Ik zie dit wel vaker, dat mensen Rusland en Israel over een kam scheren. Dat is eigenlijk heel vreemd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:23 schreef BlackLining het volgende:
Israël is, net als de Russen, heel goed in dingen kapot schieten.
Nee want de situatie in Israël vergelijken met wat Oekraïne is ondergaan is proportioneelquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zie dit wel vaker, dat mensen Rusland en Israel over een kam scheren. Dat is eigenlijk heel vreemd.
Want Rusland is altijd de aggresor geweest en Israel heeft vanaf het ontstaan altijd onder vuur gelegen van de Arabische landen om hen heen en heeft zichzelf verdedigd. Ook nu was Israel niet de aggresor, maar Hamas.
Dus als je al een vergelijk wil trekken, zou dat zijn tussen Rusland en Hamas en Israel en de Ukraine.
Nee, want Rusland is uit op totale vernieting en Israel alleen maar op totale overgave van de terroristische organisatie Hamas. Als Hamas dat meteen had gedaan en alle gijzelaars had vrijgelaten, waren het afgelopen anderhalf jaar niet gebeurd. Is niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:43 schreef BlackLining het volgende:
Ik doel hier op de schijnbaar onstilbare drang naar totale vernietiging. Die zie je bij zowel Israël als Rusland.
Ja en als Oekraïne zich meteen had overgegeven was er ook niks aan de hand geweestquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, want Rusland is uit op totale vernieting en Israel alleen maar op totale overgave van de terroristische organisatie Hamas. Als Hamas dat meteen had gedaan en alle gijzelaars had vrijgelaten, waren het afgelopen anderhalf jaar niet gebeurd. Is niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:44 schreef Bluesdude het volgende:
Musk was een wappie?
https://www.bnnvara.nl/jo(...)erd-als-coronawappie
Je hebt een beetje moeite om te begrijpen wie de agressor is en wie niet, he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en als Oekraïne zich meteen had overgegeven was er ook niks aan de hand geweest
Heeft Oekraïne eerst meer dan 1000 onschuldigen vermoord en meer dan 200 mensen ontvoerd voordat Rusland binnen viel? Volgens mij niet. En dat is toch wel het enorme verschil. Als je dan toch wil vergelijken: Israël vs Hamas is vergelijkbaar met Amerika vs Al Quaida na de Twin Towers. En inderdaad, daarbij ging Israël veel te ver. Amerika trouwens misschien ook wel, daar was toen minder aandacht voor. Maar dat maakt het nog niet vergelijkbaar met Rusland.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en als Oekraïne zich meteen had overgegeven was er ook niks aan de hand geweest
JIj wil niet begrijpen dat Israel bewust Palestijnen ging vermoorden en hun steden kapot schoten?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, want Rusland is uit op totale vernieting en Israel alleen maar op totale overgave van de terroristische organisatie Hamas. Als Hamas dat meteen had gedaan en alle gijzelaars had vrijgelaten, waren het afgelopen anderhalf jaar niet gebeurd. Is niet zo moeilijk om te begrijpen, toch?
En dan kun je ook nog eens op je water aanvoelen dat zoiets averechts gaat werken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
JIj wil niet begrijpen dat Israel bewust Palestijnen ging vermoorden en hun steden kapot schoten?
Als middel om Hamas te vernietigen, maar ook de Palestijnen bang maken , opdat zij zichzelf keren tegen Hamas.
Dat is terreur volgens de definities. Of er is ook een element de Palestijnen te verjagen van hun land = etnic cleansing
Temeer omdat dat hele beleid de reden is dat Hamas überhaupt bestaat. Als je mensen maar zwaar genoeg onderdrukt hebben ze op gegeven moment niks meer te verliezen en kun je er vanuit gaan dat er extremisme gaat ontstaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan kun je ook nog eens op je water aanvoelen dat zoiets averechts gaat werken.
Daar moest ik dan weer hard om lachen, point taken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die arme Chivaz kan onderhand zijn huis niet meer uit door de morbide obesitas omdat jij hem blijft voeren.
Abuse of power zegt Biden net nadat hij zijn zoon een pardon heeft gegeven voor alle misdaden die hij mogelijk heeft gepleegd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 02:09 schreef Kijkertje het volgende:
Joe Biden speech LIVE: President delivers farewell address
Bekijk deze YouTube-video
Fragmenten:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lft42ckfpk2k
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lft46vfzfs2k
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lft5lq7fpl2u
[ afbeelding ]
Pam Bondi (Trump's AG-kandidaat) beweerde vandaag nog dat in haar termijn niemand boven de wet zal staan en dat terwijl ze gaat werken voor een veroordeelde criminineel die zijn straf kon ontlopen, wiens rechtszaken niet doorgaan en die van zijn eigen SC verregaande immuniteit gekregen heeft omdat hij tot president gekozen is.
Hoezo: niemand staat boven de wet ...
Hoe vreselijk moet het dan wel niet voor jou zijn dat het komende exemplaar niet eens een zoon nodig heeft om misdadig te zijn!quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Abuse of power zegt Biden net nadat hij zijn zoon een pardon heeft gegeven voor alle misdaden die hij mogelijk heeft gepleegd.
Wederom zo’n moment om principieel te blijven maar dat is verdomd lastig als vader zijnde die hoogst waarschijnlijk ook mee heeft geprofiteerd van de misdaden die Hunter Biden heeft gepleegd.
Ik snap best dat hij dat moet zeggen, hij is immers de president en met een stalen gezicht hypocrisie ten toon spreiden en liegen hoort bij de job.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Abuse of power zegt Biden net nadat hij zijn zoon een pardon heeft gegeven voor alle misdaden die hij mogelijk heeft gepleegd.
Wederom zo’n moment om principieel te blijven maar dat is verdomd lastig als vader zijnde die hoogst waarschijnlijk ook mee heeft geprofiteerd van de misdaden die Hunter Biden heeft gepleegd.
Ik snap best dat hij dat moet zeggen, hij is immers de president en met een stalen gezicht hypocrisie ten toon spreiden en liegen hoort bij de job.
Ik veroordeel Biden niet dat hij een pardon heeft gegeven voor zijn zoon. Een ieder die kinderen heeft begrijpt die keuze. Ik bewonder alleen het feit dat hij met een stalen gezicht zit te preken over “abuse of power” terwijl hij zijn zoon en mogelijk zich zelf beschermt tegen eventuele vervolging.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hoe vreselijk moet het dan wel niet voor jou zijn dat het komende exemplaar niet eens een zoon nodig heeft om misdadig te zijn!
Ja dat deed ik ook tijdens die speech, wat ik nog grappiger vind is dat er blijkbaar een hoop mensen zijn die het nog geloven ook. Lol.quote:
Die sjit over Hunter Biden bedoel je?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook tijdens die speech, wat ik nog grappiger vind is dat er blijkbaar een hoop mensen zijn die het nog geloven ook. Lol.
Je bent een van de weinigen die het niet gelooft, zelfs Joe Biden gelooft erin. Waarom anders een pardon als hij compleet onschuldig is?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die sjit over Hunter Biden bedoel je?
In je laatste zin geef je mooi aan waar de fout zit en waarom Biden zijn zoon een pardon heeft gegeven. De Republikeinen hebben immers al een keer een weliswaar totaal gefaald politiek showproces gevoerd tegen een ambteloos burger, namelijk Hunter Biden. En ik kan me voorstellen dat Biden zijn familie daar in de toekomst tegen wil beschermen. En als het in zijn macht ligt, waarom niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen die het niet gelooft, zelfs Joe Biden gelooft erin. Waarom anders een pardon als hij compleet onschuldig is?
Tenzij hij gelooft dat de rechtspraak uiterst corrupt is maar dat kan natuurlijk helemaal niet want hij is immers een democraat. Een voorvechter van democratie en de rechtsstaat.
Elon heeft zijn prioriteiten inmiddels verschoven naar een ruzie met Asmongold, een incel gamer slash streamer die tussen de kakkerlakken en schimmels leeft (geen grap). Deze man is zo waanzinnig tenenkrommend, wat een loser.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:44 schreef Bluesdude het volgende:
Musk was een wappie?
https://www.bnnvara.nl/jo(...)erd-als-coronawappie
Een showproces? Waar heb je het in hemelsnaam over? Zet je nu twijfels bij de rechtsstaat of is Hunter Biden onschuldig?quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In je laatste zin geef je mooi aan waar de fout zit en waarom Biden zijn zoon een pardon heeft gegeven. De Republikeinen hebben immers al een keer een weliswaar totaal gefaald politiek showproces gevoerd tegen een ambteloos burger, namelijk Hunter Biden. En ik kan me voorstellen dat Biden zijn familie daar in de toekomst tegen wil beschermen. En als het in zijn macht ligt, waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |