Tot laterquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
ja tijd om te gaan voor mij.
Ze gaan etendan mis ik niet veel
![]()
Je dacht meer glamour?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat dus ik had er een heel ander beeld bij
in somige bb lopen ze halfnakt zegt niemand wat, dat hier is 50er jaar niveauquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wel goed dat ze strenger zijn op het dragen van die badjassen. Was echt geen zicht.
Niels liep net nog half naaktquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
in somige bb lopen ze halfnakt zegt niemand wat, dat hier is 50er jaar niveau
Typisch is dat he? Ik betrap me er soms ook wel op.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:45 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik was in begin toen ze haar zelf voorstelde bang dat het zo’n overdreven Louisa Jansen typ zou zijn, helemaal over de top tegen het dragqueen achtige aan. Hoezo vooroordeel?
Mod Edit Niet doenquote:
Dat vooroordeel is helemaal niet gek, dat hangt er ook een beetje aan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:45 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik was in begin toen ze haar zelf voorstelde bang dat het zo’n overdreven Louisa Jansen typ zou zijn, helemaal over de top tegen het dragqueen achtige aan. Hoezo vooroordeel?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat vooroordeel is helemaal niet gek, dat hangt er ook een beetje aan.
Daarom vind ik Lenny zo tof, ze geeft een compleet ander beeld van een transgender.
Gewoon een mooie lieve meid, had nooit verwacht dat ze nu mijn favoriete bewoner zou zijn
Ja precies! Is voor nu ook mijn favoriet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat vooroordeel is helemaal niet gek, dat hangt er ook een beetje aan.
Daarom vind ik Lenny zo tof, ze geeft een compleet ander beeld van een transgender.
Gewoon een mooie lieve meid, had nooit verwacht dat ze nu mijn favoriete bewoner zou zijn
Ik hou durvanquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:54 schreef Kodiak100 het volgende:
ik moet toch weer wennen aan dat vlaams soms denk ik echt wat zeg je
Zelfs ik versta ze niet altijd als ze zo door elkaar pratenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Links van de andere kasten in het gangetje naar het boudoirquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waar staan deze nieuwe kasten? Ik zie jordy, niels, keanu en ? Er nu bij staan
Oh, de spaarkaart is voor het andere deel van de keuken
Thx!quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Links van de andere kasten in het gangetje naar het boudoir
Zal vooral Niels zijn. Spreekt west-vlaams, en dat is voor de modale vlaming al onverstaanbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:54 schreef Kodiak100 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |