abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216315273
Toch best jammer hoor dat er niemand hier is die de doorslaggevende rol van Trump met het staakt het vuren in Gaza en het vrijlaten van de gijzelaars niet wil erkennen.
Je zou toch wat meer dankbaarheid verwachten omdat er toch een aantal users hier zijn die erg veel sympathie voor de Palestijnse zaak hebben.
Nu nog hopen dat een ieder woord houd en de gijzelaars na zo’n lange tijd eindelijk bevrijd worden.
Ik verwacht in Oekraïne binnen enkele maanden een soortgelijke doorbraak.
pi_216315336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 00:00 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Checkt reactie van Chivaz...yup, de totale trollerij in vol ornaat :')
Zo zou je het kunnen opvatten, feit blijft immers wel overeind staan dat het dreigement van Trump heeft gewerkt.
Gijzelaars komen hopelijk vrij, wie weet vloeien hier verdere gesprekken uit zodat er wellicht een permanente oplossing voor Gaza komt al acht ik die kans zeer klein.
  donderdag 16 januari 2025 @ 00:14:40 #153
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216315389
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 00:06 schreef Chivaz het volgende:
feit blijft immers wel overeind staan dat het dreigement van Trump heeft gewerkt
Nou kom maar met je bewijs.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216315435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 00:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
De tijdlijn zegt genoeg hè. Dreigement, onderhandelingen en een staakt het vuren.
Morgen zullen er wel artikelen verschijnen van de democraten gezinde media die dit op het conto van Biden willen zetten. Ik zie die artikelen morgen wel tegemoet hier.
pi_216315469
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 00:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die arme Chivaz kan onderhand zijn huis niet meer uit door de morbide obesitas omdat jij hem blijft voeren.
pi_216315524
Dit heeft Trump maar weer mooi geflikt. _O_
De enige echte.
pi_216315525
Biden daarover op ~ 9.00:

See Biden’s reaction when reporter asks him if Trump should get credit for Gaza ceasefire

Bekijk deze YouTube-video
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216315677
Joe Biden speech LIVE: President delivers farewell address

Bekijk deze YouTube-video

Fragmenten:

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lft42ckfpk2k

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lft46vfzfs2k

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lft5lq7fpl2u

Pam Bondi (Trump's AG-kandidaat) beweerde vandaag nog dat in haar termijn niemand boven de wet zal staan en dat terwijl ze gaat werken voor een veroordeelde criminineel die zijn straf kon ontlopen, wiens rechtszaken niet doorgaan en die van zijn eigen SC verregaande immuniteit gekregen heeft omdat hij tot president gekozen is.

Hoezo: niemand staat boven de wet ...

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 16-01-2025 02:59:23 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216315847
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2025 00:59 schreef Rnie het volgende:
15 maanden oorlog, waarbij Israël met volledige steun van de VS Hamas en Hezbollah volledig naar de tyfus hebben geholpen, gaza in puin hebben geschoten, Iran hebben verzwakt, wat mede heeft geholpen bij het ineenstorten van het Assad regime. We zitten nu op het punt waarbij voor Israël amper meer iets te halen valt.
De regering Biden is maandenlang bezig geweest met het bemiddelen van een overeenkomst en hebben die bereikt volgens het framework dat Biden voor ogen had.

En wat wordt er geroepen?

Dit heeft Trump maar weer mooi geflikt

Dit worden 4 jaar aan bier en popcorn, waarbij zich een clown world ontwikkeld die volledig voorbij gaat aan de realiteit. Met als gevolg een toename van trollen die hun eigen alternatieve realiteit propageren.

4 jaar BNW door het hele Fok forum.

Ik wens de moderators alvast sterkte toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 17-01-2025 15:35:31 ]
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 16 januari 2025 @ 07:06:43 #160
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216315937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 23:54 schreef Chivaz het volgende:
Toch best jammer hoor dat er niemand hier is die de doorslaggevende rol van Trump met het staakt het vuren in Gaza en het vrijlaten van de gijzelaars niet wil erkennen.
Je zou toch wat meer dankbaarheid verwachten omdat er toch een aantal users hier zijn die erg veel sympathie voor de Palestijnse zaak hebben.
Nu nog hopen dat een ieder woord houd en de gijzelaars na zo’n lange tijd eindelijk bevrijd worden.
Ik verwacht in Oekraïne binnen enkele maanden een soortgelijke doorbraak.
Zeker, Trump heeft dat prima gedaan. Alle hulde. Vooral een mooi voorbeeld van samenwerking tussen beide Amerikaanse onderhandelaars. Want dat is namelijk het echte succes, 1 front vormen.

Had Trump nou hetzelfde rondom Oekraïne gedaan, had ik de kans groter geacht dat dat goed voor Oekraïne gaat aflopen. Maar we gaan het zien, misschien is Vlad inderdaad de sub van meester Donnie. Mocht dat ook lukken, krijg je weer een hulde melding.

Voor mij weegt dat overigens geen moment op tegen de oligarchen koers die de wereld net weer een slagje kutter maakt voor “de gewone man”. Maar hè, de blanke slecht opgeleide man die het al een tijdje lastig vindt dat zijn wijf ook een mening mag hebben heeft gesproken. Alles om LGTBQ te onderdrukken, vrouwen hun plek (aanrecht/bed) te geven en vreemdelingen te mogen opjagen en opsluiten, dat mag wat kosten.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 januari 2025 @ 07:13:01 #161
862 Arcee
Look closer
pi_216315953
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2025 06:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, de trollen komen boven drijven.

15 maanden oorlog, waarbij Israël met volledige steun van de VS Hamas en Hezbollah volledig naar de tyfus hebben geholpen, gaza in puin hebben geschoten, Iran hebben verzwakt, wat mede heeft geholpen bij het ineenstorten van het Assad regime. We zitten nu op het punt waarbij voor Israël amper meer iets te halen valt.
De regering Biden is maandenlang bezig geweest met het bemiddelen van een overeenkomst en hebben die bereikt volgens het framework dat Biden voor ogen had.

En wat wordt er geroepen?

Dit heeft Trump maar weer mooi geflikt

Dit worden 4 jaar aan bier en popcorn, waarbij zich een clown world ontwikkeld die volledig voorbij gaat aan de realiteit. Met als gevolg een toename van trollen die hun eigen alternatieve realiteit propageren.
Dat zal 4 jaar lang zo gaan: gaat er iets goed in de wereld dan is het aan Trump te danken, maar als er iets slecht gaat dan krijgen Biden en de radical left de schuld. Zo gaat het eigenlijk al jaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arcee op 16-01-2025 07:28:21 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_216316033
quote:
Tuurlijk en als Trump straks president is en het vuur in LA gaat uit. Dan is dat omdat Trump het hoogstpersoonlijk gestopt heeft en niemand anders.
pi_216316801
quote:
Wut :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216316834
Het is gewoon een samenwerking van Trump en Biden geweest: https://www.ad.nl/buitenl(...)nder-trump~a81a8955/

En ja, dan mogen de credits naar allebei.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216316868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wut :')
Sorry, Trump en Biden.
De enige echte.
  donderdag 16 januari 2025 @ 09:43:56 #166
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216316875
Ik denk dat Hamas zo bang was dat Trump's 'If the hostages are not released before inauguration day, all hell will break lose' echt ging gebeuren, dat ze hebben toegegeven. Wat ze natuurlijk al lang hadden kunnen doen. Als Biden dezelfde woorden had uitgesproken, had niemand dat geloofd.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 16 januari 2025 @ 10:08:15 #167
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216317162
Israel is overigens nog niet akkoord, dus ik vind de nieuwsberichten wel wat prematuur.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 16 januari 2025 @ 10:11:42 #168
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216317191
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 10:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Israel is overigens nog niet akkoord, dus ik vind de nieuwsberichten wel wat prematuur.
Netanyahu heeft, getuige het aantal aanklachten dat hem te wachten staat, ook nog helemaal geen baat bij wat voor akkoord dan ook.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_216318021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef Hanca het volgende:
Het is gewoon een samenwerking van Trump en Biden geweest: https://www.ad.nl/buitenl(...)nder-trump~a81a8955/

En ja, dan mogen de credits naar allebei.
Als eindverantwoordelijken wel, maar ik denk dat de feitelijke credits naar de gezanten gaan. Zeker van Trump verwacht ik helemaal niks gezien zijn mentale capaciteiten. Maar van Biden eigenlijk ook niet echt meer.
  donderdag 16 januari 2025 @ 11:30:22 #170
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216318075
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik denk dat Hamas zo bang was dat Trump's 'If the hostages are not released before inauguration day, all hell will break lose' echt ging gebeuren, dat ze hebben toegegeven. Wat ze natuurlijk al lang hadden kunnen doen. Als Biden dezelfde woorden had uitgesproken, had niemand dat geloofd.
Het heeft waarschijnlijk zeker wel geholpen, maar was Hezbollah niet gedecimeerd, Syrië niet gekanteld, Hamas niet geïsoleerd dan had deze ferme taal waarschijnlijk wat minder indruk gemaakt.

Het echte probleem met ferme taal is de bereidheid de daad bij het woord te voegen. Wat is de hel in Gaza, erger dan nu al het geval is? Tapijtbombardementen door VS bommenwerpers? Structurele genocide plegen op de Palestijnse bevolking?

Er zijn redenen waarom diplomatie gebaseerd op respectvol omgaan met elkaar op de lange termijn beter werkt dan het eendimensionale dreigen en drukken van types als Trump. Die redenen zijn o.a. geloofwaardigheid, wederkerigheid en bereidwilligheid. Niemand werkt graag samen met een bully.

De cucks en onderkruipsels die de fans vormen van dit soort figuren herkennen waarschijnlijk veel uit hun middelbare schooltijd, toen ze ook al meelopers waren bij het afpersen en bedreigen van medeleerlingen.
pi_216318090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 11:26 schreef archito het volgende:

[..]
Als eindverantwoordelijken wel, maar ik denk dat de feitelijke credits naar de gezanten gaan. Zeker van Trump verwacht ik helemaal niks gezien zijn mentale capaciteiten. Maar van Biden eigenlijk ook niet echt meer.
Eens, maar Biden en Trump zijn natuurlijk wel over hun schaduw heen gestapt en gaan samenwerken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216318430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 11:31 schreef Hanca het volgende:

[..]
Eens, maar Biden en Trump zijn natuurlijk wel over hun schaduw heen gestapt en gaan samenwerken.
Zeker, de opdracht geven om samen te werken is al een persoonlijke overwinning voor beide. In die zin wist Trump toch wel dat hij vervolgens alle succes zou gaan claimen dus was dit een mooie manier om deze crisis mogelijk niet mee te nemen in zijn presidentschap.
pi_216318669
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik denk dat dat nog wel meevalt.

Iets met de grond gelijk bombarderen is op zich niet zo heel erg moeilijk. Ergens een maatschappelijk gedragen overwinning realiseren, dat is moeilijk.

Israël is, net als de Russen, heel goed in dingen kapot schieten. Daadwerkelijk een oplossing bedenken en daaraan committen, dat is hele andere koek. Een finesse die Trump ook niet beheerst. En Israël ook niet gezien de afgelopen 60 jaar.

Dit conflict gaat dan ook gewoon weer oplaaien als Trump vertrokken is, zo niet eerder.

Dat laatste geldt helaas ook voor Oekraïne mocht hij daar überhaupt de geest weer in de fles krijgen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_216318785
twitter

Niet Biden, maar Trump moet weer even in actie komen. Presidentwaardig dit.
De enige echte.
  donderdag 16 januari 2025 @ 12:33:54 #175
319979 Fok-it
All is well
pi_216318818
quote:
Als deze deal definitief doorzet gaat hij toch echt de boeken in onder Bidens presidentschap en niet die van Trump, hoe graag bepaalde lieden de geschiedenis ook willen verdraaien
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')