Ik word viesmad omdat er gelogen werd dat de uitslag gerespecteerd zou worden. Die leugen hebben ze bij elk referendum herhaald.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uit het feit dat je viesmad wordt als een overheid een raadgevend referendum niet navolgt zoals jij dat had verwacht..
Neuh, ik wacht gewoon op je volgende post waarin je je moet bedienen van leugens om je punt te onderschrijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zat er naast en nu? Nog meer whataboutisms of ga je erkennen dat je even iets wou posten zonder na te denken of het wel ergens op slaat?
Stay tuned zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht gewoon op je volgende post waarin je je moet bedienen van leugens om je punt te onderschrijven.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De leugens dat ze de uitslagen van referenda zouden respecteren natuurlijk. Daar ging het juist om. Ik vind een gewapende man in het stemhokje een stuk duidelijker dan een illusie van keuze. Bij de gewapende man weet je waar je aan toe bent lol.
Hilarisch wel dat Chivaz zichzelf voor probeert te doen als voorstander van vvmu en democratie terwijl hij hier beweert geen problemen te hebben met gewapende intimidatie bij een stembusgang.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet kent tussen raadgevend en correctief zegt genoeg.
En inderdaad, Cameron had het Brexit referendum naast zich neer kunnen leggen.
En het is iemands recht om te vinden dat hij dat beter had kunnen doen.
Het is volstrekt naïef om te denken dat het type wat blind achter een leider aanloopt, zelfs wanneer die leider dood en verderf zaait, iets is van vroeger. Ooit gaan dit soort types de nieuwe concentratiekampen, de deportaties en wellicht de vernietiging van bevolkingsgroepen verdedigen. "Ja hij kon niet anders want....".quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Hilarisch wel dat Chivaz zichzelf voor probeert te doen als voorstander van vvmu en democratie terwijl hij hier beweert geen problemen te hebben met gewapende intimidatie bij een stembusgang.
En hoezo hebben ze de uitslag niet gerespecteerd dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De leugens dat ze de uitslagen van referenda zouden respecteren natuurlijk. Daar ging het juist om. Ik vind een gewapende man in het stemhokje een stuk duidelijker dan een illusie van keuze. Bij de gewapende man weet je waar je aan toe bent lol.
Ja hilarisch of niet, ik kies voor duidelijkheid ipv een illusie. De uitkomst is hoe dan ook hetzelfde of het referendum nu door gewapende Russen of liegende Nederlanders word georganiseerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Hilarisch wel dat Chivaz zichzelf voor probeert te doen als voorstander van vvmu en democratie terwijl hij hier beweert geen problemen te hebben met gewapende intimidatie bij een stembusgang.
Hebben we inderdaad gezien tijdens corona, doen ze zonder pardon nog een keer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is volstrekt naïef om te denken dat het type wat blind achter een leider aanloopt, zelfs wanneer die leider dood en verderf zaait, iets is van vroeger. Ooit gaan dit soort types de nieuwe concentratiekampen, de deportaties en wellicht de vernietiging van bevolkingsgroepen verdedigen. "Ja hij kon niet anders want....".
Een niet-bestaande oorlog kan niet voorbij gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben we inderdaad gezien tijdens corona, doen ze zonder pardon nog een keer.
Biden's oorlog in Oekraïne is gelukkig bijna voorbij.
Je hebt nog steeds niet aangetoond dat er gelogen is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja hilarisch of niet, ik kies voor duidelijkheid ipv een illusie. De uitkomst is hoe dan ook hetzelfde of het referendum nu door gewapende Russen of liegende Nederlanders word georganiseerd.
Ik wil het wel voor de derde keer herhalen, de leugen zit hem in het feit dat de overheid heeft gezegd dat ze de uitslag zouden respecteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet aangetoond dat er gelogen is.
Maar wel dapper dat je je support voor Rusland nu eindelijk toegeeft.
En let wel de personen die daar aan mee doen schreeuwen altijd om het hardst dat we moeten waken dat het niet weer gebeurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben we inderdaad gezien tijdens corona, doen ze zonder pardon nog een keer.
Biden's oorlog in Oekraïne is gelukkig bijna voorbij.
Nee, om de aandacht af te leiden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Geen idee waar je het verder over hebt, maar Vis1980 verwacht vandaag nieuws over Hunter Biden. Als je een onvoorspelbare junk bent zoals Hunter, dan acht ik de kans best groot.
Daarom ook de afleiding.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:24 schreef Arcee het volgende:
"Trumps poging om aan de macht te blijven was ‘ongekend en crimineel’", schrijft aanklager Smith.
Hopelijk zal Trump voor altijd herinnerd worden als de kinderachtige lafbek die z'n nederlaag niet wilde toegeven en elke criminele truc uit z'n narcistische hoed toverde.
Lijkt het op.quote:
Maar je laat niet zien dat ze dat niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor de derde keer herhalen, de leugen zit hem in het feit dat de overheid heeft gezegd dat ze de uitslag zouden respecteren.
Only the best!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:08 schreef Kijkertje het volgende:
WATCH LIVE: Pete Hegseth testifies at Senate confirmation hearing for defense secretary
Bekijk deze YouTube-video
Fragmenten bij Aaron Rupar:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfpjg5hjf22y
[ afbeelding ]
quote:Sen. Tim Kaine (D-VA) questioned if Pete Hegseth, Trump's pick to be defense secretary, will uphold the oath of office, if confirmed. During a confirmation hearing, Kaine focused on Hegseth's character, bringing up his extra-marital affair with a Fox News producer that resulted in a baby. Kaine also raised that Hegseth has admitted to what he describes as a consensual encounter with a woman in California in October 2017, shortly after the birth of the child. That woman accused Hegseth of sexual assault. Hegseth repeatedly denied all allegations and cast doubt on their credibility, dismissing them as "anonymous."
Wat een ongeïnspireerde suflul vind ik die Zuckerberg toch. Uitstraling van een opgedroogd washandje.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ x ]
Weet niet wat hier van waar is, maar het lijkt erop dat jij Musk aan het nadoen is nu hij ineens fan van Trump is.
Omhooggevallen websitebouwertje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een ongeïnspireerde suflul vind ik die Zuckerberg toch. Uitstraling van een opgedroogd washandje.
Ik vond het helemaal niet makkelijk. En wel integendeel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En let wel de personen die daar aan mee doen schreeuwen altijd om het hardst dat we moeten waken dat het niet weer gebeurt.
De coronaperiode heeft mij wat dat betreft een hoop geleerd over hoe gevoelig mensen zijn voor overheidspropaganda en hoe makkelijk ze hun eigen principes aan de kant zetten.
Met een ruggegraat van Playdoh klei.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een ongeïnspireerde suflul vind ik die Zuckerberg toch. Uitstraling van een opgedroogd washandje.
Nou vertel, volgens mij 0 en zijn in de VS vooral veel doden gevallen omdat de overheid te laat iets deed. Dan bedoel ik niet met geweld ingrijpen, voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoeveel mensen zijn er ook alweer door overheidsgeweld gesneuveld in de Corona-periode? Hier of in de VS?
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daar wordt niet meer gehapt op de trollen dus zijn ze uitgeweken naar hier.
er is minstens 1 dode gevallen omdat ze het advies van Donald om bleek te drinken opvolgden..quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou vertel, volgens mij 0 en zijn in de VS vooral veel doden gevallen omdat de overheid te laat iets deed. Dan bedoel ik niet met geweld ingrijpen, voor de duidelijkheid.
Ik heb niet de kennis om dit op waarde te schatten maar sta er voor open als het zo is. Even kijken of het door serieuze journalisten en media wordt opgepikt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou als je deze reddit leest
https://www.reddit.com/r/somethingiswrong2024/s/FxZpkdKXye
Met bijv
https://www.reddit.com/r/somethingiswrong2024/s/jrMVrAuz2Y
https://www.reddit.com/r/Whistleblowers/s/PDt9LIpV8s
Dan is dat toch wel erg bijzonder.
Hegseth is zo ongeschikt dat vergeleken met hem Gaetz overkomt als een juiste keuze. Geen idee waar ze deze gast vandaan hebben gehaald.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Net even wat fragmenten aan het bekijken van de hoorzitting van Hegseth. Enge vent met een waslijst aan karaktergebreken.
Je gaat terugverlangen naar Mattis.
Was dat geen presentator op Fox ofzo? En verder heeft 'ie stoere plakplaatjes en staat hij stoer op de foto met geweren dus dan is het in de ogen van MAGA-halfjes al snel een geschikt persoon om minister te worden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hegseth is zo ongeschikt dat vergeleken met hem Gaetz overkomt als een juiste keuze. Geen idee waar ze deze gast vandaan hebben gehaald.
Dat denk ik ook, maar toch goed als je dat zelf uitlegt.quote:
Dat en meer om volledig ongeschikt te zijn. Maga vind dat hij geschikt is omdat hij een blauwe maandag militair is geweest. Volgens die standaard zou ik ondertussen leiding moeten geven aan Nato.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was dat geen presentator op Fox ofzo? En verder heeft 'ie stoere plakplaatjes en staat hij stoer op de foto met geweren dus dan is het in de ogen van MAGA-halfjes al snel een geschikt persoon om minister te worden.
Deze maga mensen gebruiken gewoon een andere vorm van positieve discriminatie, wat dan weer bizar is omdat ze zich zo daar tegen verzetten want vanuit hun logica die we hoorden tegen dei de meest geschikte persoon gekozen moet worden en niet die zwarte vrouw.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was dat geen presentator op Fox ofzo? En verder heeft 'ie stoere plakplaatjes en staat hij stoer op de foto met geweren dus dan is het in de ogen van MAGA-halfjes al snel een geschikt persoon om minister te worden.
quote:A convicted sexual predator, a couch fucker, a man with a worm eaten brain, a billionaire megalomaniac belly dancer and a drunken tattooed white supremicist woman beater walk into a bar.....
Nou, ja, ze doen maar lekker. Helaas is de geopolitieke impact en macht van deze failed state nogal groot.quote:
Valt wel mee. Qua softpower gaat die macht hard achteruit. Dan kunnen ze wel dreigen of met bommen en raketten gaan smijten, maar dan lopen ze een gerede kans die terug te krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, ja, ze doen maar lekker. Helaas is de geopolitieke impact en macht van deze failed state nogal groot.
Hopelijk wordt hij snel op geniepige wijze kapot gepest door de mensen onder hem.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Net even wat fragmenten aan het bekijken van de hoorzitting van Hegseth. Enge vent met een waslijst aan karaktergebreken.
'We have all made mistakes!'quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Jezuschristustehobbelpaard de schaamteloosheidquote:
Trumps dreigementen om Israël geen strobreed in de weg te leggen, zullen wellicht een rol hebben gespeeld. Hamas kiest eieren voor zijn geld.quote:
Schaamteloos inderdaad en het wachten is op de volgende aflevering van 'Eeuwige haat in Gaza/Israël'.quote:
Zo zou je het kunnen opvatten, feit blijft immers wel overeind staan dat het dreigement van Trump heeft gewerkt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Checkt reactie van Chivaz...yup, de totale trollerij in vol ornaat
Nou kom maar met je bewijs.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:06 schreef Chivaz het volgende:
feit blijft immers wel overeind staan dat het dreigement van Trump heeft gewerkt
De tijdlijn zegt genoeg hè. Dreigement, onderhandelingen en een staakt het vuren.quote:
Die arme Chivaz kan onderhand zijn huis niet meer uit door de morbide obesitas omdat jij hem blijft voeren.quote:
15 maanden oorlog, waarbij Israël met volledige steun van de VS Hamas en Hezbollah volledig naar de tyfus hebben geholpen, gaza in puin hebben geschoten, Iran hebben verzwakt, wat mede heeft geholpen bij het ineenstorten van het Assad regime. We zitten nu op het punt waarbij voor Israël amper meer iets te halen valt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:59 schreef Rnie het volgende:
Dit heeft Trump maar weer mooi geflikt.
Zeker, Trump heeft dat prima gedaan. Alle hulde. Vooral een mooi voorbeeld van samenwerking tussen beide Amerikaanse onderhandelaars. Want dat is namelijk het echte succes, 1 front vormen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:54 schreef Chivaz het volgende:
Toch best jammer hoor dat er niemand hier is die de doorslaggevende rol van Trump met het staakt het vuren in Gaza en het vrijlaten van de gijzelaars niet wil erkennen.
Je zou toch wat meer dankbaarheid verwachten omdat er toch een aantal users hier zijn die erg veel sympathie voor de Palestijnse zaak hebben.
Nu nog hopen dat een ieder woord houd en de gijzelaars na zo’n lange tijd eindelijk bevrijd worden.
Ik verwacht in Oekraïne binnen enkele maanden een soortgelijke doorbraak.
Dat zal 4 jaar lang zo gaan: gaat er iets goed in de wereld dan is het aan Trump te danken, maar als er iets slecht gaat dan krijgen Biden en de radical left de schuld. Zo gaat het eigenlijk al jaren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 06:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, de trollen komen boven drijven.
15 maanden oorlog, waarbij Israël met volledige steun van de VS Hamas en Hezbollah volledig naar de tyfus hebben geholpen, gaza in puin hebben geschoten, Iran hebben verzwakt, wat mede heeft geholpen bij het ineenstorten van het Assad regime. We zitten nu op het punt waarbij voor Israël amper meer iets te halen valt.
De regering Biden is maandenlang bezig geweest met het bemiddelen van een overeenkomst en hebben die bereikt volgens het framework dat Biden voor ogen had.
En wat wordt er geroepen?
Dit heeft Trump maar weer mooi geflikt
Dit worden 4 jaar aan bier en popcorn, waarbij zich een clown world ontwikkeld die volledig voorbij gaat aan de realiteit. Met als gevolg een toename van trollen die hun eigen alternatieve realiteit propageren.
Tuurlijk en als Trump straks president is en het vuur in LA gaat uit. Dan is dat omdat Trump het hoogstpersoonlijk gestopt heeft en niemand anders.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:59 schreef Rnie het volgende:
Wutquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:59 schreef Rnie het volgende:
Netanyahu heeft, getuige het aantal aanklachten dat hem te wachten staat, ook nog helemaal geen baat bij wat voor akkoord dan ook.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Israel is overigens nog niet akkoord, dus ik vind de nieuwsberichten wel wat prematuur.
Als eindverantwoordelijken wel, maar ik denk dat de feitelijke credits naar de gezanten gaan. Zeker van Trump verwacht ik helemaal niks gezien zijn mentale capaciteiten. Maar van Biden eigenlijk ook niet echt meer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef Hanca het volgende:
Het is gewoon een samenwerking van Trump en Biden geweest: https://www.ad.nl/buitenl(...)nder-trump~a81a8955/
En ja, dan mogen de credits naar allebei.
Het heeft waarschijnlijk zeker wel geholpen, maar was Hezbollah niet gedecimeerd, Syrië niet gekanteld, Hamas niet geïsoleerd dan had deze ferme taal waarschijnlijk wat minder indruk gemaakt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik denk dat Hamas zo bang was dat Trump's 'If the hostages are not released before inauguration day, all hell will break lose' echt ging gebeuren, dat ze hebben toegegeven. Wat ze natuurlijk al lang hadden kunnen doen. Als Biden dezelfde woorden had uitgesproken, had niemand dat geloofd.
Eens, maar Biden en Trump zijn natuurlijk wel over hun schaduw heen gestapt en gaan samenwerken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:26 schreef archito het volgende:
[..]
Als eindverantwoordelijken wel, maar ik denk dat de feitelijke credits naar de gezanten gaan. Zeker van Trump verwacht ik helemaal niks gezien zijn mentale capaciteiten. Maar van Biden eigenlijk ook niet echt meer.
Zeker, de opdracht geven om samen te werken is al een persoonlijke overwinning voor beide. In die zin wist Trump toch wel dat hij vervolgens alle succes zou gaan claimen dus was dit een mooie manier om deze crisis mogelijk niet mee te nemen in zijn presidentschap.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eens, maar Biden en Trump zijn natuurlijk wel over hun schaduw heen gestapt en gaan samenwerken.
Ik denk dat dat nog wel meevalt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik denk dat Hamas zo bang was dat Trump's 'If the hostages are not released before inauguration day, all hell will break lose' echt ging gebeuren, dat ze hebben toegegeven. Wat ze natuurlijk al lang hadden kunnen doen. Als Biden dezelfde woorden had uitgesproken, had niemand dat geloofd.
Als deze deal definitief doorzet gaat hij toch echt de boeken in onder Bidens presidentschap en niet die van Trump, hoe graag bepaalde lieden de geschiedenis ook willen verdraaienquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:59 schreef Rnie het volgende:
Ik zie dit wel vaker, dat mensen Rusland en Israel over een kam scheren. Dat is eigenlijk heel vreemd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:23 schreef BlackLining het volgende:
Israël is, net als de Russen, heel goed in dingen kapot schieten.
Nee want de situatie in Israël vergelijken met wat Oekraïne is ondergaan is proportioneelquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zie dit wel vaker, dat mensen Rusland en Israel over een kam scheren. Dat is eigenlijk heel vreemd.
Want Rusland is altijd de aggresor geweest en Israel heeft vanaf het ontstaan altijd onder vuur gelegen van de Arabische landen om hen heen en heeft zichzelf verdedigd. Ook nu was Israel niet de aggresor, maar Hamas.
Dus als je al een vergelijk wil trekken, zou dat zijn tussen Rusland en Hamas en Israel en de Ukraine.
Nee, want Rusland is uit op totale vernieting en Israel alleen maar op totale overgave van de terroristische organisatie Hamas. Als Hamas dat meteen had gedaan en alle gijzelaars had vrijgelaten, waren het afgelopen anderhalf jaar niet gebeurd. Is niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:43 schreef BlackLining het volgende:
Ik doel hier op de schijnbaar onstilbare drang naar totale vernietiging. Die zie je bij zowel Israël als Rusland.
Ja en als Oekraïne zich meteen had overgegeven was er ook niks aan de hand geweestquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, want Rusland is uit op totale vernieting en Israel alleen maar op totale overgave van de terroristische organisatie Hamas. Als Hamas dat meteen had gedaan en alle gijzelaars had vrijgelaten, waren het afgelopen anderhalf jaar niet gebeurd. Is niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:44 schreef Bluesdude het volgende:
Musk was een wappie?
https://www.bnnvara.nl/jo(...)erd-als-coronawappie
Je hebt een beetje moeite om te begrijpen wie de agressor is en wie niet, he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en als Oekraïne zich meteen had overgegeven was er ook niks aan de hand geweest
Heeft Oekraïne eerst meer dan 1000 onschuldigen vermoord en meer dan 200 mensen ontvoerd voordat Rusland binnen viel? Volgens mij niet. En dat is toch wel het enorme verschil. Als je dan toch wil vergelijken: Israël vs Hamas is vergelijkbaar met Amerika vs Al Quaida na de Twin Towers. En inderdaad, daarbij ging Israël veel te ver. Amerika trouwens misschien ook wel, daar was toen minder aandacht voor. Maar dat maakt het nog niet vergelijkbaar met Rusland.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en als Oekraïne zich meteen had overgegeven was er ook niks aan de hand geweest
JIj wil niet begrijpen dat Israel bewust Palestijnen ging vermoorden en hun steden kapot schoten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, want Rusland is uit op totale vernieting en Israel alleen maar op totale overgave van de terroristische organisatie Hamas. Als Hamas dat meteen had gedaan en alle gijzelaars had vrijgelaten, waren het afgelopen anderhalf jaar niet gebeurd. Is niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?
En dan kun je ook nog eens op je water aanvoelen dat zoiets averechts gaat werken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
JIj wil niet begrijpen dat Israel bewust Palestijnen ging vermoorden en hun steden kapot schoten?
Als middel om Hamas te vernietigen, maar ook de Palestijnen bang maken , opdat zij zichzelf keren tegen Hamas.
Dat is terreur volgens de definities. Of er is ook een element de Palestijnen te verjagen van hun land = etnic cleansing
Temeer omdat dat hele beleid de reden is dat Hamas überhaupt bestaat. Als je mensen maar zwaar genoeg onderdrukt hebben ze op gegeven moment niks meer te verliezen en kun je er vanuit gaan dat er extremisme gaat ontstaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan kun je ook nog eens op je water aanvoelen dat zoiets averechts gaat werken.
Daar moest ik dan weer hard om lachen, point taken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die arme Chivaz kan onderhand zijn huis niet meer uit door de morbide obesitas omdat jij hem blijft voeren.
Abuse of power zegt Biden net nadat hij zijn zoon een pardon heeft gegeven voor alle misdaden die hij mogelijk heeft gepleegd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 02:09 schreef Kijkertje het volgende:
Joe Biden speech LIVE: President delivers farewell address
Bekijk deze YouTube-video
Fragmenten:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lft42ckfpk2k
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lft46vfzfs2k
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lft5lq7fpl2u
[ afbeelding ]
Pam Bondi (Trump's AG-kandidaat) beweerde vandaag nog dat in haar termijn niemand boven de wet zal staan en dat terwijl ze gaat werken voor een veroordeelde criminineel die zijn straf kon ontlopen, wiens rechtszaken niet doorgaan en die van zijn eigen SC verregaande immuniteit gekregen heeft omdat hij tot president gekozen is.
Hoezo: niemand staat boven de wet ...
Hoe vreselijk moet het dan wel niet voor jou zijn dat het komende exemplaar niet eens een zoon nodig heeft om misdadig te zijn!quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Abuse of power zegt Biden net nadat hij zijn zoon een pardon heeft gegeven voor alle misdaden die hij mogelijk heeft gepleegd.
Wederom zo’n moment om principieel te blijven maar dat is verdomd lastig als vader zijnde die hoogst waarschijnlijk ook mee heeft geprofiteerd van de misdaden die Hunter Biden heeft gepleegd.
Ik snap best dat hij dat moet zeggen, hij is immers de president en met een stalen gezicht hypocrisie ten toon spreiden en liegen hoort bij de job.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Abuse of power zegt Biden net nadat hij zijn zoon een pardon heeft gegeven voor alle misdaden die hij mogelijk heeft gepleegd.
Wederom zo’n moment om principieel te blijven maar dat is verdomd lastig als vader zijnde die hoogst waarschijnlijk ook mee heeft geprofiteerd van de misdaden die Hunter Biden heeft gepleegd.
Ik snap best dat hij dat moet zeggen, hij is immers de president en met een stalen gezicht hypocrisie ten toon spreiden en liegen hoort bij de job.
Ik veroordeel Biden niet dat hij een pardon heeft gegeven voor zijn zoon. Een ieder die kinderen heeft begrijpt die keuze. Ik bewonder alleen het feit dat hij met een stalen gezicht zit te preken over “abuse of power” terwijl hij zijn zoon en mogelijk zich zelf beschermt tegen eventuele vervolging.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hoe vreselijk moet het dan wel niet voor jou zijn dat het komende exemplaar niet eens een zoon nodig heeft om misdadig te zijn!
Ja dat deed ik ook tijdens die speech, wat ik nog grappiger vind is dat er blijkbaar een hoop mensen zijn die het nog geloven ook. Lol.quote:
Die sjit over Hunter Biden bedoel je?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook tijdens die speech, wat ik nog grappiger vind is dat er blijkbaar een hoop mensen zijn die het nog geloven ook. Lol.
Je bent een van de weinigen die het niet gelooft, zelfs Joe Biden gelooft erin. Waarom anders een pardon als hij compleet onschuldig is?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die sjit over Hunter Biden bedoel je?
In je laatste zin geef je mooi aan waar de fout zit en waarom Biden zijn zoon een pardon heeft gegeven. De Republikeinen hebben immers al een keer een weliswaar totaal gefaald politiek showproces gevoerd tegen een ambteloos burger, namelijk Hunter Biden. En ik kan me voorstellen dat Biden zijn familie daar in de toekomst tegen wil beschermen. En als het in zijn macht ligt, waarom niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen die het niet gelooft, zelfs Joe Biden gelooft erin. Waarom anders een pardon als hij compleet onschuldig is?
Tenzij hij gelooft dat de rechtspraak uiterst corrupt is maar dat kan natuurlijk helemaal niet want hij is immers een democraat. Een voorvechter van democratie en de rechtsstaat.
Elon heeft zijn prioriteiten inmiddels verschoven naar een ruzie met Asmongold, een incel gamer slash streamer die tussen de kakkerlakken en schimmels leeft (geen grap). Deze man is zo waanzinnig tenenkrommend, wat een loser.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:44 schreef Bluesdude het volgende:
Musk was een wappie?
https://www.bnnvara.nl/jo(...)erd-als-coronawappie
Een showproces? Waar heb je het in hemelsnaam over? Zet je nu twijfels bij de rechtsstaat of is Hunter Biden onschuldig?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In je laatste zin geef je mooi aan waar de fout zit en waarom Biden zijn zoon een pardon heeft gegeven. De Republikeinen hebben immers al een keer een weliswaar totaal gefaald politiek showproces gevoerd tegen een ambteloos burger, namelijk Hunter Biden. En ik kan me voorstellen dat Biden zijn familie daar in de toekomst tegen wil beschermen. En als het in zijn macht ligt, waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |