38496 Perrin
pi_216290312
Вы уже немного говорите по-русски?
twitter

Nederland heeft nog wat in te lopen op de jarenlange bezuinigingen op het leger onder leiding van niet nader genoemde personen. Helaas was visie als een olifant die het zicht maar belemmerde.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:49:05 #292
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216290381
Ik vind het enorm te prijzen dat Telfon Mark al voordat hij in dienst trad bij NAVO zich enorm heeft ingezet voor Oekraïne, en daarmee ook voor onze veiligheid, maar dit soort babbels van de persoon die eigenhandig Defensie de genadeklap heeft gegeven maken me toch een beetje cynisch.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:50:10 #293
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216290397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar dat is een combinatie waar de overheid geen maatregelen voor moet nemen, behalve dan misschien een gratis coach beschikbaar stellen om eens naar de uitgaven te kijken als je in de schulden dreigt te komen.
Ja en nee.
Een slurperig benzine auto'tje, (huur)huis i.c.m. matige isolatie en zelf koudbloedig zijn. Niet strategisch inkopen (dus aanbiedingen super, vliegtickets gunstig kopen, onderhandelen over salaris), etc etc.
Niet iedereen is een geslepen inkoper zoals jij en ik dat misschien wel zijn.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:51:17 #294
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216290411
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:40 schreef Perrin het volgende:
Вы уже немного говорите по-русски?
[ x ]

Nederland heeft nog wat in te lopen op de jarenlange bezuinigingen op het leger onder leiding van niet nader genoemde personen. Helaas was visie als een olifant die het zicht maar belemmerde.
Als opportunisme een naam zou hebben..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216290459
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het enorm te prijzen dat Telfon Mark al voordat hij in dienst trad bij NAVO zich enorm heeft ingezet voor Oekraïne, en daarmee ook voor onze veiligheid, maar dit soort babbels van de persoon die eigenhandig Defensie de genadeklap heeft gegeven maken me toch een beetje cynisch.
En het is eerlijk gezegd ook wel behoorlijk overtrokken. Rusland heeft helemaal niet de middelen om een oorlog met Europa te starten. Natuurlijk, het is een dreiging die je uitermate serieus moet nemen, en zeker landen als Finland en de Baltische staten, maar het is nou niet bepaald of Rusland even een Blitzkrieg voert en dwars door Polen en Duitsland doorstoot naar Frankrijk of Spanje.

Zorgwekkender is eerder het toenemende aantal collaborateurs in Europa.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:59:51 #296
38496 Perrin
pi_216290482
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als opportunisme een naam zou hebben..
Ja een getalenteerd verkoper.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:11:20 #297
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216290559
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja een getalenteerd verkoper.
Ja maar dit heeft geen zin. Ik weet wat hij wil. Maar doorlopend alarmeren zorgt ervoor dat je niet meer serieus genomen wordt.
Hij gaat ook voorbij dat in Frankrijk, Italie, Spanje en dat soort landen men echt geen overheidsuitgaven laat krimpen om de defensie uitgaven van circa 1,5% te laten groeien naar 4% of 5%
Hij maakt op deze manier een karikatuur van zichzelf.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:15:20 #298
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216290597
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zorgwekkender is eerder het toenemende aantal collaborateurs in Europa.
Wie of wat bedoel je precies? Er is zover ik weet nog nooit aangetoond dat op serieuze schaal wordt samengewerkt met de Russen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:27:15 #299
38496 Perrin
pi_216290708
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wie of wat bedoel je precies? Er is zover ik weet nog nooit aangetoond dat op serieuze schaal wordt samengewerkt met de Russen.
Een groot deel van populistisch rechts in het Westen danst naar de pijpen van Poetin.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 10:28:51 #300
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216290722
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 10:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kom op zeg. We hebben partijen in ons eigen parlement die schaamteloos de teksten uit het Kremlin napapegaaien en actief hun best doen hulp aan Oekraine te saboteren. En dan ga jij roepen dat het nog nooit serieus is aangetoond?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')