Groot gelijk, het is het ultime wanhoopsspel waar Febo ernstig rekening mee moet houden ..quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:58 schreef odie22 het volgende:
ben blij dat ik al die seizoenen dat weerwolven niet gekeken heb, wat een onzinnig spel ook
Waren dat geen Balken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haar zusje deed mee aan De Bondgenoten
ik focus mij op de live met exit + feestje nadienquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Groot gelijk, het is het ultime wanhoopsspel waar Febo ernstig rekening mee moet houden ..
Die ook ja! Dat was Danielle Balk, zus van Amanda Balk.quote:
Ohhw.. Chi.. ik vond haar in eeste instantie wel leuk.. later bleek het wel een ½dood konijntjequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die ook ja! Dat was Danielle Balk, zus van Amanda Balk.
Chi is het zusje van Georgina.
Ben benieuwd hoe de exits gaan lees dat Geraldine en Tatyana alleen de finale doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik focus mij op de live met exit + feestje nadien
Wordt niet gepresenteerd denk ik, gewoon net als in Utopia. Misschien dat BB wat omroept wie het huis moet verlaten of middels dat ronddraaiende rad met al die fotootjes wat je in voorgaande edities zag waar uiteindelijk degene staat die er uit moet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de exits gaan lees dat Geraldine en Tatyana alleen de finale doen
Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Thx.. goedkope oplossing voor RTLquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de exits gaan lees dat Geraldine en Tatyana alleen de finale doen
Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Ik zeg.. Zwarte Brief.. Núquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Degene die nu nog met Weerwolven aan komt en het daadwerkelijk ook speelt moet per direct het huis uit gezet worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |