Casting is allesquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:44 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik mis seizoen 2 en 3. Dat waren voor mij de leukste seizoenen.
Paniek?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:46 schreef Ireth het volgende:
De febo moet nu toch ook in paniek zijn??
Dat ze van dit soort dagen een compilatie moeten maken die de kijkers moeten boeien...quote:
Welnee dit is de standaard.quote:
De content voor deze week is al gemaaktquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ze van dit soort dagen een compilatie moeten maken die de kijkers moeten boeien...
en wie is dat ook weer ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:55 schreef Ireth het volgende:
MeneerIreth vanuit de keuken: "Zit Georgina Verbaan er nu ook in??"
Haar zusje deed mee aan De Bondgenotenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:55 schreef Ireth het volgende:
MeneerIreth vanuit de keuken: "Zit Georgina Verbaan er nu ook in??"
Groot gelijk, het is het ultime wanhoopsspel waar Febo ernstig rekening mee moet houden ..quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:58 schreef odie22 het volgende:
ben blij dat ik al die seizoenen dat weerwolven niet gekeken heb, wat een onzinnig spel ook
Waren dat geen Balken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haar zusje deed mee aan De Bondgenoten
ik focus mij op de live met exit + feestje nadienquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Groot gelijk, het is het ultime wanhoopsspel waar Febo ernstig rekening mee moet houden ..
Die ook ja! Dat was Danielle Balk, zus van Amanda Balk.quote:
Ohhw.. Chi.. ik vond haar in eeste instantie wel leuk.. later bleek het wel een ½dood konijntjequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die ook ja! Dat was Danielle Balk, zus van Amanda Balk.
Chi is het zusje van Georgina.
Ben benieuwd hoe de exits gaan lees dat Geraldine en Tatyana alleen de finale doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik focus mij op de live met exit + feestje nadien
Wordt niet gepresenteerd denk ik, gewoon net als in Utopia. Misschien dat BB wat omroept wie het huis moet verlaten of middels dat ronddraaiende rad met al die fotootjes wat je in voorgaande edities zag waar uiteindelijk degene staat die er uit moet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de exits gaan lees dat Geraldine en Tatyana alleen de finale doen
Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Thx.. goedkope oplossing voor RTLquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de exits gaan lees dat Geraldine en Tatyana alleen de finale doen
Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Ik zeg.. Zwarte Brief.. Núquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Degene die nu nog met Weerwolven aan komt en het daadwerkelijk ook speelt moet per direct het huis uit gezet worden!
Wel saai voor de vertrekkers, ook geen familie aanwezig dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt niet gepresenteerd denk ik, gewoon net als in Utopia. Misschien dat BB wat omroept wie het huis moet verlaten of middels dat ronddraaiende rad met al die fotootjes wat je in voorgaande edities zag waar uiteindelijk degene staat die er uit moet.
Sinds het begin eigenlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef kater1 het volgende:
Sinds wanneer staat daar en fluoriserend rode telefooncel?
Inderdaad. Fleur alsjeblieft wegquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy mag blijven van mij, Fleur mag wel naar huis.
Jordy mag nog wel even blijven ja, 2 weken nog, eerst Fleur naar huisje sturen met zijn alle.👊quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy mag blijven van mij, Fleur mag wel naar huis.
Hoezo stomquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
Stom, nu ik mij heb gerealiseerd dat ik Jordy ken, zie ik hem anders. Al is hij nog steeds wel irritant, maar ik kan het beter plaatsen nu. Stom eigenlijk.
Die moeten verplicht aanwezig zijn als hun partner genomineerd is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel saai voor de vertrekkers, ook geen familie aanwezig dan?
Sja. Dat weet je als je als Vlaming meedoet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die moeten verplicht aanwezig zijn als hun partner genomineerd is.
Zei Milena, kan dr partner weer 3,5 uur terugrijden als ze mag blijven.
Verplicht nog welquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die moeten verplicht aanwezig zijn als hun partner genomineerd is.
Zei Milena, kan dr partner weer 3,5 uur terugrijden als ze mag blijven.
Lekker hoteltje pakken en volgende dag met de trein terug.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja. Dat weet je als je als Vlaming meedoet.
Ja, oke dat is wel zo. Maar ik probeer wel naar de huidige jordy te kijken nu.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoezo stom
Iemand irl kennen is heel anders dan via BB en een COS
Denk dat jij juist in de goede kant vooroordelen hebt en gedrag beter kan begrijpenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oke dat is wel zo. Maar ik probeer wel naar de huidige jordy te kijken nu.
Ik kan ook moeilijk wennen aan deze mensen, aan alle bewoners. Vind het dus niet vreemd, ben je net een beetje gewend aan je medebewoners en komen er weer 2 bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef -river- het volgende:
Jordy zeurt te veel tegen de mannen over zijn nominatie, ook zie je dat hij moeilijk kan wennen aan de nieuwe.
Hij spreekt zich ook heel erg tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef -river- het volgende:
Jordy zeurt te veel tegen de mannen over zijn nominatie, ook zie je dat hij moeilijk kan wennen aan de nieuwe.
Jordy is sociaal wat onhandig maar ik heb nog geen hele domme redeneringen gehoord. Hij zit ook wat heftig in het spel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef -river- het volgende:
Daar moet je dan goed over nadenken voor je aan het programma mee wil doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan ook moeilijk wennen aan deze mensen, aan alle bewoners. Vind het dus niet vreemd, ben je net een beetje gewend aan je medebewoners en komen er weer 2 bij.
waar ken je hem van dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oke dat is wel zo. Maar ik probeer wel naar de huidige jordy te kijken nu.
Hij zit teveel in zijn hoofdquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk dat jij juist in de goede kant vooroordelen hebt en gedrag beter kan begrijpen
En ach... Jordy is de slechtse niet. Hij lijkt alleen een wat negatieve instelling heb ik het gevoel
Je moet niets je moet overleven. Je hoeft niet eens het spel te spelen. Glen heeft vorig jaar gewonnen door het spel niet te spelen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij spreekt zich ook heel erg tegen.
Spel spelen, mensen gunnen, vertrouwen enzo blabla.
Je moet het spel spelen of de rit uitzitten en er een leuke tijd van maken.
Pantoffeltennis moet ook nog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Wat volgt nu? Papiermache bal en bolwlen met fleskes? het wordt langzaam aan crisis
Mee in de klas gezeten i.v.m. een opleiding voor't werk. En ik realiseerde me dat vandaag pas. Hij is zoveel afgevallen de afgelopen 2 jaar dat ik hem gewoon niet had herkend.quote:
Gezellig.. laat diegene die het durft de telefoon op te nemen binnen 1 uur BB zijn koffer pakken en vertrekken.. dát is "Alles Is Anders" BBquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Binnenin de telefooncel:
[ afbeelding ]
Juist, dit is een pure overlevingsspel en voor je erin gaat denk goed na of je sterk genoeg bent want anders zet je jezelf op tv goed voor schut.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:32 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet niets je moet overleven. Je hoeft niet eens het spel te spelen. Glen heeft vorig jaar gewonnen door het spel niet te spelen.
Hij is ook absoluut niet dom. Sociaal onhandig is hij absoluut. En ik vind hem hier wel een beetje irritant maar wellicht is dat nog steeds het ongemak en de spanning.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:30 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is sociaal wat onhandig maar ik heb nog geen hele domme redeneringen gehoord. Hij zit ook wat heftig in het spel.
De cossers heb je alvast mee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Degene die nu nog met Weerwolven aan komt en het daadwerkelijk ook speelt moet per direct het huis uit gezet worden!
Naja het is ook spannend voor de bewoners en 24/7 gefilmd worden en dat weten en weten dat heel veel Nederlanders en Belgen een sterke mening over je hebben is stressvol. Niet iedereen kan daar even goed mee omgaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zit teveel in zijn hoofdHet is geen kwaaie jongen en laat inderdaad niet z'n beste kant zien.
Heb het woord bondje vandaag of gisteren ook al horen vallenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Remi: iedereen heeft het hier over tactiek, tactiek, tactiek.
althans Niet dat ik dat heb gehoord
Dat is het denk ik jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja het is ook spannend voor de bewoners en 24/7 gefilmd worden en dat weten en weten dat heel veel Nederlanders en Belgen een sterke mening over je hebben is stressvol. Niet iedereen kan daar even goed mee omgaan
Zo kijkt hij altijd ja.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind jordy juist wel gesprekken voeren met anderen. Hij is nog onzeker en denk dat van gister dat hii die meiden zag en hoorde praten hij in de stress zit. Zijn gezicht heeft hij niet mee zijn mond staat omlaag.
Ik vind hem moeilijk. Denk wel dat hij eerlijk is maar hij is moeilijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is ook absoluut niet dom. Sociaal onhandig is hij absoluut. En ik vind hem hier wel een beetje irritant maar wellicht is dat nog steeds het ongemak en de spanning.
Kunnen ze dan niet een paar daklozen als stand-ins oppikken in A'dam ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel saai voor de vertrekkers, ook geen familie aanwezig dan?
Zou wel zo lief zijn inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet een paar daklozen als stand-ins oppikken in A'dam ?
50 kg is ook niet nix hč !quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mee in de klas gezeten i.v.m. een opleiding voor't werk. En ik realiseerde me dat vandaag pas. Hij is zoveel afgevallen de afgelopen 2 jaar dat ik hem gewoon niet had herkend.
Al had ik dus wel steeds het gevoel dat ik hem ergens van kende, dat klopt dus. Maar 50+ kilo afvallen is wel écht een verschil natuurlijk.
Hij maakt het zichzelf moeilijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind hem moeilijk. Denk wel dat hij eerlijk is maar hij is moeilijk.
Hij heeft ook nooit BB NL gekekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi heeft geen idee waar de Gameroom is .... kaartenbak kandidaat.
Precies. Echt goed van hem, getuigd van doorzettingsvermogen.quote:
Deze moest ik even googlen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach bijna iedereen lijdt aan het RBF-syndroom
Ik ook niet, die zit al vollop in het spel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof geen snars van wat Remi zegt.
Nee ik ook niet , hij praat veel maar zegt weinig.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof geen snars van wat Remi zegt.
Ja.. dat was wel goed van hem.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt eerlijk dat remi heel druk was.
Denk niet dat BB hiervoor een geschikt programma is als carričre lanceringquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi zou heel graag wat meer willen doen in het entertainmentwereldje hierna...
Hij kan altijd tiktok filmpjes gaan maken tijdens het volgende seizoen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Denk niet dat BB hiervoor een geschikt programma is als carričre starter
Ik irriteer me überhaupt aan Remi...quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
Irriteer me steeds meer aan Remi die vragen stelt en de ander niet laat uitpraten.![]()
Samequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef engine het volgende:
Leuk wat meer van Jordy te horen. Wel respect voor.
En een voorbeeld dan voor anderen te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is gaan afvallen omdat hij mee wilde doen aan BB, dat was zijn doel..
Ze heeft juist een profiel om jaloers op te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Jolien moet echt een grotere neus maken als ze de Ton wint![]()
[ afbeelding ]
En omdat hij hele slechte bloedwaardes had na ziekenhuisopnamequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is gaan afvallen omdat hij mee wilde doen aan BB, dat was zijn doel..
En dat is een heel belangrijk detail eraabquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En een voorbeeld dan voor anderen te zijn
Ik nog helemaal niet, ik hou wel van typetjes.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik irriteer me überhaupt aan Remi...
Ja maar als ze straks een grotere bril wil als het effect van deze is uitgewerkt...quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft juist een profiel om jaloers op te zijn
Niels en Jordy kunnen bijna geen zinnen afmaken iddquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
Eigelijk remy vraagt en als iemand wat zegt gaat hij er gelijk tussen door.
En ze zijn 10 en 7.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Niels is al 6 jaar weg bij de mama van zijn kinderen.
Is gewoon onbeschoft wat hij doet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Niels en Jordy kunnen bijna geen zinnen afmaken idd
Ik zie het meer als interesse tonen op zijn manier.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon onbeschoft wat hij doet.
KGooi hem dr maar weer inquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben ze daar duct tape? Mag wel op de mond van Remi.
Incl een appel....quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
KGooi hem dr maar weer in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:54 schreef Lillfex het volgende:
Remy heeft qua persoon wel wat weg van die Jerrel. Kennen jullie die nog
Ik kan typetjes ook wel waarderen, maar deze is to much...quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik nog helemaal niet, ik hou wel van typetjes.
Maar Jerrel was echt vals .. dat kan nog komen bij Remi, maar dat heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:54 schreef Lillfex het volgende:
Remy heeft qua persoon wel wat weg van die Jerrel. Kennen jullie die nog
Ja die was echt heftig maar denk dat Remy er ook mag zijn als hij zoals hij aangeeft alles zegt wat hij wil zeggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Jerrel was echt vals .. dat kan nog komen bij Remi, maar dat heb ik nog niet gezien.
Maakt het voor de kijker wel leukquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja die was echt heftig maar denk dat Remy er ook mag zijn als hij zoals hij aangeeft alles zegt wat hij wil zeggen.
Dit ja, die was constant ruzie aan het maken en dat soort dingen. Ik wacht af en ben benieuwd hoe Remi zich gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Jerrel was echt vals .. dat kan nog komen bij Remi, maar dat heb ik nog niet gezien.
Nope, ze hopen op vanavond maar in die agenda vd stagiair stond morgenochtend.quote:
Gelukkig nog niet gezien /gehoordquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Zit er ook een smakker tussen of eentje met een-ongeluk-in-een-tunnel maalmolen?
Van wat ik nu zie zijn ze ook comfortabel voor een ander qua eten
Eten is sowieso goor om te zien... brrrr...quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Zit er ook een smakker tussen of eentje met een-ongeluk-in-een-tunnel maalmolen?
Dit jaar lijkt mee te vallen, vorig jaar was helquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Oh dat heb ik gelukkig niet, mits er fatsoenlijk gegeten wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eten is sowieso goor om te zien... brrrr...
Zie nu pas dat je #TeamPapegaai bentquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt mee te vallen, vorig jaar was hel
Jep elke maaltijd BB uitquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gelukkig niet, mits er fatsoenlijk gegeten wordt.
Dan is het voor jou even uitchecken![]()
Ik heb weer moeite met dat harde geschraap over die borden, alsof het glazuur er af moet.
Yup! Hoop dat ie wat rellen brengt!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je #TeamPapegaai bent
Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:05 schreef Ebinas het volgende:
Hopelijk gaat die Papegaai echt napraten (geroddel eruit kraaien)
Het kan onbeleefd overkomen, maar het is niet zo bedoeld. Typisch ADHD-gedrag, hij is hyperactief wat ervoor zorgt dat hij heel druk is in zijn hoofd, de manier van uiten is dat dan ook vaak. Dan lijkt het of iemand niet luistert als iemand door de ander heen praat. Hij is gewoon heel snel afgeleid, alle prikkels van BB wakkert dat alleen maar aan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep elke maaltijd BB uit
Van je omschrijving gruwelijk ik al. Echt eten is zo smerig...
Van die brokken spul die in een donker gat worden geschoven en dan gaan malen. Met dat sappige geluid en het geluid van de glottissluiting...
En dat in de herhaling
Brrrr!
En dat mag, in dit gevalquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dat is een heel belangrijk detail eraab
De gruwel weet je goed te omschrijvenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep elke maaltijd BB uit
Van je omschrijving gruwelijk ik al. Echt eten is zo smerig...
Van die brokken spul die in een donker gat worden geschoven en dan gaan malen. Met dat sappige geluid en het geluid van de glottissluiting...
En dat in de herhaling
Brrrr!
En beeld uitquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Vreselijk ja, elke RLS met streams hetzelfde, etenstijd = mutetijd
Ik heb dat ook vaak. Dit hoort ook bij ADHD, en autisme. Weet niet of hij een van die 2 dingen heeft?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop heel hard meequote:Op woensdag 8 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup! Hoop dat ie wat rellen brengt! [ afbeelding ]
Ze zouden hem daar wel op een nette manier op aan kunnen spreken , doet mijn moeder bij mij ook wel als ik weer alle kanten op fladderquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het kan onbeleefd overkomen, maar het is niet zo bedoeld. Typisch ADHD-gedrag, hij is hyperactief wat ervoor zorgt dat hij heel druk is in zijn hoofd, de manier van uiten is dat dan ook vaak. Dan lijkt het of iemand niet luistert als iemand door de ander heen praat. Hij is gewoon heel snel afgeleid, alle prikkels van BB wakkert dat alleen maar aan.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De gruwel weet je goed te omschrijven![]()
Maar beter uit dan die streams.
Mijn vrienden doen dat ook bij mij. Maar als je iemand niet kent, lijkt me dat wat moeijlijker om aan te spreken. En daarbij IS het ook de eerste dagquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zouden hem daar wel op een nette manier op aan kunnen spreken , doet mijn moeder bij mij ook wel als ik weer alle kanten op fladder
Beeld heb ik gelukkig niet zo'n moeite mee, vooral die geluiden. Toen ik vroeger nog veel met de trein ging, zocht ik zodra iemand begon te eten een andere coupe op. Dat gemaal op die appels of gekraak met chips *ril*quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En beeld uit
Die malende kaken en springende adamsappel zijn ook niet je van het voor mij
Maar goed... genoeg gegriezeld
Remy kijkt zelf ook niet echt de kat uit de boom.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mijn vrienden doen dat ook bij mij. Maar als je iemand niet kent, lijkt me dat wat moeijlijker om aan te spreken. En daarbij IS het ook de eerste dag
Lastig idd , daarom ook soms jezelf op de rem zetten als je weet dat je daar 'last' van hebtquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mijn vrienden doen dat ook bij mij. Maar als je iemand niet kent, lijkt me dat wat moeijlijker om aan te spreken. En daarbij IS het ook de eerste dag
Dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Remy kijkt zelf ook niet echt de kat uit de boom.
Hij zal het vaker gehoord hebben gok ik.
Hij heeft het zelf ook al aangegeven dat hij heel druk is en dat hij overwhelmed was.quote:
Dat snap ik ook wel , ik had zelf vroeger als ik me niet 'veilig' voelde dat ik ging ratelen , vreselijk maar ik kon het ook niet stoppenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf ook al aangegeven dat hij heel druk is en dat hij overwhelmed was.
Botst nogal met de rest van het huis, vind ikquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:17 schreef Clasientje het volgende:
Toch snap ik die kleur groen niet wat hun dragen waarom dan niet blauw (logo kleur)
Ben dan net een stuiterbal die elk moment een cliff in kan donderen. Helemaal als ik enthousiasst benquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel , ik had zelf vroeger als ik me niet 'veilig' voelde dat ik ging ratelen , vreselijk maar ik kon het ook niet stoppen
Enigszins herkenbaar ,maar meer vanuit toen , nu sta ik er wel anders in , heeft ook te maken met ouder worden en weten wat het inhoud en hoe je er mee moet omgaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ben dan net een stuiterbal die elk moment een cliff in kan donderen. Helemaal als ik enthousiasst ben
Ik had vanmorgen een sollicitatie gesprek. Toen kwam ik thuis kwamen de nieuwe bewoners.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ben dan net een stuiterbal die elk moment een cliff in kan donderen. Helemaal als ik enthousiasst ben
Daarnaast weet je vaak gewoon al automatisch na een halve zin wat iemand wil gaan zeggen: je hoofd maakt die zin gewoon af en dus begin je zelf met praten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel , ik had zelf vroeger als ik me niet 'veilig' voelde dat ik ging ratelen , vreselijk maar ik kon het ook niet stoppen
En één voordeel.. morgen als je opstaat is er nog steeds geen moer veranderd.. dat moet toch gerust stellenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een sollicitatie gesprek. Toen kwam ik thuis kwamen de nieuwe bewoners.
Het was een aan-eenschakeling van prikkels, heb ik de tv maar even uitgezet en kort dutje gedaan
Maar ik let er heel erg op als ik dat doe, alleen dat moet jezelf wel aanleren.
En voorkomen dat ik in zo'n huis terecht zou komen.
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daarnaast weet je vaak gewoon al automatisch na een halve zin wat iemand wil gaan zeggen: je hoofd maakt die zin gewoon af en dus begin je zelf met praten.Zelf vind ik het gewoon hele effectieve communicatie
Idd en met wat geluk over een paar dagen is er weer iets anders wat ik leuk vindquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En één voordeel.. morgen als je opstaat is er nog steeds geen moer veranderd.. dat moet toch gerust stellen
ADHD en zo'n huis is best te doen hoor. In DGK kwam het wel van pas zelfsquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een sollicitatie gesprek. Toen kwam ik thuis kwamen de nieuwe bewoners.
Het was een aan-eenschakeling van prikkels, heb ik de tv maar even uitgezet en kort dutje gedaan
Maar ik let er heel erg op als ik dat doe, alleen dat moet jezelf wel aanleren.
En voorkomen dat ik in zo'n huis terecht zou komen.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ADHD en zo'n huis is best te doen hoor. In DGK kwam het wel van pas zelfs
Ja daar wel, gekke huis tyfus zooi daar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Huub vond het OOK niet zo erg😅quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In het huis zelf bedoel je?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie nog steeds het nut niet van die ketting om de keukenkraan.
Elsa deed dat heel netjes en heel rustig: "Laat mij het even heel rustig zelf vertellen" toen ze in de rede werd gevallen door Remi.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zouden hem daar wel op een nette manier op aan kunnen spreken , doet mijn moeder bij mij ook wel als ik weer alle kanten op fladder
Remy is een beetje een ongeleid projectiel momenteel , of misschien altijd welquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Elsa deed dat heel netjes en heel rustig: "Laat mij het even heel rustig vertellen" toen ze in de rede werd gevallen door Remi.
18+ ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef Kayro het volgende:
Remi geeft de wasbak een speciale beurt..
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef Kayro het volgende:
Zo'n 3x de
zelfde handelingen..
Glazuur wasbak is er bijna af
Elsa vroeg al of hij smetvrees heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef Kayro het volgende:
Zo'n 3x de
zelfde handelingen..
Daar heb ik dus helemaal geen last vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Elsa vroeg al of hij smetvrees heeft.
🤣🤣 bizarquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Elsa vroeg al of hij smetvrees heeft.
Twee voetbalelftallen met supporters erbij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Vader van Elsa heeft heeeel veeel kinderen gemaakt
met een naaimachine?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa heeft meer dan 22 broers en zussen.
Eentje is omgekomen door een ongeluk met een naaimachine.
Als ik Remi was geweest had ik daar nu even op doorgevraagd...
*proest*quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik heb zoveel vragen nuquote:
Misschien zei ze maaimachine ipv naaimachine, en heb ik het niet goed verstaan. Lijkt me iets meer voor de hand liggend eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zei het je, dit jaar is het Big brother, de musical.
Hoorde ik het toch goedquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Een wat? Een naaimachine!!! Oh misschien zo een grote in een fabriek.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Naaimachine ? Gestikt dan ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Een wat? Een naaimachine!!! Oh misschien zo een grote in een fabriek.
Naaimachine of maaimachine: lijkt me allebei een gruwelijke manier om aan je einde te komenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Een wat? Een naaimachine!!! Oh misschien zo een grote in een fabriek.
lolquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik volgde het niet echt. Maar je ziet wel eens wat dingen op het internet
Hij versprak zich al over de slob toen hij net binnen wasquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
Remi: maar jij had een kledinghanger ding gepakt
Hoe weet je dat, makker... Je had toch niks gekeken?
Ik volgde het puur om Huub, hij zorgde voor leuke beelden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik volgde het niet echt. Maar je ziet wel eens wat dingen op het internet
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij versprak zich al over de slob toen hij net binnen was
Ja dat klopt, dat moeten trans personen altijd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:53 schreef Kissingbird het volgende:
Lennie moet 2x per dag hormonen innemen. Haar hele leven lang.
Nextquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Remi vraagt toch maar even hoever Lennie is, taat in de LBTQ transitie .. nou ja Pilletje, siliconen, enzz leuke info
Is dat ook weer klaar
Niet echt okayquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi trekt zich op aan mensen die het zwaarder hebben dan hijzelf
kan je ook je stembanden laten aanpassen als je dat zou willen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dat moeten trans personen altijd.
ja.. met logopedie en daarna een operatiequote:Op woensdag 8 januari 2025 18:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
kan je ook je stembanden laten aanpassen als je dat zou willen?
Of aanleren dat je toon vrouwelijker wordt?
Die gaat koppijn krijgenquote:
Ja je kan je adamsappel laten verwijderen. En spraakles kan ook. En vaak hebben hormonen ook wel een bepaalde uitwerking op de stem geloof ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
kan je ook je stembanden laten aanpassen als je dat zou willen?
Of aanleren dat je toon vrouwelijker wordt?
Je was me voorquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. met logopedie en daarna een operatie
Zelfs wisselen van stream niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:57 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor volgens mij al vanaf een uur of 2 contineu Remi praten? Er valt niet aan te ontkomen!
Gaan nog een paar lange weken wordenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:57 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor volgens mij al vanaf een uur of 2 contineu Remi praten? Er valt niet aan te ontkomen!
of korterquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Gaan nog een paar lange weken worden
Lennie is leukquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
Scheelt wel dat ie nu met Lennie zit, daar valt prima naar te luisteren.
Remi is de nieuwe Sabeauquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
Het is geen race, het is een marathon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |