Zo zou je het kunnen opvatten, feit blijft immers wel overeind staan dat het dreigement van Trump heeft gewerkt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Checkt reactie van Chivaz...yup, de totale trollerij in vol ornaat
Nou kom maar met je bewijs.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:06 schreef Chivaz het volgende:
feit blijft immers wel overeind staan dat het dreigement van Trump heeft gewerkt
De tijdlijn zegt genoeg hè. Dreigement, onderhandelingen en een staakt het vuren.quote:
Die arme Chivaz kan onderhand zijn huis niet meer uit door de morbide obesitas omdat jij hem blijft voeren.quote:
15 maanden oorlog, waarbij Israël met volledige steun van de VS Hamas en Hezbollah volledig naar de tyfus hebben geholpen, gaza in puin hebben geschoten, Iran hebben verzwakt, wat mede heeft geholpen bij het ineenstorten van het Assad regime. We zitten nu op het punt waarbij voor Israël amper meer iets te halen valt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:59 schreef Rnie het volgende:
Dit heeft Trump maar weer mooi geflikt.
Zeker, Trump heeft dat prima gedaan. Alle hulde. Vooral een mooi voorbeeld van samenwerking tussen beide Amerikaanse onderhandelaars. Want dat is namelijk het echte succes, 1 front vormen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:54 schreef Chivaz het volgende:
Toch best jammer hoor dat er niemand hier is die de doorslaggevende rol van Trump met het staakt het vuren in Gaza en het vrijlaten van de gijzelaars niet wil erkennen.
Je zou toch wat meer dankbaarheid verwachten omdat er toch een aantal users hier zijn die erg veel sympathie voor de Palestijnse zaak hebben.
Nu nog hopen dat een ieder woord houd en de gijzelaars na zo’n lange tijd eindelijk bevrijd worden.
Ik verwacht in Oekraïne binnen enkele maanden een soortgelijke doorbraak.
Dat zal 4 jaar lang zo gaan: gaat er iets goed in de wereld dan is het aan Trump te danken, maar als er iets slecht gaat dan krijgen Biden en de radical left de schuld. Zo gaat het eigenlijk al jaren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 06:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, de trollen komen boven drijven.
15 maanden oorlog, waarbij Israël met volledige steun van de VS Hamas en Hezbollah volledig naar de tyfus hebben geholpen, gaza in puin hebben geschoten, Iran hebben verzwakt, wat mede heeft geholpen bij het ineenstorten van het Assad regime. We zitten nu op het punt waarbij voor Israël amper meer iets te halen valt.
De regering Biden is maandenlang bezig geweest met het bemiddelen van een overeenkomst en hebben die bereikt volgens het framework dat Biden voor ogen had.
En wat wordt er geroepen?
Dit heeft Trump maar weer mooi geflikt
Dit worden 4 jaar aan bier en popcorn, waarbij zich een clown world ontwikkeld die volledig voorbij gaat aan de realiteit. Met als gevolg een toename van trollen die hun eigen alternatieve realiteit propageren.
Tuurlijk en als Trump straks president is en het vuur in LA gaat uit. Dan is dat omdat Trump het hoogstpersoonlijk gestopt heeft en niemand anders.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:59 schreef Rnie het volgende:
Wutquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:59 schreef Rnie het volgende:
Netanyahu heeft, getuige het aantal aanklachten dat hem te wachten staat, ook nog helemaal geen baat bij wat voor akkoord dan ook.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Israel is overigens nog niet akkoord, dus ik vind de nieuwsberichten wel wat prematuur.
Als eindverantwoordelijken wel, maar ik denk dat de feitelijke credits naar de gezanten gaan. Zeker van Trump verwacht ik helemaal niks gezien zijn mentale capaciteiten. Maar van Biden eigenlijk ook niet echt meer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef Hanca het volgende:
Het is gewoon een samenwerking van Trump en Biden geweest: https://www.ad.nl/buitenl(...)nder-trump~a81a8955/
En ja, dan mogen de credits naar allebei.
Het heeft waarschijnlijk zeker wel geholpen, maar was Hezbollah niet gedecimeerd, Syrië niet gekanteld, Hamas niet geïsoleerd dan had deze ferme taal waarschijnlijk wat minder indruk gemaakt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik denk dat Hamas zo bang was dat Trump's 'If the hostages are not released before inauguration day, all hell will break lose' echt ging gebeuren, dat ze hebben toegegeven. Wat ze natuurlijk al lang hadden kunnen doen. Als Biden dezelfde woorden had uitgesproken, had niemand dat geloofd.
Eens, maar Biden en Trump zijn natuurlijk wel over hun schaduw heen gestapt en gaan samenwerken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:26 schreef archito het volgende:
[..]
Als eindverantwoordelijken wel, maar ik denk dat de feitelijke credits naar de gezanten gaan. Zeker van Trump verwacht ik helemaal niks gezien zijn mentale capaciteiten. Maar van Biden eigenlijk ook niet echt meer.
Zeker, de opdracht geven om samen te werken is al een persoonlijke overwinning voor beide. In die zin wist Trump toch wel dat hij vervolgens alle succes zou gaan claimen dus was dit een mooie manier om deze crisis mogelijk niet mee te nemen in zijn presidentschap.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eens, maar Biden en Trump zijn natuurlijk wel over hun schaduw heen gestapt en gaan samenwerken.
Ik denk dat dat nog wel meevalt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik denk dat Hamas zo bang was dat Trump's 'If the hostages are not released before inauguration day, all hell will break lose' echt ging gebeuren, dat ze hebben toegegeven. Wat ze natuurlijk al lang hadden kunnen doen. Als Biden dezelfde woorden had uitgesproken, had niemand dat geloofd.
Als deze deal definitief doorzet gaat hij toch echt de boeken in onder Bidens presidentschap en niet die van Trump, hoe graag bepaalde lieden de geschiedenis ook willen verdraaienquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:59 schreef Rnie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |