Zou wel zo lief zijn inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet een paar daklozen als stand-ins oppikken in A'dam ?
50 kg is ook niet nix hè !quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mee in de klas gezeten i.v.m. een opleiding voor't werk. En ik realiseerde me dat vandaag pas. Hij is zoveel afgevallen de afgelopen 2 jaar dat ik hem gewoon niet had herkend.
Al had ik dus wel steeds het gevoel dat ik hem ergens van kende, dat klopt dus. Maar 50+ kilo afvallen is wel écht een verschil natuurlijk.
Hij maakt het zichzelf moeilijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind hem moeilijk. Denk wel dat hij eerlijk is maar hij is moeilijk.
Hij heeft ook nooit BB NL gekekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi heeft geen idee waar de Gameroom is .... kaartenbak kandidaat.
Precies. Echt goed van hem, getuigd van doorzettingsvermogen.quote:
Deze moest ik even googlen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach bijna iedereen lijdt aan het RBF-syndroom
Ik ook niet, die zit al vollop in het spel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof geen snars van wat Remi zegt.
Nee ik ook niet , hij praat veel maar zegt weinig.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof geen snars van wat Remi zegt.
Ja.. dat was wel goed van hem.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt eerlijk dat remi heel druk was.
Denk niet dat BB hiervoor een geschikt programma is als carrière lanceringquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi zou heel graag wat meer willen doen in het entertainmentwereldje hierna...
Hij kan altijd tiktok filmpjes gaan maken tijdens het volgende seizoen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Denk niet dat BB hiervoor een geschikt programma is als carrière starter
Ik irriteer me überhaupt aan Remi...quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
Irriteer me steeds meer aan Remi die vragen stelt en de ander niet laat uitpraten.![]()
Samequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef engine het volgende:
Leuk wat meer van Jordy te horen. Wel respect voor.
En een voorbeeld dan voor anderen te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is gaan afvallen omdat hij mee wilde doen aan BB, dat was zijn doel..
Ze heeft juist een profiel om jaloers op te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Jolien moet echt een grotere neus maken als ze de Ton wint![]()
[ afbeelding ]
En omdat hij hele slechte bloedwaardes had na ziekenhuisopnamequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is gaan afvallen omdat hij mee wilde doen aan BB, dat was zijn doel..
En dat is een heel belangrijk detail eraabquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En een voorbeeld dan voor anderen te zijn
Ik nog helemaal niet, ik hou wel van typetjes.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik irriteer me überhaupt aan Remi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |