Ik vind hem moeilijk. Denk wel dat hij eerlijk is maar hij is moeilijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is ook absoluut niet dom. Sociaal onhandig is hij absoluut. En ik vind hem hier wel een beetje irritant maar wellicht is dat nog steeds het ongemak en de spanning.
Kunnen ze dan niet een paar daklozen als stand-ins oppikken in A'dam ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel saai voor de vertrekkers, ook geen familie aanwezig dan?
Zou wel zo lief zijn inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet een paar daklozen als stand-ins oppikken in A'dam ?
50 kg is ook niet nix hè !quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mee in de klas gezeten i.v.m. een opleiding voor't werk. En ik realiseerde me dat vandaag pas. Hij is zoveel afgevallen de afgelopen 2 jaar dat ik hem gewoon niet had herkend.
Al had ik dus wel steeds het gevoel dat ik hem ergens van kende, dat klopt dus. Maar 50+ kilo afvallen is wel écht een verschil natuurlijk.
Hij maakt het zichzelf moeilijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind hem moeilijk. Denk wel dat hij eerlijk is maar hij is moeilijk.
Hij heeft ook nooit BB NL gekekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi heeft geen idee waar de Gameroom is .... kaartenbak kandidaat.
Precies. Echt goed van hem, getuigd van doorzettingsvermogen.quote:
Deze moest ik even googlen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach bijna iedereen lijdt aan het RBF-syndroom
Ik ook niet, die zit al vollop in het spel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof geen snars van wat Remi zegt.
Nee ik ook niet , hij praat veel maar zegt weinig.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof geen snars van wat Remi zegt.
Ja.. dat was wel goed van hem.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt eerlijk dat remi heel druk was.
Denk niet dat BB hiervoor een geschikt programma is als carrière lanceringquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi zou heel graag wat meer willen doen in het entertainmentwereldje hierna...
Hij kan altijd tiktok filmpjes gaan maken tijdens het volgende seizoen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Denk niet dat BB hiervoor een geschikt programma is als carrière starter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |