Wij maken geen onderscheid tussen pot of panquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die zit bij in de pot(pan?
)
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij maken geen onderscheid tussen pot of pan
Oh hebben ze het ook er doorheen gedaan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die zit bij in de pot(pan?
)
Ja precies!quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan mag niet over gepraat worden
Gewoon vroeg kaal, dun bezaaid of vreselijk ijdelquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo dann transplantatie gehad? moet toch wat niet goed gewezen zijn
Over wie hadden ze het?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
''Maar het is echt tot aan het slijmende toe''
Ze krijgen wel vitamines erbij, maar inderdaad. Sommige zijn al 5+ kilo afgevallen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het toch niet helemaal normaal dat de inwoners zoveel afgevallen zijn in nog geen week. Ze missen veel noodzakelijke vitamines enzo.
Volgens mij is de havermout gekookt in water. Gekookt in melk is het nog wel te eten maar in water zit er geen smaak aan en is slijmerig.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik eet nu wel graag havermout dus zou het niet heel erg vinden om er mee te ontbijten. Maar wel liever met een beetje kaneel of suiker erbij. Zeker met die appel
Ja toen Elsa zo fanatiek aan het roeren was zag je ook stukjes appel erdoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh hebben ze het ook er doorheen gedaan?
Zag alleen die 2 mickey mouse appel oortjes erop
Wie zei dat?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
''Maar het is echt tot aan het slijmende toe''
Jeff of Niels. Ze zeggen steeds: ''diegene'' .. Nog niet op een naam kunnen betrapen.quote:
Ken je nagaan hoeveel vetten suikers en zouten er in regulier eten zitquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het toch niet helemaal normaal dat de inwoners zoveel afgevallen zijn in nog geen week. Ze missen veel noodzakelijke vitamines enzo.
Fleur of Milena, beeld stond anders en ik herkende even de stem niet.quote:
Oh, ik heb het nog nooit gegeten gekookt in water. Maak het altijd met havermelk, want ik mag geen koemelk. Zal inderdaad minder smaak hebben dan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij is de havermout gekookt in water. Gekookt in melk is het nog wel te eten maar in water zit er geen smaak aan en is slijmerig.
Goeie..quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoeveel vetten suikers en zouten er in regulier eten zit
En hoe water je echt laat afvallen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fleur of Milena, beeld stond anders en ik herkende even de stem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |