Ik irriteer me überhaupt aan Remi...quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
Irriteer me steeds meer aan Remi die vragen stelt en de ander niet laat uitpraten.![]()
Samequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef engine het volgende:
Leuk wat meer van Jordy te horen. Wel respect voor.
En een voorbeeld dan voor anderen te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is gaan afvallen omdat hij mee wilde doen aan BB, dat was zijn doel..
Ze heeft juist een profiel om jaloers op te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Jolien moet echt een grotere neus maken als ze de Ton wint![]()
[ afbeelding ]
En omdat hij hele slechte bloedwaardes had na ziekenhuisopnamequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is gaan afvallen omdat hij mee wilde doen aan BB, dat was zijn doel..
En dat is een heel belangrijk detail eraabquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En een voorbeeld dan voor anderen te zijn
Ik nog helemaal niet, ik hou wel van typetjes.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik irriteer me überhaupt aan Remi...
Ja maar als ze straks een grotere bril wil als het effect van deze is uitgewerkt...quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft juist een profiel om jaloers op te zijn
Niels en Jordy kunnen bijna geen zinnen afmaken iddquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
Eigelijk remy vraagt en als iemand wat zegt gaat hij er gelijk tussen door.
En ze zijn 10 en 7.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Niels is al 6 jaar weg bij de mama van zijn kinderen.
Is gewoon onbeschoft wat hij doet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Niels en Jordy kunnen bijna geen zinnen afmaken idd
Ik zie het meer als interesse tonen op zijn manier.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon onbeschoft wat hij doet.
KGooi hem dr maar weer inquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben ze daar duct tape? Mag wel op de mond van Remi.
Incl een appel....quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
KGooi hem dr maar weer in![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |