Ik heb daar een hekel aan. Want het was niet lachen omdat hij het grappig vond, want dat kan gewoon hé... maar meer richting uitlachen of whatever... En dat vind ik zó achterlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja Jordy ging ook lachen om Vlaamse woorden.
Danylo 2.0quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind jordy sowieso contineu bezig met het spel... probeer ook eens te genieten gast...
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij van niet , ze nemen de kleding uitgebreid door.
Ja dat bedoel ik. Mijn man deed dat in het begin dat we elkaar kenden ook maar dat was echt omdat ie t grappig vond, niet zoals Jordy.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb daar een hekel aan. Want het was niet lachen omdat hij het grappig vond, want dat kan gewoon hé... maar meer richting uitlachen of whatever... En dat vind ik zó achterlijk.
Volgens mij maar kan het mis hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
Niels en Jeffrey praten over wat ze mogelijk mogen beslissen met de decision kaart die ze gekregen hebben in de panic room? of hoe heet die Saw kamer?
De kleren zullen er gisteren nog niet gehangen hebben ?quote:
Preciesquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Mijn man deed dat in het begin dat we elkaar kenden ook maar dat was echt omdat ie t grappig vond, niet zoals Jordy.
Das de decision room. De panic room hebben we nog niet gezienquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
Niels en Jeffrey praten over wat ze mogelijk mogen beslissen met de decision kaart die ze gekregen hebben in de panic room? of hoe heet die Saw kamer?
hebben ze daar de somige mensen in haartransplantieklinik gecastet ? mateus,fleur,quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
Mattheus heeft een haartransplantatie gehad
Oh zo. Klopt.. blijkbaar vannacht want er waren een soort klusgeluiden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De kleren zullen er gisteren nog niet gehangen hebben ?
Dat lijkt mij idd niet , Ze heren zaten net niet voor niet die kast met kleding door te nemen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh zo. Klopt.. blijkbaar vannacht want er waren een soort klusgeluiden.
Oef dat weet ik zo niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij maar kan het mis hebben
Is de panic room de oude game room
Maar dan opgedeeld ?
Aan Eliyha Altena van de serie Knokke Off?quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jordy doet me aan iemand denken, maar ik weet niet wie.
In Turkije waar mattheus dat heeft laten doen ? Neequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze daar de somige mensen in haartransplantieklinik gecastet ? mateus,fleur,
Jaa dat is hetquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Das de decision room. De panic room hebben we nog niet gezien
Nee klopt. Er zijn verschillen en die kunnen soms voor grappige situaties zorgen. Maar die verschillen zijn er gewoon. Aanvaard ze in plaats van er moeilijk over te doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
PreciesDat dus.
Dat heb ik ook meegemaakt en dat was van beide kanten prima. Maar we hebben elkaars taal nooit belachelijk gemaakt. Slaat ook gewoon nergens op.
En dan mag niet over gepraat wordenquote:
en ik dacht zij heeft lange blonde haren, stell je vor dat is bij vio ook zo, gelukkig nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Turkije waar mattheus dat heeft laten doen ? Nee
Fleur heeft een ziekte waardoor haar haren uitvallen daar is niks aan te doen
Fleur heeft geen haartransplantatiequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze daar de somige mensen in haartransplantieklinik gecastet ? mateus,fleur,
Ik vind dat er in dat soort situaties een uitzondering moet zijn. Lenzen in doen met spiegel, meer niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou gewoon iemand anders vragen om te helpen met die lenzen als ik geen spiegel had.
Het wordt nog wat opgeleukt door stukjes appelquote:
ja maar 2 casten met haarziekte,is en gewisse schema erkennbarquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Fleur heeft geen haartransplantatie
Klopt. Dat geldt voor alle medische dingen of lichamelijke ongemakken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind dat er in dat soort situaties een uitzondering moet zijn. Lenzen in doen met spiegel, meer niet.
Mattheus heeft geen haarziektequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar 2 casten met haarziekte,is en gewisse schema erkennbar
Snot met stukjes op een bordquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:31 schreef Ireth het volgende:
Ik vind havermout hartstikke lekker... maar deze bordjes nodigen niet echt uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |