En dan mag niet over gepraat wordenquote:
en ik dacht zij heeft lange blonde haren, stell je vor dat is bij vio ook zo, gelukkig nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Turkije waar mattheus dat heeft laten doen ? Nee
Fleur heeft een ziekte waardoor haar haren uitvallen daar is niks aan te doen
Fleur heeft geen haartransplantatiequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze daar de somige mensen in haartransplantieklinik gecastet ? mateus,fleur,
Ik vind dat er in dat soort situaties een uitzondering moet zijn. Lenzen in doen met spiegel, meer niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou gewoon iemand anders vragen om te helpen met die lenzen als ik geen spiegel had.
ja maar 2 casten met haarziekte,is en gewisse schema erkennbarquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Fleur heeft geen haartransplantatie
Klopt. Dat geldt voor alle medische dingen of lichamelijke ongemakken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind dat er in dat soort situaties een uitzondering moet zijn. Lenzen in doen met spiegel, meer niet.
Mattheus heeft geen haarziektequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar 2 casten met haarziekte,is en gewisse schema erkennbar
Snot met stukjes op een bordquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:31 schreef Ireth het volgende:
Ik vind havermout hartstikke lekker... maar deze bordjes nodigen niet echt uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |