Casting is allesquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:44 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik mis seizoen 2 en 3. Dat waren voor mij de leukste seizoenen.
Paniek?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:46 schreef Ireth het volgende:
De febo moet nu toch ook in paniek zijn??
Dat ze van dit soort dagen een compilatie moeten maken die de kijkers moeten boeien...quote:
Welnee dit is de standaard.quote:
De content voor deze week is al gemaaktquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ze van dit soort dagen een compilatie moeten maken die de kijkers moeten boeien...
en wie is dat ook weer ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:55 schreef Ireth het volgende:
MeneerIreth vanuit de keuken: "Zit Georgina Verbaan er nu ook in??"
Haar zusje deed mee aan De Bondgenotenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:55 schreef Ireth het volgende:
MeneerIreth vanuit de keuken: "Zit Georgina Verbaan er nu ook in??"
Groot gelijk, het is het ultime wanhoopsspel waar Febo ernstig rekening mee moet houden ..quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:58 schreef odie22 het volgende:
ben blij dat ik al die seizoenen dat weerwolven niet gekeken heb, wat een onzinnig spel ook
Waren dat geen Balken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haar zusje deed mee aan De Bondgenoten
ik focus mij op de live met exit + feestje nadienquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Groot gelijk, het is het ultime wanhoopsspel waar Febo ernstig rekening mee moet houden ..
Die ook ja! Dat was Danielle Balk, zus van Amanda Balk.quote:
Ohhw.. Chi.. ik vond haar in eeste instantie wel leuk.. later bleek het wel een ½dood konijntjequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die ook ja! Dat was Danielle Balk, zus van Amanda Balk.
Chi is het zusje van Georgina.
Ben benieuwd hoe de exits gaan lees dat Geraldine en Tatyana alleen de finale doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik focus mij op de live met exit + feestje nadien
Wordt niet gepresenteerd denk ik, gewoon net als in Utopia. Misschien dat BB wat omroept wie het huis moet verlaten of middels dat ronddraaiende rad met al die fotootjes wat je in voorgaande edities zag waar uiteindelijk degene staat die er uit moet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de exits gaan lees dat Geraldine en Tatyana alleen de finale doen
Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Thx.. goedkope oplossing voor RTLquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de exits gaan lees dat Geraldine en Tatyana alleen de finale doen
Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Ik zeg.. Zwarte Brief.. Núquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Degene die nu nog met Weerwolven aan komt en het daadwerkelijk ook speelt moet per direct het huis uit gezet worden!
Wel saai voor de vertrekkers, ook geen familie aanwezig dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt niet gepresenteerd denk ik, gewoon net als in Utopia. Misschien dat BB wat omroept wie het huis moet verlaten of middels dat ronddraaiende rad met al die fotootjes wat je in voorgaande edities zag waar uiteindelijk degene staat die er uit moet.
Sinds het begin eigenlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef kater1 het volgende:
Sinds wanneer staat daar en fluoriserend rode telefooncel?
Inderdaad. Fleur alsjeblieft wegquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy mag blijven van mij, Fleur mag wel naar huis.
Jordy mag nog wel even blijven ja, 2 weken nog, eerst Fleur naar huisje sturen met zijn alle.👊quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy mag blijven van mij, Fleur mag wel naar huis.
Hoezo stomquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
Stom, nu ik mij heb gerealiseerd dat ik Jordy ken, zie ik hem anders. Al is hij nog steeds wel irritant, maar ik kan het beter plaatsen nu. Stom eigenlijk.
Die moeten verplicht aanwezig zijn als hun partner genomineerd is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel saai voor de vertrekkers, ook geen familie aanwezig dan?
Sja. Dat weet je als je als Vlaming meedoet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die moeten verplicht aanwezig zijn als hun partner genomineerd is.
Zei Milena, kan dr partner weer 3,5 uur terugrijden als ze mag blijven.
Verplicht nog welquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die moeten verplicht aanwezig zijn als hun partner genomineerd is.
Zei Milena, kan dr partner weer 3,5 uur terugrijden als ze mag blijven.
Lekker hoteltje pakken en volgende dag met de trein terug.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja. Dat weet je als je als Vlaming meedoet.
Ja, oke dat is wel zo. Maar ik probeer wel naar de huidige jordy te kijken nu.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoezo stom
Iemand irl kennen is heel anders dan via BB en een COS
Denk dat jij juist in de goede kant vooroordelen hebt en gedrag beter kan begrijpenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oke dat is wel zo. Maar ik probeer wel naar de huidige jordy te kijken nu.
Ik kan ook moeilijk wennen aan deze mensen, aan alle bewoners. Vind het dus niet vreemd, ben je net een beetje gewend aan je medebewoners en komen er weer 2 bij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef -river- het volgende:
Jordy zeurt te veel tegen de mannen over zijn nominatie, ook zie je dat hij moeilijk kan wennen aan de nieuwe.
Hij spreekt zich ook heel erg tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef -river- het volgende:
Jordy zeurt te veel tegen de mannen over zijn nominatie, ook zie je dat hij moeilijk kan wennen aan de nieuwe.
Jordy is sociaal wat onhandig maar ik heb nog geen hele domme redeneringen gehoord. Hij zit ook wat heftig in het spel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef -river- het volgende:
Daar moet je dan goed over nadenken voor je aan het programma mee wil doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan ook moeilijk wennen aan deze mensen, aan alle bewoners. Vind het dus niet vreemd, ben je net een beetje gewend aan je medebewoners en komen er weer 2 bij.
waar ken je hem van dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oke dat is wel zo. Maar ik probeer wel naar de huidige jordy te kijken nu.
Hij zit teveel in zijn hoofdquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk dat jij juist in de goede kant vooroordelen hebt en gedrag beter kan begrijpen
En ach... Jordy is de slechtse niet. Hij lijkt alleen een wat negatieve instelling heb ik het gevoel
Je moet niets je moet overleven. Je hoeft niet eens het spel te spelen. Glen heeft vorig jaar gewonnen door het spel niet te spelen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij spreekt zich ook heel erg tegen.
Spel spelen, mensen gunnen, vertrouwen enzo blabla.
Je moet het spel spelen of de rit uitzitten en er een leuke tijd van maken.
Pantoffeltennis moet ook nog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Wat volgt nu? Papiermache bal en bolwlen met fleskes? het wordt langzaam aan crisis
Mee in de klas gezeten i.v.m. een opleiding voor't werk. En ik realiseerde me dat vandaag pas. Hij is zoveel afgevallen de afgelopen 2 jaar dat ik hem gewoon niet had herkend.quote:
Gezellig.. laat diegene die het durft de telefoon op te nemen binnen 1 uur BB zijn koffer pakken en vertrekken.. dát is "Alles Is Anders" BBquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Binnenin de telefooncel:
[ afbeelding ]
Juist, dit is een pure overlevingsspel en voor je erin gaat denk goed na of je sterk genoeg bent want anders zet je jezelf op tv goed voor schut.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:32 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet niets je moet overleven. Je hoeft niet eens het spel te spelen. Glen heeft vorig jaar gewonnen door het spel niet te spelen.
Hij is ook absoluut niet dom. Sociaal onhandig is hij absoluut. En ik vind hem hier wel een beetje irritant maar wellicht is dat nog steeds het ongemak en de spanning.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:30 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is sociaal wat onhandig maar ik heb nog geen hele domme redeneringen gehoord. Hij zit ook wat heftig in het spel.
De cossers heb je alvast mee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Degene die nu nog met Weerwolven aan komt en het daadwerkelijk ook speelt moet per direct het huis uit gezet worden!
Naja het is ook spannend voor de bewoners en 24/7 gefilmd worden en dat weten en weten dat heel veel Nederlanders en Belgen een sterke mening over je hebben is stressvol. Niet iedereen kan daar even goed mee omgaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zit teveel in zijn hoofdHet is geen kwaaie jongen en laat inderdaad niet z'n beste kant zien.
Heb het woord bondje vandaag of gisteren ook al horen vallenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Remi: iedereen heeft het hier over tactiek, tactiek, tactiek.
althans Niet dat ik dat heb gehoord
Dat is het denk ik jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja het is ook spannend voor de bewoners en 24/7 gefilmd worden en dat weten en weten dat heel veel Nederlanders en Belgen een sterke mening over je hebben is stressvol. Niet iedereen kan daar even goed mee omgaan
Zo kijkt hij altijd ja.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind jordy juist wel gesprekken voeren met anderen. Hij is nog onzeker en denk dat van gister dat hii die meiden zag en hoorde praten hij in de stress zit. Zijn gezicht heeft hij niet mee zijn mond staat omlaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |