abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216298085
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zoals jij nu doet? Of vind je het vervelend dat de Nederlandse overheid zich van leugens heeft bedient?
Ik denk dat jij je beter kunt bedienen van desinformatie, gezien je postgeschiedenis hier. Ga je nog in op het feit dat je commentaar op Newsom mav die twiet die je plaatste hopeloze bullshit was, of neem je zoals gewoonlijk geen verantwoordelijkheid voor je leugens en desinformatie?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216298133
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat je jezelf al moet verschuilen achter het verschil “raadgevend” of “correctief” zegt eigenlijk al genoeg. Vooral als de overheid van te voren claimt de uitslag te respecteren.
Blijkbaar was Brexit ook een raadgevend referendum, vond je dan maar dat Cameron de uitslag naast zich neer moest leggen en heel Ruttiaans een hoop nonsense moet gaan lullen om vooral geen recht te doen aan de uitslag?
Natuurlijk vind je dat, je hebt net zoals de rest van je progressieve ideologische matties een broertje dood aan vvmu en democratie.
Dat jij het verschil niet kent tussen raadgevend en correctief zegt genoeg.

En inderdaad, Cameron had het Brexit referendum naast zich neer kunnen leggen.

En het is iemands recht om te vinden dat hij dat beter had kunnen doen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216298149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zoals jij nu doet? Of vind je het vervelend dat de Nederlandse overheid zich van leugens heeft bedient?
Wat voor leugens?
pi_216298155
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat ik het verschil niet weet? Waar blijkt dat uit?
pi_216298195
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik denk dat jij je beter kunt bedienen van desinformatie, gezien je postgeschiedenis hier. Ga je nog in op het feit dat je commentaar op Newsom mav die twiet die je plaatste hopeloze bullshit was, of neem je zoals gewoonlijk geen verantwoordelijkheid voor je leugens en desinformatie?
Ik zat er naast en nu? Nog meer whataboutisms of ga je erkennen dat je even iets wou posten zonder na te denken of het wel ergens op slaat?
pi_216298196
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom zeg je dat ik het verschil niet weet? Waar blijkt dat uit?
Uit het feit dat je viesmad wordt als een overheid een raadgevend referendum niet navolgt zoals jij dat had verwacht..
pi_216298214
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat voor leugens?
De leugens dat ze de uitslagen van referenda zouden respecteren natuurlijk. Daar ging het juist om. Ik vind een gewapende man in het stemhokje een stuk duidelijker dan een illusie van keuze. Bij de gewapende man weet je waar je aan toe bent lol.
pi_216298249
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uit het feit dat je viesmad wordt als een overheid een raadgevend referendum niet navolgt zoals jij dat had verwacht..
Ik word viesmad omdat er gelogen werd dat de uitslag gerespecteerd zou worden. Die leugen hebben ze bij elk referendum herhaald.
Apart trouwens dat de mensen die geloven dat politici doorgaans niet liegen er geen problemen mee hebben dat er word gelogen zolang de eigen agenda maar doorgang heeft.
Een principieel mens is zeldzaam tegenwoordig.
pi_216298275
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zat er naast en nu? Nog meer whataboutisms of ga je erkennen dat je even iets wou posten zonder na te denken of het wel ergens op slaat?
Neuh, ik wacht gewoon op je volgende post waarin je je moet bedienen van leugens om je punt te onderschrijven.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216298292
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Neuh, ik wacht gewoon op je volgende post waarin je je moet bedienen van leugens om je punt te onderschrijven.
Stay tuned zou ik zeggen.
pi_216298293
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De leugens dat ze de uitslagen van referenda zouden respecteren natuurlijk. Daar ging het juist om. Ik vind een gewapende man in het stemhokje een stuk duidelijker dan een illusie van keuze. Bij de gewapende man weet je waar je aan toe bent lol.
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hilarisch wel dat Chivaz zichzelf voor probeert te doen als voorstander van vvmu en democratie terwijl hij hier beweert geen problemen te hebben met gewapende intimidatie bij een stembusgang.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 20:40:47 #105
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216299253
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Hilarisch wel dat Chivaz zichzelf voor probeert te doen als voorstander van vvmu en democratie terwijl hij hier beweert geen problemen te hebben met gewapende intimidatie bij een stembusgang.
Het is volstrekt naïef om te denken dat het type wat blind achter een leider aanloopt, zelfs wanneer die leider dood en verderf zaait, iets is van vroeger. Ooit gaan dit soort types de nieuwe concentratiekampen, de deportaties en wellicht de vernietiging van bevolkingsgroepen verdedigen. "Ja hij kon niet anders want....".
pi_216299420
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En hoezo hebben ze de uitslag niet gerespecteerd dan?
pi_216299538
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Ja hilarisch of niet, ik kies voor duidelijkheid ipv een illusie. De uitkomst is hoe dan ook hetzelfde of het referendum nu door gewapende Russen of liegende Nederlanders word georganiseerd.
pi_216299571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 20:40 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Het is volstrekt naïef om te denken dat het type wat blind achter een leider aanloopt, zelfs wanneer die leider dood en verderf zaait, iets is van vroeger. Ooit gaan dit soort types de nieuwe concentratiekampen, de deportaties en wellicht de vernietiging van bevolkingsgroepen verdedigen. "Ja hij kon niet anders want....".
Hebben we inderdaad gezien tijdens corona, doen ze zonder pardon nog een keer.

Biden's oorlog in Oekraïne is gelukkig bijna voorbij.
pi_216299673
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:

[..]

Een niet-bestaande oorlog kan niet voorbij gaan.
pi_216299702
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja hilarisch of niet, ik kies voor duidelijkheid ipv een illusie. De uitkomst is hoe dan ook hetzelfde of het referendum nu door gewapende Russen of liegende Nederlanders word georganiseerd.
Je hebt nog steeds niet aangetoond dat er gelogen is.

Maar wel dapper dat je je support voor Rusland nu eindelijk toegeeft.
pi_216299722
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt nog steeds niet aangetoond dat er gelogen is.

Maar wel dapper dat je je support voor Rusland nu eindelijk toegeeft.
Ik wil het wel voor de derde keer herhalen, de leugen zit hem in het feit dat de overheid heeft gezegd dat ze de uitslag zouden respecteren.
pi_216299758
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:

[..]

En let wel de personen die daar aan mee doen schreeuwen altijd om het hardst dat we moeten waken dat het niet weer gebeurt.
De coronaperiode heeft mij wat dat betreft een hoop geleerd over hoe gevoelig mensen zijn voor overheidspropaganda en hoe makkelijk ze hun eigen principes aan de kant zetten.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:13:00 #113
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216299787
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 17:26 schreef Rnie het volgende:

[..]
Geen idee waar je het verder over hebt, maar Vis1980 verwacht vandaag nieuws over Hunter Biden. Als je een onvoorspelbare junk bent zoals Hunter, dan acht ik de kans best groot.
Nee, om de aandacht af te leiden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:15:29 #114
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216299846
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 19:24 schreef Arcee het volgende:
"Trumps poging om aan de macht te blijven was ‘ongekend en crimineel’", schrijft aanklager Smith.

Hopelijk zal Trump voor altijd herinnerd worden als de kinderachtige lafbek die z'n nederlaag niet wilde toegeven en elke criminele truc uit z'n narcistische hoed toverde.
Daarom ook de afleiding.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:17:12 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216299878
Hoeveel mensen zijn er ook alweer door overheidsgeweld gesneuveld in de Corona-periode? Hier of in de VS?
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:17:57 #116
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216299893
Is BNW dicht?
pi_216299975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
Is BNW dicht?
Lijkt het op.
pi_216300003
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 21:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik wil het wel voor de derde keer herhalen, de leugen zit hem in het feit dat de overheid heeft gezegd dat ze de uitslag zouden respecteren.
Maar je laat niet zien dat ze dat niet gedaan hebben.
pi_216300010
quote:
Is BNW dicht?
Al een tijdje.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 21:56:41 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_216300682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 18:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Alsof dat hier zin heeft lol.
Wat probeerde je dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_216301465
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 16:08 schreef Kijkertje het volgende:
WATCH LIVE: Pete Hegseth testifies at Senate confirmation hearing for defense secretary

Bekijk deze YouTube-video

Fragmenten bij Aaron Rupar:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfpjg5hjf22y

[ afbeelding ]
Only the best!

Bekijk deze YouTube-video

quote:
Sen. Tim Kaine (D-VA) questioned if Pete Hegseth, Trump's pick to be defense secretary, will uphold the oath of office, if confirmed. During a confirmation hearing, Kaine focused on Hegseth's character, bringing up his extra-marital affair with a Fox News producer that resulted in a baby. Kaine also raised that Hegseth has admitted to what he describes as a consensual encounter with a woman in California in October 2017, shortly after the birth of the child. That woman accused Hegseth of sexual assault. Hegseth repeatedly denied all allegations and cast doubt on their credibility, dismissing them as "anonymous."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 januari 2025 @ 23:00:36 #122
862 Arcee
Look closer
pi_216301949
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[ x ]

Weet niet wat hier van waar is, maar het lijkt erop dat jij Musk aan het nadoen is nu hij ineens fan van Trump is.
Wat een ongeïnspireerde suflul vind ik die Zuckerberg toch. Uitstraling van een opgedroogd washandje.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 23:12:12 #123
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216302205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 23:00 schreef Arcee het volgende:

[..]
Wat een ongeïnspireerde suflul vind ik die Zuckerberg toch. Uitstraling van een opgedroogd washandje.
Omhooggevallen websitebouwertje.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216302614
quote:
Is BNW dicht?
Daar wordt niet meer gehapt op de trollen dus zijn ze uitgeweken naar hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')