Die zijn sowieso niet zo positiefquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fleur of Milena, beeld stond anders en ik herkende even de stem niet.
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zit niet echt hummor in deze groep. Dat mis ik wel een beetje. Saai tot nu toe
Ik vind die trui die ze aan heeft geweldig. En gisteren een groene joggingbroek heel wijd...quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef b_engeltje het volgende:
Lennie zei over zichzelf dat ze een fasionesta is... maar ik zie dat nog niet echt in der kleding
Die zal wel weer fluisterenquote:
Dat is best persoonlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zit niet echt hummor in deze groep. Dat mis ik wel een beetje. Saai tot nu toe
Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kreeg jij mee waarvoor dat was?
voor de badjas wellicht?
Badjas iddquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kreeg jij mee waarvoor dat was?
voor de badjas wellicht?
@spapaars of @LionHeart weet dat welquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Moet nog kijken hoe ik mijn browser kan instellen om terug te spoelen.
Ik heb een heel ander beeld bij fasionesta...quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind die trui die ze aan heeft geweldig. En gisteren een groene joggingbroek heel wijd...
Maar wat bepaald dan wanneer je wel of geen Fashionista bent? Want ik vind haar kledingstijl echt wel tof bij haar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:36 schreef b_engeltje het volgende:
Lennie zei over zichzelf dat ze een fasionesta is... maar ik zie dat nog niet echt in der kleding
Dat is wel handigquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Moet nog kijken hoe ik mijn browser kan instellen om terug te spoelen.
Ik zie haar ook in leuke dingen lopenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar wat bepaald dan wanneer je wel of geen Fashionista bent? Want ik vind haar kledingstijl echt wel tof bij haar.
Elsa en Lindaquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
Lisa en Linda slapen niet meer in die luxe kamer?
Ze gaan hun slaapplekken veranderen omdat er 2 nieuwe komen en Lisa zegt "ik ga wel onder het bed"
Dat dus ik had er een heel ander beeld bijquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar wat bepaald dan wanneer je wel of geen Fashionista bent? Want ik vind haar kledingstijl echt wel tof bij haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |