Jordy is sociaal wat onhandig maar ik heb nog geen hele domme redeneringen gehoord. Hij zit ook wat heftig in het spel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef -river- het volgende:
Jordy zeurt te veel tegen de mannen over zijn nominatie, ook zie je dat hij moeilijk kan wennen aan de nieuwe.
Daar moet je dan goed over nadenken voor je aan het programma mee wil doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan ook moeilijk wennen aan deze mensen, aan alle bewoners. Vind het dus niet vreemd, ben je net een beetje gewend aan je medebewoners en komen er weer 2 bij.
waar ken je hem van dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oke dat is wel zo. Maar ik probeer wel naar de huidige jordy te kijken nu.
Hij zit teveel in zijn hoofdquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk dat jij juist in de goede kant vooroordelen hebt en gedrag beter kan begrijpen
En ach... Jordy is de slechtse niet. Hij lijkt alleen een wat negatieve instelling heb ik het gevoel
Je moet niets je moet overleven. Je hoeft niet eens het spel te spelen. Glen heeft vorig jaar gewonnen door het spel niet te spelen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij spreekt zich ook heel erg tegen.
Spel spelen, mensen gunnen, vertrouwen enzo blabla.
Je moet het spel spelen of de rit uitzitten en er een leuke tijd van maken.
Pantoffeltennis moet ook nog.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Wat volgt nu? Papiermache bal en bolwlen met fleskes? het wordt langzaam aan crisis
Mee in de klas gezeten i.v.m. een opleiding voor't werk. En ik realiseerde me dat vandaag pas. Hij is zoveel afgevallen de afgelopen 2 jaar dat ik hem gewoon niet had herkend.quote:
Gezellig.. laat diegene die het durft de telefoon op te nemen binnen 1 uur BB zijn koffer pakken en vertrekken.. dát is "Alles Is Anders" BBquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Binnenin de telefooncel:
[ afbeelding ]
Juist, dit is een pure overlevingsspel en voor je erin gaat denk goed na of je sterk genoeg bent want anders zet je jezelf op tv goed voor schut.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:32 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet niets je moet overleven. Je hoeft niet eens het spel te spelen. Glen heeft vorig jaar gewonnen door het spel niet te spelen.
Hij is ook absoluut niet dom. Sociaal onhandig is hij absoluut. En ik vind hem hier wel een beetje irritant maar wellicht is dat nog steeds het ongemak en de spanning.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:30 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is sociaal wat onhandig maar ik heb nog geen hele domme redeneringen gehoord. Hij zit ook wat heftig in het spel.
De cossers heb je alvast mee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Degene die nu nog met Weerwolven aan komt en het daadwerkelijk ook speelt moet per direct het huis uit gezet worden!
Naja het is ook spannend voor de bewoners en 24/7 gefilmd worden en dat weten en weten dat heel veel Nederlanders en Belgen een sterke mening over je hebben is stressvol. Niet iedereen kan daar even goed mee omgaanquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zit teveel in zijn hoofdHet is geen kwaaie jongen en laat inderdaad niet z'n beste kant zien.
Heb het woord bondje vandaag of gisteren ook al horen vallenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Remi: iedereen heeft het hier over tactiek, tactiek, tactiek.
althans Niet dat ik dat heb gehoord
Dat is het denk ik jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja het is ook spannend voor de bewoners en 24/7 gefilmd worden en dat weten en weten dat heel veel Nederlanders en Belgen een sterke mening over je hebben is stressvol. Niet iedereen kan daar even goed mee omgaan
Zo kijkt hij altijd ja.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind jordy juist wel gesprekken voeren met anderen. Hij is nog onzeker en denk dat van gister dat hii die meiden zag en hoorde praten hij in de stress zit. Zijn gezicht heeft hij niet mee zijn mond staat omlaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |