Ik word viesmad omdat er gelogen werd dat de uitslag gerespecteerd zou worden. Die leugen hebben ze bij elk referendum herhaald.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uit het feit dat je viesmad wordt als een overheid een raadgevend referendum niet navolgt zoals jij dat had verwacht..
Neuh, ik wacht gewoon op je volgende post waarin je je moet bedienen van leugens om je punt te onderschrijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zat er naast en nu? Nog meer whataboutisms of ga je erkennen dat je even iets wou posten zonder na te denken of het wel ergens op slaat?
Stay tuned zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh, ik wacht gewoon op je volgende post waarin je je moet bedienen van leugens om je punt te onderschrijven.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De leugens dat ze de uitslagen van referenda zouden respecteren natuurlijk. Daar ging het juist om. Ik vind een gewapende man in het stemhokje een stuk duidelijker dan een illusie van keuze. Bij de gewapende man weet je waar je aan toe bent lol.
Hilarisch wel dat Chivaz zichzelf voor probeert te doen als voorstander van vvmu en democratie terwijl hij hier beweert geen problemen te hebben met gewapende intimidatie bij een stembusgang.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet kent tussen raadgevend en correctief zegt genoeg.
En inderdaad, Cameron had het Brexit referendum naast zich neer kunnen leggen.
En het is iemands recht om te vinden dat hij dat beter had kunnen doen.
Het is volstrekt naïef om te denken dat het type wat blind achter een leider aanloopt, zelfs wanneer die leider dood en verderf zaait, iets is van vroeger. Ooit gaan dit soort types de nieuwe concentratiekampen, de deportaties en wellicht de vernietiging van bevolkingsgroepen verdedigen. "Ja hij kon niet anders want....".quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Hilarisch wel dat Chivaz zichzelf voor probeert te doen als voorstander van vvmu en democratie terwijl hij hier beweert geen problemen te hebben met gewapende intimidatie bij een stembusgang.
En hoezo hebben ze de uitslag niet gerespecteerd dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De leugens dat ze de uitslagen van referenda zouden respecteren natuurlijk. Daar ging het juist om. Ik vind een gewapende man in het stemhokje een stuk duidelijker dan een illusie van keuze. Bij de gewapende man weet je waar je aan toe bent lol.
Ja hilarisch of niet, ik kies voor duidelijkheid ipv een illusie. De uitkomst is hoe dan ook hetzelfde of het referendum nu door gewapende Russen of liegende Nederlanders word georganiseerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Hilarisch wel dat Chivaz zichzelf voor probeert te doen als voorstander van vvmu en democratie terwijl hij hier beweert geen problemen te hebben met gewapende intimidatie bij een stembusgang.
Hebben we inderdaad gezien tijdens corona, doen ze zonder pardon nog een keer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:40 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is volstrekt naïef om te denken dat het type wat blind achter een leider aanloopt, zelfs wanneer die leider dood en verderf zaait, iets is van vroeger. Ooit gaan dit soort types de nieuwe concentratiekampen, de deportaties en wellicht de vernietiging van bevolkingsgroepen verdedigen. "Ja hij kon niet anders want....".
Een niet-bestaande oorlog kan niet voorbij gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben we inderdaad gezien tijdens corona, doen ze zonder pardon nog een keer.
Biden's oorlog in Oekraïne is gelukkig bijna voorbij.
Je hebt nog steeds niet aangetoond dat er gelogen is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja hilarisch of niet, ik kies voor duidelijkheid ipv een illusie. De uitkomst is hoe dan ook hetzelfde of het referendum nu door gewapende Russen of liegende Nederlanders word georganiseerd.
Ik wil het wel voor de derde keer herhalen, de leugen zit hem in het feit dat de overheid heeft gezegd dat ze de uitslag zouden respecteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet aangetoond dat er gelogen is.
Maar wel dapper dat je je support voor Rusland nu eindelijk toegeeft.
En let wel de personen die daar aan mee doen schreeuwen altijd om het hardst dat we moeten waken dat het niet weer gebeurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben we inderdaad gezien tijdens corona, doen ze zonder pardon nog een keer.
Biden's oorlog in Oekraïne is gelukkig bijna voorbij.
Nee, om de aandacht af te leiden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Geen idee waar je het verder over hebt, maar Vis1980 verwacht vandaag nieuws over Hunter Biden. Als je een onvoorspelbare junk bent zoals Hunter, dan acht ik de kans best groot.
Daarom ook de afleiding.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:24 schreef Arcee het volgende:
"Trumps poging om aan de macht te blijven was ‘ongekend en crimineel’", schrijft aanklager Smith.
Hopelijk zal Trump voor altijd herinnerd worden als de kinderachtige lafbek die z'n nederlaag niet wilde toegeven en elke criminele truc uit z'n narcistische hoed toverde.
Lijkt het op.quote:
Maar je laat niet zien dat ze dat niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor de derde keer herhalen, de leugen zit hem in het feit dat de overheid heeft gezegd dat ze de uitslag zouden respecteren.
Only the best!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:08 schreef Kijkertje het volgende:
WATCH LIVE: Pete Hegseth testifies at Senate confirmation hearing for defense secretary
Bekijk deze YouTube-video
Fragmenten bij Aaron Rupar:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfpjg5hjf22y
[ afbeelding ]
quote:Sen. Tim Kaine (D-VA) questioned if Pete Hegseth, Trump's pick to be defense secretary, will uphold the oath of office, if confirmed. During a confirmation hearing, Kaine focused on Hegseth's character, bringing up his extra-marital affair with a Fox News producer that resulted in a baby. Kaine also raised that Hegseth has admitted to what he describes as a consensual encounter with a woman in California in October 2017, shortly after the birth of the child. That woman accused Hegseth of sexual assault. Hegseth repeatedly denied all allegations and cast doubt on their credibility, dismissing them as "anonymous."
Wat een ongeïnspireerde suflul vind ik die Zuckerberg toch. Uitstraling van een opgedroogd washandje.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ x ]
Weet niet wat hier van waar is, maar het lijkt erop dat jij Musk aan het nadoen is nu hij ineens fan van Trump is.
Omhooggevallen websitebouwertje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat een ongeïnspireerde suflul vind ik die Zuckerberg toch. Uitstraling van een opgedroogd washandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |