Nou jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
@:b_engeltje Zag net je edit dat je niet opent.
Keanu heeft zijn haren buiten met het koude water gewassen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik was ook aan het openen maar vond geen TT... #pregnancybrain![]()
Jij hebt een goede!
Mattheusquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
@:b_engeltje Zag net je edit dat je niet opent.
Keanu heeft zijn haren buiten met het koude water gewassen.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jij hebt een goede!
Ik was ook aan het openen uh uh uh Wie zijn de nominees Spannend!! en toen..was ik te laatquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jij hebt een goede!
whaa anders TT maar aanpassenquote:
Nee johquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
whaa anders TT maar aanpassen![]()
Ze speculaasden erover vanmorgen omdat ze kleren zien hangen van andere mensen
Ja!quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
Mattheus heeft een haartransplantatie gehad
Die eerste gaat gewoonquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Lennie: ik wilde iets zeggen over andere jaren, maar dat doe ik niet want dat mag niet.
Maar: het wil niet zeggen dat er iemand uit moet.
Ah nu mag het nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Lennie: ik wilde iets zeggen over andere jaren, maar dat doe ik niet want dat mag niet.
Maar: het wil niet zeggen dat er iemand uit moet.
Kijk dat ving ik even niet opquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zei net "dus ik zie jullie in Turkije??"
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zei net "dus ik zie jullie in Turkije??"
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:18 schreef Ireth het volgende:
Straks heeft de febo gewoon willekeurig wat kleding in de kast gehangen
Jordy is daar wel erg mee bezigquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
Jory : Nederlandse man en Belgische dame dan zou het weer gelijk zijn.
Niels: hoeft ook nie
Ze kunnen in de klerenkast kijken daar stonden net Linda en nog 2 te speculeren of de eigenaar van die kast man of vrouw isquote:
Precies. Het kan ook een stoer wijf zijn en geen prinsesje..quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
Waarom zou het perse een man zijn die xs draagt ?
Ja preciesquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Het kan ook een stoer wijf zijn en geen prinsesje..
Ik vind jordy sowieso contineu bezig met het spel... probeer ook eens te genieten gast...quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy is daar wel erg mee bezig
België Nederland
Ja Jordy ging ook lachen om Vlaamse woorden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy is daar wel erg mee bezig
België Nederland
Dat lijkt mij van niet , ze nemen de kleding uitgebreid door.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen in de klerenkast kijken daar stonden net Linda en nog 2 te speculeren of de eigenaar van die kast man of vrouw is
Dus iemand die nog niet "binnen" is
Die kleren zullen er gisteren nog niet gehangen hebben vermoed ik...
Ik heb daar een hekel aan. Want het was niet lachen omdat hij het grappig vond, want dat kan gewoon hé... maar meer richting uitlachen of whatever... En dat vind ik zó achterlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja Jordy ging ook lachen om Vlaamse woorden.
Danylo 2.0quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind jordy sowieso contineu bezig met het spel... probeer ook eens te genieten gast...
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij van niet , ze nemen de kleding uitgebreid door.
Ja dat bedoel ik. Mijn man deed dat in het begin dat we elkaar kenden ook maar dat was echt omdat ie t grappig vond, niet zoals Jordy.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb daar een hekel aan. Want het was niet lachen omdat hij het grappig vond, want dat kan gewoon hé... maar meer richting uitlachen of whatever... En dat vind ik zó achterlijk.
Volgens mij maar kan het mis hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
Niels en Jeffrey praten over wat ze mogelijk mogen beslissen met de decision kaart die ze gekregen hebben in de panic room? of hoe heet die Saw kamer?
De kleren zullen er gisteren nog niet gehangen hebben ?quote:
Preciesquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Mijn man deed dat in het begin dat we elkaar kenden ook maar dat was echt omdat ie t grappig vond, niet zoals Jordy.
Das de decision room. De panic room hebben we nog niet gezienquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
Niels en Jeffrey praten over wat ze mogelijk mogen beslissen met de decision kaart die ze gekregen hebben in de panic room? of hoe heet die Saw kamer?
hebben ze daar de somige mensen in haartransplantieklinik gecastet ? mateus,fleur,quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
Mattheus heeft een haartransplantatie gehad
Oh zo. Klopt.. blijkbaar vannacht want er waren een soort klusgeluiden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De kleren zullen er gisteren nog niet gehangen hebben ?
Dat lijkt mij idd niet , Ze heren zaten net niet voor niet die kast met kleding door te nemen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh zo. Klopt.. blijkbaar vannacht want er waren een soort klusgeluiden.
Oef dat weet ik zo niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij maar kan het mis hebben
Is de panic room de oude game room
Maar dan opgedeeld ?
Aan Eliyha Altena van de serie Knokke Off?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jordy doet me aan iemand denken, maar ik weet niet wie.
In Turkije waar mattheus dat heeft laten doen ? Neequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze daar de somige mensen in haartransplantieklinik gecastet ? mateus,fleur,
Jaa dat is hetquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Das de decision room. De panic room hebben we nog niet gezien
Nee klopt. Er zijn verschillen en die kunnen soms voor grappige situaties zorgen. Maar die verschillen zijn er gewoon. Aanvaard ze in plaats van er moeilijk over te doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
PreciesDat dus.
Dat heb ik ook meegemaakt en dat was van beide kanten prima. Maar we hebben elkaars taal nooit belachelijk gemaakt. Slaat ook gewoon nergens op.
en ik dacht zij heeft lange blonde haren, stell je vor dat is bij vio ook zo, gelukkig nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Turkije waar mattheus dat heeft laten doen ? Nee
Fleur heeft een ziekte waardoor haar haren uitvallen daar is niks aan te doen
Fleur heeft geen haartransplantatiequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze daar de somige mensen in haartransplantieklinik gecastet ? mateus,fleur,
Ik vind dat er in dat soort situaties een uitzondering moet zijn. Lenzen in doen met spiegel, meer niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou gewoon iemand anders vragen om te helpen met die lenzen als ik geen spiegel had.
ja maar 2 casten met haarziekte,is en gewisse schema erkennbarquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Fleur heeft geen haartransplantatie
Klopt. Dat geldt voor alle medische dingen of lichamelijke ongemakken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind dat er in dat soort situaties een uitzondering moet zijn. Lenzen in doen met spiegel, meer niet.
Mattheus heeft geen haarziektequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar 2 casten met haarziekte,is en gewisse schema erkennbar
Snot met stukjes op een bordquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:31 schreef Ireth het volgende:
Ik vind havermout hartstikke lekker... maar deze bordjes nodigen niet echt uit
Wij maken geen onderscheid tussen pot of panquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die zit bij in de pot(pan?
)
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij maken geen onderscheid tussen pot of pan
Oh hebben ze het ook er doorheen gedaan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die zit bij in de pot(pan?
)
Ja precies!quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan mag niet over gepraat worden
Gewoon vroeg kaal, dun bezaaid of vreselijk ijdelquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo dann transplantatie gehad? moet toch wat niet goed gewezen zijn
Over wie hadden ze het?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
''Maar het is echt tot aan het slijmende toe''
Ze krijgen wel vitamines erbij, maar inderdaad. Sommige zijn al 5+ kilo afgevallen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het toch niet helemaal normaal dat de inwoners zoveel afgevallen zijn in nog geen week. Ze missen veel noodzakelijke vitamines enzo.
Volgens mij is de havermout gekookt in water. Gekookt in melk is het nog wel te eten maar in water zit er geen smaak aan en is slijmerig.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik eet nu wel graag havermout dus zou het niet heel erg vinden om er mee te ontbijten. Maar wel liever met een beetje kaneel of suiker erbij. Zeker met die appel
Ja toen Elsa zo fanatiek aan het roeren was zag je ook stukjes appel erdoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh hebben ze het ook er doorheen gedaan?
Zag alleen die 2 mickey mouse appel oortjes erop
Wie zei dat?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
''Maar het is echt tot aan het slijmende toe''
Jeff of Niels. Ze zeggen steeds: ''diegene'' .. Nog niet op een naam kunnen betrapen.quote:
Ken je nagaan hoeveel vetten suikers en zouten er in regulier eten zitquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het toch niet helemaal normaal dat de inwoners zoveel afgevallen zijn in nog geen week. Ze missen veel noodzakelijke vitamines enzo.
Fleur of Milena, beeld stond anders en ik herkende even de stem niet.quote:
Oh, ik heb het nog nooit gegeten gekookt in water. Maak het altijd met havermelk, want ik mag geen koemelk. Zal inderdaad minder smaak hebben dan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij is de havermout gekookt in water. Gekookt in melk is het nog wel te eten maar in water zit er geen smaak aan en is slijmerig.
Goeie..quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoeveel vetten suikers en zouten er in regulier eten zit
En hoe water je echt laat afvallen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fleur of Milena, beeld stond anders en ik herkende even de stem niet.
Die zijn sowieso niet zo positiefquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fleur of Milena, beeld stond anders en ik herkende even de stem niet.
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zit niet echt hummor in deze groep. Dat mis ik wel een beetje. Saai tot nu toe
Ik vind die trui die ze aan heeft geweldig. En gisteren een groene joggingbroek heel wijd...quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef b_engeltje het volgende:
Lennie zei over zichzelf dat ze een fasionesta is... maar ik zie dat nog niet echt in der kleding
Die zal wel weer fluisterenquote:
Dat is best persoonlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zit niet echt hummor in deze groep. Dat mis ik wel een beetje. Saai tot nu toe
Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kreeg jij mee waarvoor dat was?
voor de badjas wellicht?
Badjas iddquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kreeg jij mee waarvoor dat was?
voor de badjas wellicht?
@spapaars of @LionHeart weet dat welquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Moet nog kijken hoe ik mijn browser kan instellen om terug te spoelen.
Ik heb een heel ander beeld bij fasionesta...quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind die trui die ze aan heeft geweldig. En gisteren een groene joggingbroek heel wijd...
Maar wat bepaald dan wanneer je wel of geen Fashionista bent? Want ik vind haar kledingstijl echt wel tof bij haar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef b_engeltje het volgende:
Lennie zei over zichzelf dat ze een fasionesta is... maar ik zie dat nog niet echt in der kleding
Dat is wel handigquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Moet nog kijken hoe ik mijn browser kan instellen om terug te spoelen.
Ik zie haar ook in leuke dingen lopenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar wat bepaald dan wanneer je wel of geen Fashionista bent? Want ik vind haar kledingstijl echt wel tof bij haar.
Elsa en Lindaquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
Lisa en Linda slapen niet meer in die luxe kamer?
Ze gaan hun slaapplekken veranderen omdat er 2 nieuwe komen en Lisa zegt "ik ga wel onder het bed"
Dat dus ik had er een heel ander beeld bijquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar wat bepaald dan wanneer je wel of geen Fashionista bent? Want ik vind haar kledingstijl echt wel tof bij haar.
Tot laterquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
ja tijd om te gaan voor mij.
Ze gaan etendan mis ik niet veel
![]()
Je dacht meer glamour?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat dus ik had er een heel ander beeld bij
in somige bb lopen ze halfnakt zegt niemand wat, dat hier is 50er jaar niveauquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wel goed dat ze strenger zijn op het dragen van die badjassen. Was echt geen zicht.
Niels liep net nog half naaktquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
in somige bb lopen ze halfnakt zegt niemand wat, dat hier is 50er jaar niveau
Typisch is dat he? Ik betrap me er soms ook wel op.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:45 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik was in begin toen ze haar zelf voorstelde bang dat het zo’n overdreven Louisa Jansen typ zou zijn, helemaal over de top tegen het dragqueen achtige aan. Hoezo vooroordeel?
Mod Edit Niet doenquote:
Dat vooroordeel is helemaal niet gek, dat hangt er ook een beetje aan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:45 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik was in begin toen ze haar zelf voorstelde bang dat het zo’n overdreven Louisa Jansen typ zou zijn, helemaal over de top tegen het dragqueen achtige aan. Hoezo vooroordeel?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat vooroordeel is helemaal niet gek, dat hangt er ook een beetje aan.
Daarom vind ik Lenny zo tof, ze geeft een compleet ander beeld van een transgender.
Gewoon een mooie lieve meid, had nooit verwacht dat ze nu mijn favoriete bewoner zou zijn
Ja precies! Is voor nu ook mijn favoriet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat vooroordeel is helemaal niet gek, dat hangt er ook een beetje aan.
Daarom vind ik Lenny zo tof, ze geeft een compleet ander beeld van een transgender.
Gewoon een mooie lieve meid, had nooit verwacht dat ze nu mijn favoriete bewoner zou zijn
Ik hou durvanquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:54 schreef Kodiak100 het volgende:
ik moet toch weer wennen aan dat vlaams soms denk ik echt wat zeg je
Zelfs ik versta ze niet altijd als ze zo door elkaar pratenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Links van de andere kasten in het gangetje naar het boudoirquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waar staan deze nieuwe kasten? Ik zie jordy, niels, keanu en ? Er nu bij staan
Oh, de spaarkaart is voor het andere deel van de keuken
Thx!quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Links van de andere kasten in het gangetje naar het boudoir
Zal vooral Niels zijn. Spreekt west-vlaams, en dat is voor de modale vlaming al onverstaanbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Inderdaad. Kom je daar in je noord--koreaans kloffie terug in de bewoonde wereld.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa: het zou pijnlijk zijn als de 3 genomineerde mensen hun koffer moeten inpakken maar nooit hun kleren hebben aangehad
Wil ik dit zien?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy staat te gillen en te kreunen onder de douche.
Nee, enkel met de handen of bestek.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:07 schreef mario390 het volgende:
zo ze mogen niet met de badjas eten of?
Ze kunnen beter in groepen afspreken zodat ipv iedere keer iedereen 5 min de helft en de volgende keer de andere helft.quote:
Ze heeft net vanmorgen met veel moeite die pruik opgezet. Ze weet toch niet van te voren wanneer en hoe laat ze kan douchen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Jeetje. Fleur.. Kan ze eindelijk haar haar wassen, doet ze het niet. Het ziet er al zo ranzig uit en die jeuk steeds. Bah
Beter douchen zonder pruik en de pruik apart goed wassen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Jeetje. Fleur.. Kan ze eindelijk haar haar wassen, doet ze het niet. Het ziet er al zo ranzig uit en die jeuk steeds. Bah
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur: oh kut ik ben een schone onderbroek vergeten mee te nemen
Jordy: wat?
Fleur: ik had een schone onderbroek moeten pakken, komt zo wel.
Jordy: moet ik hem even voor je pakken??
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Beter douchen zonder pruik en de pruik apart goed wassen.
Jep hij komt uit dezelfde plaats als den Glenn toch ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zal vooral Niels zijn. Spreekt west-vlaams, en dat is voor de modale vlaming al onverstaanbaar.
Moest gisteren ook al haar kruis recht trekken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur: oh kut ik ben een schone onderbroek vergeten mee te nemen
Jordy: wat?
Fleur: ik had een schone onderbroek moeten pakken, komt zo wel.
Jordy: moet ik hem even voor je pakken??
Dat is niet gek met een bodyquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest gisteren ook al haar kruis recht trekken.
Ik dus ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Die badjassen. geweldig. Die wil ik ook...
klopt deze persoon leest hier meequote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Hunter het volgende:
Mijn screenshots worden rechtstreeks naar Twitter gekopieerd
[ x ]
Was dat vorige jaren ook niet? Dat hier dingen werden gekopieerd en ergens anders gepost?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Hunter het volgende:
[ x ]
Als ik zulk vies haar had dan zou ik het wel koud wassen. Ze zit de hele dag aan die pruik te klauwen van de jeuk. Was het dan als je de kans hebt. Ik wil niet weten hoe het ruikt als je er naast zit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft net vanmorgen met veel moeite die pruik opgezet. Ze weet toch niet van te voren wanneer en hoe laat ze kan douchen?
Heb ik ze nog niet zien doen, mag vast niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef -river- het volgende:
Je kan sws altijd wat warm water koken en meenemen en iedere dag jezelf goed wassen. Douchen is natuurlijk lekkerder maar goed wassen kan ook.
Wie dan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt deze persoon leest hier meeen zet screenshots of linkjes naar filmpjes direct op Twitter
Mattheusquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben al vergeten wie had er vanochtend om zijn baard te scheren.
Ja inderdaad. Andere jaren liepen ze ook de hele ochtend te zeulen met pannen met water. Of mag dat nu in een keer niet meer. Raar dat niemand dat doet. Wat zal het lekker ruiken op die slaapkamer.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef -river- het volgende:
Je kan sws altijd wat warm water koken en meenemen en iedere dag jezelf goed wassen. Douchen is natuurlijk lekkerder maar goed wassen kan ook.
Toen ik zijn voorstel filmpje zag waarin hij door de microfoon de engelbewaarder zingt en zijn vader en moeder zijn enige fans waren was ik al klaar met deze jongen en in het huis voldeed hij meteen aan mijn verwachtingen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Buschauffeur lijkt Jordy heel eentonig maar als hij met pensioen is wil hij het wel doen lijkt hem super
Het kan, maar degene die dat gaat voorstellen is meteen te controlerend en wordt genomineerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:16 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een schema maken? Vandaag 5 personen douchen en dan morgen de andere 5? Dan heb je meer tijd per persoon en je kan je ook ff wassen bij de wastafel..
Ze deden het gister wel voor de afwas dacht ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:15 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heb ik ze nog niet zien doen, mag vast niet meer
Mattheusquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ben al vergeten wie had er vanochtend om zijn baard te scheren.
Jazekerquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben ze al pannen dan? Ik heb ze nog niet gezien iig.
Nee, ook niet. Inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben ze al pannen dan? Ik heb ze nog niet gezien iig.
Dat gaat diegene natuurlijk niet zeggenquote:
Ah ok, ja dan zou dat kunnen maar geen idee dan waarom ze het nog niet doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jazeker
Potten en pannen. Grillpan, koekenpan, iets van een wok en een hapjespan of een vispan heb ik gezien.
Flauw, ik zou daar gewoon open over zijn en vragen of die screenshots gebruikt mogen worden. Maar wat dat betreft ben ik weer te eerlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gaat diegene natuurlijk niet zeggen
Kan een lurker zijn
Jawel, daarin stond Elsa vanochtend de Slob met appel klaar te makenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:18 schreef ChocoFan het volgende:
Koekenpan wel overigens maar gewone pannen nog niet
Ze zijn er al wel, geen idee dan waarom ze dat niet doen, misschien zijn ze wel gewoon tevreden met het korte douchen.quote:
Dan gaat het alarmquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
Je zal maar de laatste zijn die mag douchen en de tijd is om...
Van warm water naar koud.
Plotseling
Raar , of is dat een keuze?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:12 schreef Hunter het volgende:
[ x ]
Geen idee wie erachter zit, maar het is deze account https://x.com/b_brother2025quote:
Schijnt wel gezond te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
Je zal maar de laatste zijn die mag douchen en de tijd is om...
Van warm water naar koud.
Plotseling
Ze hebben 20(?) minuten geloof ikquote:
Niet mijn keuze. Het is iemand die er van profiteert voor de likesquote:
Vreemd. Maar ook precies waarom ik een hekel heb aan Xquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet mijn keuze. Het is iemand er van profiteert voor de likes
Ik dacht zelfs 25 minuten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben 20(?) minuten geloof ik
Dan moet je maar meetellen![]()
Het wordt ook op FB gegooidquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet mijn keuze. Het is iemand er van profiteert voor de likes
Staat ie wel in de buurtquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy staat wel regelmatig af te wassen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, enkel met de handen of bestek.
En Linda stofzuigen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy staat wel regelmatig af te wassen
Diepquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Linda is echt een moeder
Ik vraag me af of ze zelf doorheeft dat ze ook nog een persoon is naast het moeder zijn
Ik vind het maar raar iig.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik merk wel dat als iemand hier, of ik zelf, een scherpe observatie of een leuke grap post, dit ook op twitter kom. Soms dan vind ik dat wel irritant. Maar goed.Als die mensen lekker met de eer willen strijken ( als die al te behalen valt) en daar gelukkig van worden. Moeten ze dat doen.
Al zou het leuker zijn indien mensen gewoon hier leuk mee komen doen, ipv lurken en elders dingen posten vanaf het forum.
Ze mogen overigens wel lang douchen. De mannen zijn aan de beurt nu.
Ik vind haar eigenlijk zelf niet zo moederlijk overkomenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Linda is echt een moeder
Ik vraag me af of ze zelf doorheeft dat ze ook nog een persoon is naast het moeder zijn
Dat kan wel even duren voordat iemand dat beseft. Misschien door haar deelname dat ze zichzelf meer ontdekt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
Linda is echt een moeder
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
Niels lijkt geen kou te hebben. Hij mag zo wel blijven rondlopen
Elza doucht koud. Dan hoeft ze ook niet in de rij te staan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar iig.
En ze hebben vanaf het alarm 20 minuten warm water, iedereen zou dan 5 minuten kunnen maar ik denk dat niet iedereen wil, zo te zien ook dus dan kunnen de andere langer. Dat is wel fijn voor diegene die langer mogen douchen.
Is wel zo ja. Maar de discussie aangaan met ze heeft toch geen zin natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar iig.
En ze hebben vanaf het alarm 20 minuten warm water, iedereen zou dan 5 minuten kunnen maar ik denk dat niet iedereen wil, zo te zien ook dus dan kunnen de andere langer. Dat is wel fijn voor diegene die langer mogen douchen.
Kan je nu eindelijk kijken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef mario390 het volgende:
dat warmwater-gedoe werd ik nie snappen daar, gevt het bij andere bb niet
om dat de huisverstand zegt als je koud doucht werd je leicht ziek
will dat de produktie? stelletje idiotenproduktie
Ik zie het in heel veel dingenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk zelf niet zo moederlijk overkomen![]()
Maar zoals ze erover praat .. heeft ze niet door
Als je dat aan kan, waarom niet. Ik snap haar dan wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Elza doucht koud. Dan hoeft ze ook niet in de rij te staan.
Ik kan dat ook, genoeg festivals meegemaakt waar ik soms geen andere keuze had.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je wordt niet ziek van koud douchenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef mario390 het volgende:
dat warmwater-gedoe werd ik nie snappen daar, gevt het bij andere bb niet
om dat de huisverstand zegt als je koud doucht werd je leicht ziek
will dat de produktie? stelletje idiotenproduktie
Klopt! Ze is ook aan het observeren. Maar ze zegt tot nu toe wel de juiste dingen. Ik denk dat ze meer los zou komen als ze wat mensen heeft waarbij ze meer de aansluiting kan vinden. Dan stapt ze wellicht ook uit de moederrol.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie het in heel veel dingen
De blikken
De houdingen , hoe ze reageert
ik verkühl me welquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt niet ziek van koud douchen
Het is juist heel goed
Gisteren stond ze toch mooi als eerste onder een warme douche toen het alarm af ging. Binnen 5 seconden had ze een hokje geclaimdquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja je ziet haar echt met die blik ( de mama blik) alles in de gaten houdenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt! Ze is ook aan het observeren. Maar ze zegt tot nu toe wel de juiste dingen. Ik denk dat ze meer los zou komen als ze wat mensen heeft waarbij ze meer de aansluiting kan vinden. Dan stapt ze wellicht ook uit de moederrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |