En één voordeel.. morgen als je opstaat is er nog steeds geen moer veranderd.. dat moet toch gerust stellenquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een sollicitatie gesprek. Toen kwam ik thuis kwamen de nieuwe bewoners.
Het was een aan-eenschakeling van prikkels, heb ik de tv maar even uitgezet en kort dutje gedaan
Maar ik let er heel erg op als ik dat doe, alleen dat moet jezelf wel aanleren.
En voorkomen dat ik in zo'n huis terecht zou komen.
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daarnaast weet je vaak gewoon al automatisch na een halve zin wat iemand wil gaan zeggen: je hoofd maakt die zin gewoon af en dus begin je zelf met praten.Zelf vind ik het gewoon hele effectieve communicatie
Idd en met wat geluk over een paar dagen is er weer iets anders wat ik leuk vindquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En één voordeel.. morgen als je opstaat is er nog steeds geen moer veranderd.. dat moet toch gerust stellen
ADHD en zo'n huis is best te doen hoor. In DGK kwam het wel van pas zelfsquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een sollicitatie gesprek. Toen kwam ik thuis kwamen de nieuwe bewoners.
Het was een aan-eenschakeling van prikkels, heb ik de tv maar even uitgezet en kort dutje gedaan
Maar ik let er heel erg op als ik dat doe, alleen dat moet jezelf wel aanleren.
En voorkomen dat ik in zo'n huis terecht zou komen.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ADHD en zo'n huis is best te doen hoor. In DGK kwam het wel van pas zelfs
Ja daar wel, gekke huis tyfus zooi daar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Huub vond het OOK niet zo erg😅quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In het huis zelf bedoel je?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie nog steeds het nut niet van die ketting om de keukenkraan.
Elsa deed dat heel netjes en heel rustig: "Laat mij het even heel rustig zelf vertellen" toen ze in de rede werd gevallen door Remi.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zouden hem daar wel op een nette manier op aan kunnen spreken , doet mijn moeder bij mij ook wel als ik weer alle kanten op fladder
Remy is een beetje een ongeleid projectiel momenteel , of misschien altijd welquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Elsa deed dat heel netjes en heel rustig: "Laat mij het even heel rustig vertellen" toen ze in de rede werd gevallen door Remi.
18+ ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef Kayro het volgende:
Remi geeft de wasbak een speciale beurt..
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef Kayro het volgende:
Zo'n 3x de
zelfde handelingen..
Glazuur wasbak is er bijna af
Elsa vroeg al of hij smetvrees heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:33 schreef Kayro het volgende:
Zo'n 3x de
zelfde handelingen..
Daar heb ik dus helemaal geen last vanquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Elsa vroeg al of hij smetvrees heeft.
🤣🤣 bizarquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Elsa vroeg al of hij smetvrees heeft.
Twee voetbalelftallen met supporters erbij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Vader van Elsa heeft heeeel veeel kinderen gemaakt
met een naaimachine?quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa heeft meer dan 22 broers en zussen.
Eentje is omgekomen door een ongeluk met een naaimachine.
Als ik Remi was geweest had ik daar nu even op doorgevraagd...
*proest*quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa heeft meer dan 22 broers en zussen.
Eentje is omgekomen door een ongeluk met een naaimachine.
Als ik Remi was geweest had ik daar nu even op doorgevraagd...
Ik heb zoveel vragen nuquote:
Misschien zei ze maaimachine ipv naaimachine, en heb ik het niet goed verstaan. Lijkt me iets meer voor de hand liggend eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zei het je, dit jaar is het Big brother, de musical.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |