quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:54 schreef Lillfex het volgende:
Remy heeft qua persoon wel wat weg van die Jerrel. Kennen jullie die nog
Ik kan typetjes ook wel waarderen, maar deze is to much...quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik nog helemaal niet, ik hou wel van typetjes.
Maar Jerrel was echt vals .. dat kan nog komen bij Remi, maar dat heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:54 schreef Lillfex het volgende:
Remy heeft qua persoon wel wat weg van die Jerrel. Kennen jullie die nog
Ja die was echt heftig maar denk dat Remy er ook mag zijn als hij zoals hij aangeeft alles zegt wat hij wil zeggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Jerrel was echt vals .. dat kan nog komen bij Remi, maar dat heb ik nog niet gezien.
Maakt het voor de kijker wel leukquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja die was echt heftig maar denk dat Remy er ook mag zijn als hij zoals hij aangeeft alles zegt wat hij wil zeggen.
Dit ja, die was constant ruzie aan het maken en dat soort dingen. Ik wacht af en ben benieuwd hoe Remi zich gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Jerrel was echt vals .. dat kan nog komen bij Remi, maar dat heb ik nog niet gezien.
Nope, ze hopen op vanavond maar in die agenda vd stagiair stond morgenochtend.quote:
Gelukkig nog niet gezien /gehoordquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Zit er ook een smakker tussen of eentje met een-ongeluk-in-een-tunnel maalmolen?
Van wat ik nu zie zijn ze ook comfortabel voor een ander qua eten
Eten is sowieso goor om te zien... brrrr...quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Zit er ook een smakker tussen of eentje met een-ongeluk-in-een-tunnel maalmolen?
Dit jaar lijkt mee te vallen, vorig jaar was helquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Oh dat heb ik gelukkig niet, mits er fatsoenlijk gegeten wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eten is sowieso goor om te zien... brrrr...
Zie nu pas dat je #TeamPapegaai bentquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit jaar lijkt mee te vallen, vorig jaar was hel
Jep elke maaltijd BB uitquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gelukkig niet, mits er fatsoenlijk gegeten wordt.
Dan is het voor jou even uitchecken![]()
Ik heb weer moeite met dat harde geschraap over die borden, alsof het glazuur er af moet.
Yup! Hoop dat ie wat rellen brengt!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je #TeamPapegaai bent
Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:05 schreef Ebinas het volgende:
Hopelijk gaat die Papegaai echt napraten (geroddel eruit kraaien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |